-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Výchova ke zdraví v rámcově vzdělávacích programech
[Health education in framework education programmes]
Dana Fialová, Jana Doležalová
Jazyk čeština, angličtina Země Česko
Digitální knihovna NLK
Plný text - Článek
Číslo
Ročník
Zdroj
Zdroj
NLK
Free Medical Journals
od 2007
- MeSH
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- mladiství MeSH
- programy Healthy People MeSH
- tělesná výchova MeSH
- výchova a vzdělávání MeSH
- zdravotní výchova MeSH
- Check Tag
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- mladiství MeSH
V Národním programu rozvoje vzdìlávání byly zformulovány principy kurikulární reformy. Rámcové vzdìlávací programy (RVP) vymezují závazné rámce vzdìlávání pro jednotlivé etapy pøedškolního, základního i støedního vzdìlávání. Školní vzdìlávací programy si vytváøí každá škola podle zásad stanovených v pøíslušném RVP, které mùže modifikovat. V RVP pro základní a støední vzdìlávání jsou stanoveny tzv. základní vzdìlávací oblasti a prùøezová témata. Ve vzdìlávací oblasti „Èlovìk a zdraví“, spoleèné základnímu i gymnaziálnímu vzdìlávání, jsou zaøazeny pøedmìty „Výchova ke zdraví“ a „Tìlesná výchova“. Na pedagogických fakultách byly akreditovány nové studijní programy se studijním oborem „Výchova ke zdraví“.
In the National Programme of Education Development the principles of curriculum reform were formulated. Framework education programmes (FEP) define binding education frameworks for particular periods of pre-school, elementary and college education. School education programmes are drawn up by each particular school according to principles given in appropriate FEP. These the school may modify according to its own conditions, character of the region and its specific aims. In FEP for elementary and college education, there are given so-called elementary education areas and cross-sectional themes. In the education area “Man and Health”, common for both elementary and college education, included are subjects like “Health Education” and “Physical Education”. At Faculties of Pedagogics there have been accredited new study programmes together with the study branch “Health education”.
Health education in framework education programmes
Výchova ke zdraví v rámcově vzdělávacích programech = Health education in framework education programmes : [předneseno na konferenci Liškutínovy dny, Hradec Králové, 13.-14.6 2007] /
Health education in framework education programmes : [předneseno na konferenci Liškutínovy dny, Hradec Králové, 13.-14.6 2007] /
Lit. 6
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc08001452
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20140320124939.0
- 008
- 080205s2007 xr u cze||
- 009
- AR
- 040 __
- $a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
- 041 0_
- $a cze $a eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Fialová, Dana $4 aut
- 245 10
- $a Výchova ke zdraví v rámcově vzdělávacích programech = $b Health education in framework education programmes : [předneseno na konferenci Liškutínovy dny, Hradec Králové, 13.-14.6 2007] / $c Dana Fialová, Jana Doležalová
- 246 11
- $a Health education in framework education programmes
- 314 __
- $a Katedra tělesné výchovy a sportu, Univerzita, Hradec Králové, CZ
- 504 __
- $a Lit. 6
- 520 3_
- $a V Národním programu rozvoje vzdìlávání byly zformulovány principy kurikulární reformy. Rámcové vzdìlávací programy (RVP) vymezují závazné rámce vzdìlávání pro jednotlivé etapy pøedškolního, základního i støedního vzdìlávání. Školní vzdìlávací programy si vytváøí každá škola podle zásad stanovených v pøíslušném RVP, které mùže modifikovat. V RVP pro základní a støední vzdìlávání jsou stanoveny tzv. základní vzdìlávací oblasti a prùøezová témata. Ve vzdìlávací oblasti „Èlovìk a zdraví“, spoleèné základnímu i gymnaziálnímu vzdìlávání, jsou zaøazeny pøedmìty „Výchova ke zdraví“ a „Tìlesná výchova“. Na pedagogických fakultách byly akreditovány nové studijní programy se studijním oborem „Výchova ke zdraví“.
- 520 9_
- $a In the National Programme of Education Development the principles of curriculum reform were formulated. Framework education programmes (FEP) define binding education frameworks for particular periods of pre-school, elementary and college education. School education programmes are drawn up by each particular school according to principles given in appropriate FEP. These the school may modify according to its own conditions, character of the region and its specific aims. In FEP for elementary and college education, there are given so-called elementary education areas and cross-sectional themes. In the education area “Man and Health”, common for both elementary and college education, included are subjects like “Health Education” and “Physical Education”. At Faculties of Pedagogics there have been accredited new study programmes together with the study branch “Health education”.
- 650 _2
- $a výchova a vzdělávání $7 D004493
- 650 _2
- $a programy Healthy People $7 D040361
- 650 _2
- $a zdravotní výchova $7 D006266
- 650 _2
- $a tělesná výchova $7 D010806
- 650 _2
- $a dítě $7 D002648
- 650 _2
- $a mladiství $7 D000293
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 700 1_
- $a Doležalová, Jana $4 aut
- 773 0_
- $w MED00011019 $t Hygiena $g Roč. 52, č. 3 (2007), s. 73-74 $x 1802-6281
- 856 41
- $u https://hygiena.szu.cz/pdfs/hyg/2007/03/04.pdf $y plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $b A 2003 $c 342 a $y 0 $z 0
- 990 __
- $a 20080209 $b ABA008
- 991 __
- $a 20140320125006 $b ABA008
- BAS __
- $a 3
- BMC __
- $a 2007 $b 52 $c 3 $d 73-74 $i 1802-6281 $m Hygiena (Státní zdravotní ústav, Print) $x MED00011019
- LZP __
- $b přidání abstraktu