Detail
Článek
Článek online
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Evaluativní nástroje v preventivní praxi
[Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective]

Lenka Skácelová

. 2004 ; 4 (3) : 321-329.

Jazyk čeština, angličtina Země Česko

Typ dokumentu hodnotící studie

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc05002441

Digitální knihovna NLK
Číslo
Ročník
Zdroj

E-zdroje Online

Evaluace preventivních programů a aktivit je nedílnou a významnou součástí preventivní činnosti. Za důležité předpoklady celého evaluativního procesu pokládáme intenzivní pravidelnou a odborně vedenou komunikaci mezi poskytovateli služeb specifické primární prevence a školskými zařízeními, a to s výraznou podporou vedení škol a jeho poradenského systému. Pokusili jsme se prezentevat některé evaluační nástroje v jednotlivých fázích evaluačního procesu ve fázi přípravy, hodnocení průběhu a výsledku preventivního programu. Vycházeli jsme z praktických zkušeností naší práce i s tím vědomím, že jsme někde na počátku formování odborné teoretické a výzkumné platformy tohoto tématu.

Evaluation of preventive program is integral and significant part of prevence. Important premises of whole evaluation proces is intensive regular and profesionaly leaded comunication between servis specific primary prevence giver and school establisment with expressive support of school headmasters and their advising system. We tried to present some of evaluation instruments in separate phases of evaluations proces- in phase of adjustment, value course and result of preventation program. We went out from practice experiences of our work knowing that we are somewhere on the begining of formation, professional teoreticle and research base of this theme.

Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective

Evaluativní nástroje v preventivní praxi = Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective /

Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective /

Bibliografie atd.

Lit. 5

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc05002441
003      
CZ-PrNML
005      
20190801130723.0
008      
050302s2004 xr u cze||
009      
AR
040    __
$a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
041    0_
$a cze $a eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Skácelová, Lenka $4 aut
245    10
$a Evaluativní nástroje v preventivní praxi = $b Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective / $c Lenka Skácelová
246    11
$a Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective
314    __
$a Pedagogicko-psychologická poradna, Brno, CZ
504    __
$a Lit. 5
520    3_
$a Evaluace preventivních programů a aktivit je nedílnou a významnou součástí preventivní činnosti. Za důležité předpoklady celého evaluativního procesu pokládáme intenzivní pravidelnou a odborně vedenou komunikaci mezi poskytovateli služeb specifické primární prevence a školskými zařízeními, a to s výraznou podporou vedení škol a jeho poradenského systému. Pokusili jsme se prezentevat některé evaluační nástroje v jednotlivých fázích evaluačního procesu ve fázi přípravy, hodnocení průběhu a výsledku preventivního programu. Vycházeli jsme z praktických zkušeností naší práce i s tím vědomím, že jsme někde na počátku formování odborné teoretické a výzkumné platformy tohoto tématu.
520    9_
$a Evaluation of preventive program is integral and significant part of prevence. Important premises of whole evaluation proces is intensive regular and profesionaly leaded comunication between servis specific primary prevence giver and school establisment with expressive support of school headmasters and their advising system. We tried to present some of evaluation instruments in separate phases of evaluations proces- in phase of adjustment, value course and result of preventation program. We went out from practice experiences of our work knowing that we are somewhere on the begining of formation, professional teoreticle and research base of this theme.
650    _2
$a poruchy spojené s užíváním psychoaktivních látek $x prevence a kontrola $7 D019966
650    _2
$a primární prevence $7 D011322
650    _2
$a programy řízené péče $7 D008329
650    _2
$a návykové chování $7 D016739
650    _2
$a dítě $7 D002648
650    _2
$a lidé $7 D006801
655    _2
$a hodnotící studie $7 D023362
773    0_
$w MED00012365 $t Adiktologie $g Roč. 4, č. 3 (2004), s. 321-329 $x 1213-3841
910    __
$a ABA008 $b A 4153 $c 611 $y 0 $z 0
990    __
$a 20050316 $b ABA008
991    __
$a 20190801130930 $b ABA008
BAS    __
$a 3
BMC    __
$a 2004 $b 4 $c 3 $d 321-329 $i 1213-3841 $m Adiktologie $x MED00012365
LZP    __
$b přidání abstraktu

Najít záznam

Citační ukazatele

Nahrávání dat ...

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...