-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Evaluativní nástroje v preventivní praxi
[Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective]
Lenka Skácelová
Jazyk čeština, angličtina Země Česko
Typ dokumentu hodnotící studie
- MeSH
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- návykové chování MeSH
- poruchy spojené s užíváním psychoaktivních látek prevence a kontrola MeSH
- primární prevence MeSH
- programy řízené péče MeSH
- Check Tag
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- Publikační typ
- hodnotící studie MeSH
Evaluace preventivních programů a aktivit je nedílnou a významnou součástí preventivní činnosti. Za důležité předpoklady celého evaluativního procesu pokládáme intenzivní pravidelnou a odborně vedenou komunikaci mezi poskytovateli služeb specifické primární prevence a školskými zařízeními, a to s výraznou podporou vedení škol a jeho poradenského systému. Pokusili jsme se prezentevat některé evaluační nástroje v jednotlivých fázích evaluačního procesu ve fázi přípravy, hodnocení průběhu a výsledku preventivního programu. Vycházeli jsme z praktických zkušeností naší práce i s tím vědomím, že jsme někde na počátku formování odborné teoretické a výzkumné platformy tohoto tématu.
Evaluation of preventive program is integral and significant part of prevence. Important premises of whole evaluation proces is intensive regular and profesionaly leaded comunication between servis specific primary prevence giver and school establisment with expressive support of school headmasters and their advising system. We tried to present some of evaluation instruments in separate phases of evaluations proces- in phase of adjustment, value course and result of preventation program. We went out from practice experiences of our work knowing that we are somewhere on the begining of formation, professional teoreticle and research base of this theme.
Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective
Evaluativní nástroje v preventivní praxi = Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective /
Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective /
Lit. 5
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc05002441
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20190801130723.0
- 008
- 050302s2004 xr u cze||
- 009
- AR
- 040 __
- $a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
- 041 0_
- $a cze $a eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Skácelová, Lenka $4 aut
- 245 10
- $a Evaluativní nástroje v preventivní praxi = $b Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective / $c Lenka Skácelová
- 246 11
- $a Evaluation tools in primary prevention: a practical perspective
- 314 __
- $a Pedagogicko-psychologická poradna, Brno, CZ
- 504 __
- $a Lit. 5
- 520 3_
- $a Evaluace preventivních programů a aktivit je nedílnou a významnou součástí preventivní činnosti. Za důležité předpoklady celého evaluativního procesu pokládáme intenzivní pravidelnou a odborně vedenou komunikaci mezi poskytovateli služeb specifické primární prevence a školskými zařízeními, a to s výraznou podporou vedení škol a jeho poradenského systému. Pokusili jsme se prezentevat některé evaluační nástroje v jednotlivých fázích evaluačního procesu ve fázi přípravy, hodnocení průběhu a výsledku preventivního programu. Vycházeli jsme z praktických zkušeností naší práce i s tím vědomím, že jsme někde na počátku formování odborné teoretické a výzkumné platformy tohoto tématu.
- 520 9_
- $a Evaluation of preventive program is integral and significant part of prevence. Important premises of whole evaluation proces is intensive regular and profesionaly leaded comunication between servis specific primary prevence giver and school establisment with expressive support of school headmasters and their advising system. We tried to present some of evaluation instruments in separate phases of evaluations proces- in phase of adjustment, value course and result of preventation program. We went out from practice experiences of our work knowing that we are somewhere on the begining of formation, professional teoreticle and research base of this theme.
- 650 _2
- $a poruchy spojené s užíváním psychoaktivních látek $x prevence a kontrola $7 D019966
- 650 _2
- $a primární prevence $7 D011322
- 650 _2
- $a programy řízené péče $7 D008329
- 650 _2
- $a návykové chování $7 D016739
- 650 _2
- $a dítě $7 D002648
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 655 _2
- $a hodnotící studie $7 D023362
- 773 0_
- $w MED00012365 $t Adiktologie $g Roč. 4, č. 3 (2004), s. 321-329 $x 1213-3841
- 910 __
- $a ABA008 $b A 4153 $c 611 $y 0 $z 0
- 990 __
- $a 20050316 $b ABA008
- 991 __
- $a 20190801130930 $b ABA008
- BAS __
- $a 3
- BMC __
- $a 2004 $b 4 $c 3 $d 321-329 $i 1213-3841 $m Adiktologie $x MED00012365
- LZP __
- $b přidání abstraktu