• Something wrong with this record ?

Rozvoj verbálního chování : jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovymi poruchami

Mary Lynch Barbera, Tracy Rasmussen ; do češtiny přeložili Helena Vaďurová, Vladimír Vaďura

Published
Brno : Masarykova univerzita, 2018
Edition
Vydání první
Pagination
207 stran : ilustrace, formuláře ; 23 cm

Language Czech Country Czech Republic

Links

Knihovny.cz ISBN 978-80-210-9212-9

Publikace nabízí postup, jak krok za krokem pomoci dětem rozvinout jazykové a řečové dovednosti. Nakladatelská anotace. Kráceno; Kniha seznamuje rodiče a odborníky s principy ABA a verbálního chování, představuje Metodu rozvoje verbálního chování při výuce dětí s autismem a jinými vývojovými postiženími.Kniha je podrobným průvodcem, který přináší informace o tom, jak u dětí rozvíjet řeč a komunikační dovednosti. Vysvětluje také, jak učit znakový jazyk nevokální děti. Dále se věnuje možnostem snižování výskytu problémového chování, nácviku používání toalety a dalších sebeobslužných činností, které jsou důležité pro všechny děti.

Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovymi poruchami

Bibliography, etc.

Obsahuje bibliografické odkazy

Owner Details Services
NLK NLK Shelf no. K 93461 [1]
Volume Location Shelf no. Status Order
Loading data ...
000      
00000nam a2200000 i 4500
001      
MED00198629
003      
CZ-PrNML
005      
20220421134239.0
007      
ta
008      
190509s2018 xr ak e 000 0|cze||
009      
BK
020    __
$a 978-80-210-9212-9 $q (brožováno)
040    __
$a ABA008 $b cze $d ABA008 $e rda
041    1_
$a cze $h eng
044    __
$a xr
072    _7
$a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 $7 sk136613
100    1_
$a Barbera, Mary Lynch, $d 1965- $7 xx0235823 $4 aut
240    00
$a The verbal behavior approach: how to teach children with autism and related disabilities. $l Česky
245    10
$a Rozvoj verbálního chování : $b jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovymi poruchami / $c Mary Lynch Barbera, Tracy Rasmussen ; do češtiny přeložili Helena Vaďurová, Vladimír Vaďura
246    10
$a Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovymi poruchami
250    __
$a Vydání první
264    _1
$a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2018
300    __
$a 207 stran : $b ilustrace, formuláře ; $c 23 cm
336    __
$a text $b txt $2 rdacontent
337    __
$a bez média $b n $2 rdamedia
338    __
$a svazek $b nc $2 rdacarrier
504    __
$a Obsahuje bibliografické odkazy
520    __
$a Publikace nabízí postup, jak krok za krokem pomoci dětem rozvinout jazykové a řečové dovednosti. Nakladatelská anotace. Kráceno
650    07
$a neurovývojové poruchy $7 D065886 $2 czmesh
650    07
$a autistická porucha $7 D001321 $2 czmesh
650    07
$a speciální vzdělávání $7 D004519 $2 czmesh
650    07
$a pedagogika $7 nlk20040148170 $2 mednas
650    07
$a verbální chování $7 D014705 $2 czmesh
655    _4
$a kolektivní monografie $7 nlk-pt178
700    1_
$a Rasmussen, Tracy, $d 1958- $7 xx0235826 $4 aut
700    1_
$a Vaďurová, Helena, $d 1981- $7 mzk2005313007 $4 trl
700    1_
$a Vaďura, Vladimír, $d 1980- $7 mzk2007417498 $4 trl
910    __
$a ABA008 $b K 93461 $y 6
990    __
$a 20190418151207 $b ABA008
991    __
$a 20220421134232 $b ABA008
999    __
$a ok $b medvik21 $g 1396956 $s 214520
BAS    __
$a 30
LZP    __
$b 125/24.4.2019