-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Petrová, Iva
PhDr. Vystudovala sociologii na Filosofické fakultě UK a poté postgraduální kurz demografie na PřF UK. V průběhu 80. a počátkem 90. let se věnovala výzkumu populačního klimatu a rodiny. Koncem 90. let se začala věnovat problematice mediálního trhu, když pracovala jako marketing manažer ve vydavatelství Ringier. V roce 1999 nastoupila do spol. TNS Factum (nyní Factum Invenio), nejprve působila v oblasti mediálního výzkumu, později i v oblasti spotřebitelského výzkumu. Od roku 2004 je ředitelkou výzkumu. Specializuje se na problematiku mediálního výzkumu, spotřebitelského chování, marketingové komunikace a metodologické otázky výzkumu trhu.Je autorkou řady odborných statí. Externě působí jako pedagog na VŠFS.
-
- Země
- Česko
Petrová, I.: K některým aspektům soudobých proměn českých rodin
- 000
- 00000nz a2200000 45
- 001
- xx0098587
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20141218210706.0
- 008
- 070514 n anznnnabn n a|a
- 040 __
- $a ABA008 $b cze
- 100 1_
- $a Petrová, Iva $7 xx0098587
- 370 __
- $c Česko
- 670 __
- $a Petrová, I.: K některým aspektům soudobých proměn českých rodin
- 678 0_
- $a PhDr. Vystudovala sociologii na Filosofické fakultě UK a poté postgraduální kurz demografie na PřF UK. V průběhu 80. a počátkem 90. let se věnovala výzkumu populačního klimatu a rodiny. Koncem 90. let se začala věnovat problematice mediálního trhu, když pracovala jako marketing manažer ve vydavatelství Ringier. V roce 1999 nastoupila do spol. TNS Factum (nyní Factum Invenio), nejprve působila v oblasti mediálního výzkumu, později i v oblasti spotřebitelského výzkumu. Od roku 2004 je ředitelkou výzkumu. Specializuje se na problematiku mediálního výzkumu, spotřebitelského chování, marketingové komunikace a metodologické otázky výzkumu trhu.Je autorkou řady odborných statí. Externě působí jako pedagog na VŠFS.
- 900 __
- $a J-NÁVRH
- 990 __
- $a 20070514072528 $b ABA008
- 991 __
- $a 20090627135814 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b medvik21 $g 542438 $s 61860