Detail
Článek
Článek ve sborníku
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Analysis and comparison of factors determining the professional orientation of schoolchildren with physical disabilities and health impairments at secondary schools in the South Moravian region [Analýza a komparace faktorů determinujících profesní orientaci žáků s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním na středních školách v Jihomoravském kraji]

Ilona Fialová

. 2010 ; () : 339-354.

Jazyk angličtina Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc15007031

Tématem článku je analýza faktorů, které ovlivňují rozhodování a předpokládaný úspěšný vstup na trh práce, přijetí ke studiu na vysokou popř. jinou školu u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (se zaměřením na jedince s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním) a žáků intaktních, na středních školách v Jihomoravském kraji. V článku je představen výzkum, který byl realizován ve školním roce 2007/2008 na vybraných středních školách ve sledovaném regionu. Dále jsou zde vyhodnoceny některé hypotézy, prezentovány vybrané výsledky, formulovány závěry šetření a doporučení pro speciálně pedagogickou praxi.

The subject of this article is the analysis of factors that infl uence students' decision-making and their expected successful entry into the job market, acceptance to university or to other schools. The students on which this article is focused are those students with special educational needs (with a focus on students with physical disabilities and health impairments) and nondisabled students at secondary schools in the South Moravian Region. A study, carried out in the 2007/2008 school year at selected secondary schools in the monitored region,.is presented in the article. Furthermore, this article also presents some evaluated hypotheses, selected results and formulated conclusions of the study, as well as recommendations for practice in special education.

Analýza a komparace faktorů determinujících profesní orientaci žáků s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním na středních školách v Jihomoravském kraji

Bibliografie atd.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc15007031
003      
CZ-PrNML
005      
20150521140543.0
007      
ta
008      
150225s2010 xr f 100 0eng||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a eng $b cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Fialová, Ilona, $d 1961- $7 mub2011643478 $u Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky, Brno
245    10
$a Analysis and comparison of factors determining the professional orientation of schoolchildren with physical disabilities and health impairments at secondary schools in the South Moravian region / $c Ilona Fialová
246    31
$a Analýza a komparace faktorů determinujících profesní orientaci žáků s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním na středních školách v Jihomoravském kraji
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Tématem článku je analýza faktorů, které ovlivňují rozhodování a předpokládaný úspěšný vstup na trh práce, přijetí ke studiu na vysokou popř. jinou školu u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (se zaměřením na jedince s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním) a žáků intaktních, na středních školách v Jihomoravském kraji. V článku je představen výzkum, který byl realizován ve školním roce 2007/2008 na vybraných středních školách ve sledovaném regionu. Dále jsou zde vyhodnoceny některé hypotézy, prezentovány vybrané výsledky, formulovány závěry šetření a doporučení pro speciálně pedagogickou praxi.
520    9_
$a The subject of this article is the analysis of factors that infl uence students' decision-making and their expected successful entry into the job market, acceptance to university or to other schools. The students on which this article is focused are those students with special educational needs (with a focus on students with physical disabilities and health impairments) and nondisabled students at secondary schools in the South Moravian Region. A study, carried out in the 2007/2008 school year at selected secondary schools in the monitored region,.is presented in the article. Furthermore, this article also presents some evaluated hypotheses, selected results and formulated conclusions of the study, as well as recommendations for practice in special education.
650    12
$a výchova a vzdělávání $7 D004493
650    _2
$a školy $7 D012574
650    _2
$a vyučování $7 D013663
650    12
$a postižení $x psychologie $7 D006233
650    _2
$a speciální vzdělávání $7 D004519
650    _2
$a integrovaná výuka $x metody $x trendy $7 D008282
650    _2
$a statistika jako téma $7 D013223
650    _2
$a behaviorální výzkum $7 D035841
650    _2
$a průzkumy a dotazníky $7 D011795
650    _2
$a mladiství $7 D000293
650    _2
$a lidé $7 D006801
651    _2
$a Česká republika $7 D018153
653    10
$a Faktory determinující profesní orientaci žáků s tělesným postižením na středních školách v Jihomoravském kraji - podle výsledků dotazníkového výzkumu
773    0_
$t School and Health 21, 2010 : health education: contexts and inspiration $z 978-80-210-5259-8 $g (2010), s. 339-354 $w MED00184303
910    __
$a ABA008 $b K 89765 $b CD 1524 $y 4 $z 0
990    __
$a 20150219103532 $b ABA008
991    __
$a 20150521140857 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1064175 $s 889822
BAS    __
$a 5
BMC    __
$a 2010 $d 339-354 $m School and Health 21, 2010 $x MED00184303 $z 978-80-210-5259-8
LZP    __
$c NLK184 $d 20150521 $a NLK 2015-08/pk

Najít záznam