-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Klinická praxe očima mentorů a studentů oboru všeobecná sestra [Clinical practice from the viewpoint of mentors and nursing students]
Yvetta Vrublová
Jazyk čeština Země Česko
- MeSH
- odborná praxe MeSH
- rozhovory jako téma MeSH
- školitelé MeSH
- studenti ošetřovatelství MeSH
- studium ošetřovatelství MeSH
- výzkum MeSH
Studium ošetřovatelství klade vysoké nároky na kvalitu a odbornost výuky. Odborná pra-xe patří mezi základní pilíře studia oboru všeobecná sestra. Při výuce odborné praxe spolupracují mentoři odborné výuky. Jejich postavení hraje významnou roli. Také pro studenty je tato situace odlišná. Nespolupracují v dané chvíli s vyučujícím, ale právě s odborníkem z praxe. Tato skutečnost s sebou přináší různé podněty. Cílem této práce je jejich analýza z pohledu mentorů a také z pohledu studentů. Jak mentoři, tak studenti poukazují na některé problémy, které se během praxe vyskytují a které je nutno řešit. Tyto podněty se týkají zejména etického přístupu, způsobu komunikace a dodržování standar-dů včetně studijního plánu
Nursing studies place high requirements on the quality and proficiency of education. Professional work experience is one of the basics during the study of the subject field “general nurse”. Clinical mentors participate in students’ placements. Their position is quite important and this situation is different for students too. At the specific moment they don’t cooperate with a teacher but with a practitioner of a work experience. This fact brings different inducements. The goal of this work is their analysis from the viewpoint of mentors and also from the viewpoint of students. Both mentors and students point out to some problems that occur during the work experience and that have to be solved. These inducements are mainly about ethical attitudes, the way of communication and the observance of norms including the educational plan.
Clinical practice from the viewpoint of mentors and nursing students
Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- nco032395
- 003
- CZ-BrNCO
- 005
- 20191213120512.0
- 007
- ta
- 008
- 191212s2018 xr f 000 0|cze||
- 009
- AR
- 040 __
- $a BOE205 $d BOE205 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Vrublová, Yvetta $7 _na05908
- 245 10
- $a Klinická praxe očima mentorů a studentů oboru všeobecná sestra / $c Yvetta Vrublová
- 246 31
- $a Clinical practice from the viewpoint of mentors and nursing students
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Studium ošetřovatelství klade vysoké nároky na kvalitu a odbornost výuky. Odborná pra-xe patří mezi základní pilíře studia oboru všeobecná sestra. Při výuce odborné praxe spolupracují mentoři odborné výuky. Jejich postavení hraje významnou roli. Také pro studenty je tato situace odlišná. Nespolupracují v dané chvíli s vyučujícím, ale právě s odborníkem z praxe. Tato skutečnost s sebou přináší různé podněty. Cílem této práce je jejich analýza z pohledu mentorů a také z pohledu studentů. Jak mentoři, tak studenti poukazují na některé problémy, které se během praxe vyskytují a které je nutno řešit. Tyto podněty se týkají zejména etického přístupu, způsobu komunikace a dodržování standar-dů včetně studijního plánu
- 520 9_
- $a Nursing studies place high requirements on the quality and proficiency of education. Professional work experience is one of the basics during the study of the subject field “general nurse”. Clinical mentors participate in students’ placements. Their position is quite important and this situation is different for students too. At the specific moment they don’t cooperate with a teacher but with a practitioner of a work experience. This fact brings different inducements. The goal of this work is their analysis from the viewpoint of mentors and also from the viewpoint of students. Both mentors and students point out to some problems that occur during the work experience and that have to be solved. These inducements are mainly about ethical attitudes, the way of communication and the observance of norms including the educational plan.
- 650 _7
- $a studium ošetřovatelství $7 D004506 $2 czmesh
- 650 _7
- $a studenti ošetřovatelství $7 D013338 $2 czmesh
- 650 _7
- $a školitelé $7 D008611 $2 czmesh
- 650 _7
- $a odborná praxe $7 D011364 $2 czmesh
- 650 _7
- $a výzkum $7 D012106 $2 czmesh
- 650 _7
- $a rozhovory jako téma $7 D007407 $2 czmesh
- 773 0_
- $t Ošetřovatelské perspektivy $x 2570-785X $g Roč. 1, č. 1 (2018), s. 81-86 $w nco032315
- 856 41
- $y plný text volně přístupný $u https://osp.slu.cz/
- 910 __
- $a BOE205 $y 0
- 990 __
- $a 20191212152925 $b BOE205
- 991 __
- $a 20191213120814 $b BOE205
- 999 __
- $a kom $b nconzo1 $g 1473490 $s 24836
- BAS __
- $a 3
- BMC __
- $a 2018 $b 1 $c 1 $d 81-86 $x nco032315 $i 2570-785X $m Ošetřovatelské perspektivy $n Ošetř. perspekt.