-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Analysis and comparison of factors determining the professional orientation of schoolchildren with physical disabilities and health impairments at secondary schools in the South Moravian region [Analýza a komparace faktorů determinujících profesní orientaci žáků s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním na středních školách v Jihomoravském kraji]
Ilona Fialová
Jazyk angličtina Země Česko
- Klíčová slova
- Faktory determinující profesní orientaci žáků s tělesným postižením na středních školách v Jihomoravském kraji - podle výsledků dotazníkového výzkumu,
- MeSH
- behaviorální výzkum MeSH
- integrovaná výuka metody trendy MeSH
- lidé MeSH
- mladiství MeSH
- postižení * psychologie MeSH
- průzkumy a dotazníky MeSH
- školy MeSH
- speciální vzdělávání MeSH
- statistika jako téma MeSH
- výchova a vzdělávání * MeSH
- vyučování MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
- mladiství MeSH
- Geografické názvy
- Česká republika MeSH
Tématem článku je analýza faktorů, které ovlivňují rozhodování a předpokládaný úspěšný vstup na trh práce, přijetí ke studiu na vysokou popř. jinou školu u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (se zaměřením na jedince s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním) a žáků intaktních, na středních školách v Jihomoravském kraji. V článku je představen výzkum, který byl realizován ve školním roce 2007/2008 na vybraných středních školách ve sledovaném regionu. Dále jsou zde vyhodnoceny některé hypotézy, prezentovány vybrané výsledky, formulovány závěry šetření a doporučení pro speciálně pedagogickou praxi.
The subject of this article is the analysis of factors that infl uence students' decision-making and their expected successful entry into the job market, acceptance to university or to other schools. The students on which this article is focused are those students with special educational needs (with a focus on students with physical disabilities and health impairments) and nondisabled students at secondary schools in the South Moravian Region. A study, carried out in the 2007/2008 school year at selected secondary schools in the monitored region,.is presented in the article. Furthermore, this article also presents some evaluated hypotheses, selected results and formulated conclusions of the study, as well as recommendations for practice in special education.
Analýza a komparace faktorů determinujících profesní orientaci žáků s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním na středních školách v Jihomoravském kraji
Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc15007031
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20150521140543.0
- 007
- ta
- 008
- 150225s2010 xr f 100 0eng||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a eng $b cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Fialová, Ilona, $d 1961- $7 mub2011643478 $u Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky, Brno
- 245 10
- $a Analysis and comparison of factors determining the professional orientation of schoolchildren with physical disabilities and health impairments at secondary schools in the South Moravian region / $c Ilona Fialová
- 246 31
- $a Analýza a komparace faktorů determinujících profesní orientaci žáků s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním na středních školách v Jihomoravském kraji
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Tématem článku je analýza faktorů, které ovlivňují rozhodování a předpokládaný úspěšný vstup na trh práce, přijetí ke studiu na vysokou popř. jinou školu u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (se zaměřením na jedince s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním) a žáků intaktních, na středních školách v Jihomoravském kraji. V článku je představen výzkum, který byl realizován ve školním roce 2007/2008 na vybraných středních školách ve sledovaném regionu. Dále jsou zde vyhodnoceny některé hypotézy, prezentovány vybrané výsledky, formulovány závěry šetření a doporučení pro speciálně pedagogickou praxi.
- 520 9_
- $a The subject of this article is the analysis of factors that infl uence students' decision-making and their expected successful entry into the job market, acceptance to university or to other schools. The students on which this article is focused are those students with special educational needs (with a focus on students with physical disabilities and health impairments) and nondisabled students at secondary schools in the South Moravian Region. A study, carried out in the 2007/2008 school year at selected secondary schools in the monitored region,.is presented in the article. Furthermore, this article also presents some evaluated hypotheses, selected results and formulated conclusions of the study, as well as recommendations for practice in special education.
- 650 12
- $a výchova a vzdělávání $7 D004493
- 650 _2
- $a školy $7 D012574
- 650 _2
- $a vyučování $7 D013663
- 650 12
- $a postižení $x psychologie $7 D006233
- 650 _2
- $a speciální vzdělávání $7 D004519
- 650 _2
- $a integrovaná výuka $x metody $x trendy $7 D008282
- 650 _2
- $a statistika jako téma $7 D013223
- 650 _2
- $a behaviorální výzkum $7 D035841
- 650 _2
- $a průzkumy a dotazníky $7 D011795
- 650 _2
- $a mladiství $7 D000293
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 651 _2
- $a Česká republika $7 D018153
- 653 10
- $a Faktory determinující profesní orientaci žáků s tělesným postižením na středních školách v Jihomoravském kraji - podle výsledků dotazníkového výzkumu
- 773 0_
- $t School and Health 21, 2010 : health education: contexts and inspiration $z 978-80-210-5259-8 $g (2010), s. 339-354 $w MED00184303
- 910 __
- $a ABA008 $b K 89765 $b CD 1524 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20150219103532 $b ABA008
- 991 __
- $a 20150521140857 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1064175 $s 889822
- BAS __
- $a 5
- BMC __
- $a 2010 $d 339-354 $m School and Health 21, 2010 $x MED00184303 $z 978-80-210-5259-8
- LZP __
- $c NLK184 $d 20150521 $a NLK 2015-08/pk