-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Public relations Dějiny - teorie - praxe
Ladislav Kopecký
- Publikováno
- Praha : Grada, 2013
- Vydání
- 1. elektronické vydání
- Stránkování
- 1 online zdroj (240 stran)
Jazyk čeština Země Česko
PN Brno
www.bookport.cz
Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno
Knihovny.cz ISBN
978-80-247-4229-8
978-80-247-8594-3
978-80-247-8595-0
Bookport.cz
- Klíčová slova
- Marketing a reklama, Žurnalistika a komunikace,
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.; Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Kniha nabízí komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací.
- 000
- 02151nam a2200361 i 4500
- 001
- bpt7167
- 003
- CZ-BrNCO
- 005
- 20240925111704.0
- 008
- 170103s2013 xr 000 0 cze
- 009
- eBK
- 020 __
- $a 978-80-247-4229-8 $c 379 Kč $q (print)
- 020 __
- $a 978-80-247-8594-3 $c 322 Kč $q (online ; pdf)
- 020 __
- $a 978-80-247-8595-0 $c 322 Kč $q (online ; epub)
- 040 __
- $a Grada $b cze $e rda
- 041 0_
- $a cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Kopecký, Ladislav
- 245 10
- $a Public relations $b Dějiny - teorie - praxe $c Ladislav Kopecký
- 250 __
- $a 1. elektronické vydání
- 264 _1
- $a Praha : $b Grada, $c 2013
- 300 __
- $a 1 online zdroj (240 stran)
- 336 __
- $a text $b txt $2 rdacontent
- 337 __
- $a počítač $b c $2 rdamedia
- 338 __
- $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
- 520 3_
- $a Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.
- 653 __
- $a Marketing a reklama
- 653 __
- $a Žurnalistika a komunikace
- 856 40
- $u https://www.bookport.cz/kniha/public-relations-2121/ $y Bookport.cz
- 910 __
- $a BOE204 $b ebook
- BAS __
- $a EBK
- ELZ __
- $a BOE204 $p Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno $u https://www.bookport.cz/kniha/public-relations-2121/