Detail
Článek
Článek online
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Výchova ke zdraví v rámcově vzdělávacích programech
[Health education in framework education programmes]

Dana Fialová, Jana Doležalová

. 2007 ; 52 (3) : 73-74.

Jazyk čeština, angličtina Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc08001452

V Národním programu rozvoje vzdìlávání byly zformulovány principy kurikulární reformy. Rámcové vzdìlávací programy (RVP) vymezují závazné rámce vzdìlávání pro jednotlivé etapy pøedškolního, základního i støedního vzdìlávání. Školní vzdìlávací programy si vytváøí každá škola podle zásad stanovených v pøíslušném RVP, které mùže modifikovat. V RVP pro základní a støední vzdìlávání jsou stanoveny tzv. základní vzdìlávací oblasti a prùøezová témata. Ve vzdìlávací oblasti „Èlovìk a zdraví“, spoleèné základnímu i gymnaziálnímu vzdìlávání, jsou zaøazeny pøedmìty „Výchova ke zdraví“ a „Tìlesná výchova“. Na pedagogických fakultách byly akreditovány nové studijní programy se studijním oborem „Výchova ke zdraví“.

In the National Programme of Education Development the principles of curriculum reform were formulated. Framework education programmes (FEP) define binding education frameworks for particular periods of pre-school, elementary and college education. School education programmes are drawn up by each particular school according to principles given in appropriate FEP. These the school may modify according to its own conditions, character of the region and its specific aims. In FEP for elementary and college education, there are given so-called elementary education areas and cross-sectional themes. In the education area “Man and Health”, common for both elementary and college education, included are subjects like “Health Education” and “Physical Education”. At Faculties of Pedagogics there have been accredited new study programmes together with the study branch “Health education”.

Health education in framework education programmes

Výchova ke zdraví v rámcově vzdělávacích programech = Health education in framework education programmes : [předneseno na konferenci Liškutínovy dny, Hradec Králové, 13.-14.6 2007] /

Health education in framework education programmes : [předneseno na konferenci Liškutínovy dny, Hradec Králové, 13.-14.6 2007] /

Bibliografie atd.

Lit. 6

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc08001452
003      
CZ-PrNML
005      
20140320124939.0
008      
080205s2007 xr u cze||
009      
AR
040    __
$a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
041    0_
$a cze $a eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Fialová, Dana $4 aut
245    10
$a Výchova ke zdraví v rámcově vzdělávacích programech = $b Health education in framework education programmes : [předneseno na konferenci Liškutínovy dny, Hradec Králové, 13.-14.6 2007] / $c Dana Fialová, Jana Doležalová
246    11
$a Health education in framework education programmes
314    __
$a Katedra tělesné výchovy a sportu, Univerzita, Hradec Králové, CZ
504    __
$a Lit. 6
520    3_
$a V Národním programu rozvoje vzdìlávání byly zformulovány principy kurikulární reformy. Rámcové vzdìlávací programy (RVP) vymezují závazné rámce vzdìlávání pro jednotlivé etapy pøedškolního, základního i støedního vzdìlávání. Školní vzdìlávací programy si vytváøí každá škola podle zásad stanovených v pøíslušném RVP, které mùže modifikovat. V RVP pro základní a støední vzdìlávání jsou stanoveny tzv. základní vzdìlávací oblasti a prùøezová témata. Ve vzdìlávací oblasti „Èlovìk a zdraví“, spoleèné základnímu i gymnaziálnímu vzdìlávání, jsou zaøazeny pøedmìty „Výchova ke zdraví“ a „Tìlesná výchova“. Na pedagogických fakultách byly akreditovány nové studijní programy se studijním oborem „Výchova ke zdraví“.
520    9_
$a In the National Programme of Education Development the principles of curriculum reform were formulated. Framework education programmes (FEP) define binding education frameworks for particular periods of pre-school, elementary and college education. School education programmes are drawn up by each particular school according to principles given in appropriate FEP. These the school may modify according to its own conditions, character of the region and its specific aims. In FEP for elementary and college education, there are given so-called elementary education areas and cross-sectional themes. In the education area “Man and Health”, common for both elementary and college education, included are subjects like “Health Education” and “Physical Education”. At Faculties of Pedagogics there have been accredited new study programmes together with the study branch “Health education”.
650    _2
$a výchova a vzdělávání $7 D004493
650    _2
$a programy Healthy People $7 D040361
650    _2
$a zdravotní výchova $7 D006266
650    _2
$a tělesná výchova $7 D010806
650    _2
$a dítě $7 D002648
650    _2
$a mladiství $7 D000293
650    _2
$a lidé $7 D006801
700    1_
$a Doležalová, Jana $4 aut
773    0_
$w MED00011019 $t Hygiena $g Roč. 52, č. 3 (2007), s. 73-74 $x 1802-6281
856    41
$u https://hygiena.szu.cz/pdfs/hyg/2007/03/04.pdf $y plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b A 2003 $c 342 a $y 0 $z 0
990    __
$a 20080209 $b ABA008
991    __
$a 20140320125006 $b ABA008
BAS    __
$a 3
BMC    __
$a 2007 $b 52 $c 3 $d 73-74 $i 1802-6281 $m Hygiena (Státní zdravotní ústav, Print) $x MED00011019
LZP    __
$b přidání abstraktu

Najít záznam

Citační ukazatele

Nahrávání dat ...

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...