Detail
Article
Online article
FT
Medvik - BMC
  • Something wrong with this record ?

Spokojenost pacientů jako indikátor kvality péče

Iveta Ondriová, Anna Hudáková, Matilda Pavelková

. 2013 ; 23 (1) : 33-35.

Language Czech Country Czech Republic

Spokojenost pacientů je jedním z důležitých ukazatelů kvality zdravotnických služeb. Výsledky sledování spokojenosti pacientů jsou dobrou zpětnou vazbou nejen pro ošetřující personál, ale i pro management zdravotnického zařízení, a jsou využívané jako vhodný zdroj podnětů pro zlepšení kvality ošetřovatelské péče. Proto by explicitní součástí hodnocení kvality ve zdravotnictví měla být i spokojenost pacienta/klienta s úrovní poskytované péče.

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc13010401
003      
CZ-PrNML
005      
20130402160034.0
007      
ta
008      
130319s2013 xr f 000 0cze||
009      
AR
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Ondriová, Iveta $7 xx0132237 $u Fakulta zdravotníckých odborov Prešovskej univerzity v Prešove
245    10
$a Spokojenost pacientů jako indikátor kvality péče / $c Iveta Ondriová, Anna Hudáková, Matilda Pavelková
520    3_
$a Spokojenost pacientů je jedním z důležitých ukazatelů kvality zdravotnických služeb. Výsledky sledování spokojenosti pacientů jsou dobrou zpětnou vazbou nejen pro ošetřující personál, ale i pro management zdravotnického zařízení, a jsou využívané jako vhodný zdroj podnětů pro zlepšení kvality ošetřovatelské péče. Proto by explicitní součástí hodnocení kvality ve zdravotnictví měla být i spokojenost pacienta/klienta s úrovní poskytované péče.
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    12
$a spokojenost pacientů $7 D017060
650    12
$a kvalita zdravotní péče $7 D011787
650    _2
$a sběr dat $7 D003625
650    12
$a průzkumy a dotazníky $7 D011795
650    _2
$a ošetřovatelská péče $x metody $7 D009732
650    12
$a zdravotní sestry v klinické praxi $7 D009720
700    1_
$a Hudáková, Anna $7 xx0135862 $u Fakulta zdravotníckých odborov Prešovskej univerzity v Prešove
700    1_
$a Pavelková, Matilda $7 xx0140736 $u Fakulta zdravotníckých odborov Prešovskej univerzity v Prešove
773    0_
$t Sestra $x 1210-0404 $g Roč. 23, č. 1 (2013), s. 33-35 $w MED00011098
856    41
$u https://zdravi.euro.cz/clanky/spokojenost-pacientu-jako-indikator-kvality-pece/ $y plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b B 1775 $c 674 a $y 3 $z 0
990    __
$a 20130210161340 $b ABA008
991    __
$a 20130402160259 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 973319 $s 808666
BAS    __
$a 3
BMC    __
$a 2013 $b 23 $c 1 $i 1210-0404 $m Sestra (Praha) $n Sestra (Praha) $x MED00011098 $d 33-35
LZP    __
$c NLK183 $d 20130402 $a NLK 2013-16/dk

Find record

Citation metrics

Logged in users only

Archiving options

Loading data ...