-
Something wrong with this record ?
Kvalita nemocnice: Tlachání versus bezpečí, legálnost, osobní zodpovědnost
[Quality of a hospital: Tattle versus safety, legality, personal responsibility]
Kristina Krausová
Language Czech Country Czech Republic
- MeSH
- Accreditation standards MeSH
- Certificate of Need standards legislation & jurisprudence MeSH
- Quality of Health Care standards MeSH
- Hospitals standards MeSH
- Patients MeSH
- Quality Control MeSH
- Quality Assurance, Health Care methods standards MeSH
- Health Workforce MeSH
O kvalitě a certifikaci ve zdravotnických zařízeních se v poslední době často diskutuje. Jsou nemocnice, které pro hodnocení úrovně kvality svých procesů volí cestu akreditace jiné přemýšlejí o ISO certifikaci. Za každým systémem kvality stojí člověk. Na jedné straně vykonavatel činnosti – zaměstnanec, na druhé straně odběratel poskytované služby - pacient. Pro každého z nich má slovo kvalita jiný význam. Pro zaměstnance je to především vysoké uvědomění své osobní zodpovědnosti, legálnosti a bezpečí postupů. Pro pacienta je to samozřejmost a očekávání. On svěřuje nemocnici to nejcennější co má - své zdraví a očekává adekvátní zacházení, dostatek informaci, možnost rozhodování a řešení svého problému. Řízení kvality by mělo být přínosem pro obě skupiny.
Nowadays, the quality and certification of health care institutions is a common topic. There are hospitals, which choose the way of acreditation to evaluate the level of quality in their processes, others think of ISO certification. Behind each quality system, there is a person. On one hand there is the activity supplier – the employee and on the other hand, the receiver of the given service – the patient. The word „quality“ has a different meaning to each of them. For the employee it is mainly the highly recognised personal responsibility, legality and safety procedure. For the patient it is an expected neccessity. He is trusting the hospital with the most precious thing he has – his own health, and is expecting adequate treatment, satisfying information, the possibility to decide and solve his problems. Quality controlling should be a tool for both sides.
Quality of a hospital: Tattle versus safety, legality, personal responsibility
Mezinárodní konference, Ostrava, 12.10.2006. Kromě tohoto CD byla vydána tiskem samostatně abstrakta (DT 9774)
- 000
- 00000naa 2200000 a 4500
- 001
- bmc11025704
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20111210220138.0
- 008
- 110816s2006 xr e cze||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Krausová, Kristýna. $7 _AN057986
- 245 10
- $a Kvalita nemocnice: Tlachání versus bezpečí, legálnost, osobní zodpovědnost / $c Kristina Krausová
- 246 11
- $a Quality of a hospital: Tattle versus safety, legality, personal responsibility
- 314 __
- $a Nemocnice Podlesí a.s.
- 500 __
- $a Mezinárodní konference, Ostrava, 12.10.2006. Kromě tohoto CD byla vydána tiskem samostatně abstrakta (DT 9774)
- 520 3_
- $a O kvalitě a certifikaci ve zdravotnických zařízeních se v poslední době často diskutuje. Jsou nemocnice, které pro hodnocení úrovně kvality svých procesů volí cestu akreditace jiné přemýšlejí o ISO certifikaci. Za každým systémem kvality stojí člověk. Na jedné straně vykonavatel činnosti – zaměstnanec, na druhé straně odběratel poskytované služby - pacient. Pro každého z nich má slovo kvalita jiný význam. Pro zaměstnance je to především vysoké uvědomění své osobní zodpovědnosti, legálnosti a bezpečí postupů. Pro pacienta je to samozřejmost a očekávání. On svěřuje nemocnici to nejcennější co má - své zdraví a očekává adekvátní zacházení, dostatek informaci, možnost rozhodování a řešení svého problému. Řízení kvality by mělo být přínosem pro obě skupiny.
- 520 9_
- $a Nowadays, the quality and certification of health care institutions is a common topic. There are hospitals, which choose the way of acreditation to evaluate the level of quality in their processes, others think of ISO certification. Behind each quality system, there is a person. On one hand there is the activity supplier – the employee and on the other hand, the receiver of the given service – the patient. The word „quality“ has a different meaning to each of them. For the employee it is mainly the highly recognised personal responsibility, legality and safety procedure. For the patient it is an expected neccessity. He is trusting the hospital with the most precious thing he has – his own health, and is expecting adequate treatment, satisfying information, the possibility to decide and solve his problems. Quality controlling should be a tool for both sides.
- 650 _2
- $a nemocnice $x normy $7 D006761
- 650 _2
- $a doklad o potřebnosti $x normy $x zákonodárství a právo $7 D002567
- 650 _2
- $a řízení kvality $7 D011786
- 650 _2
- $a kvalita zdravotní péče $x normy $7 D011787
- 650 _2
- $a zajištění kvality zdravotní péče $x metody $x normy $7 D011785
- 650 _2
- $a pacienti $7 D010361
- 650 _2
- $a zdravotničtí pracovníci $7 D006280
- 650 _2
- $a akreditace $x normy $7 D000068
- 773 0_
- $w MED00174899 $t Řízená kvalita ve zdravotní a sociální sféře $g (2006), s. A13-A17
- 910 __
- $a ABA008 $b CD 1285 $y 7
- 990 __
- $a 20110810124310 $b ABA008
- 991 __
- $a 20110919122404 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 870427 $s 735670
- BAS __
- $a 5 $a 4
- BMC __
- $a 2006 $d A13-A17 $m Řízená kvalita ve zdravotní a sociální sféře $x MED00174899
- LZP __
- $a 2011-40/vtjb