Detail
Článek
Abstrakt
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Bio-food is our future [Biopotravinám patří budoucnost]

Drahomíra Holubová

. 2008 ; (sv. 2) : 185-191.

Jazyk angličtina Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc15007818

Náš zdravý život také záleží na kvalitě potravin, které jíme. Příspěvek pohlédne do problematiky projektového vyučování, nastíní úkol ekologických projektů a pro ilustraci naznačí námět matematických environmentálních projektů, ve kterých učitelé s žáky mohou na ukázkách určených k realizaci během školního roku (na vycházkách, výletech, ve škole v přírodě aj.) ověřovat i demonstrovat ekologické poznatky v praxi.

A healthy life of us also depends on the quality of food we are eating. This contribution looks into the problems of project teaching, outlines the task of ecological projects and as an illustration points out a theme of mathematical environmental projects, in which teachers and pupils can verify and demonstrate ecological knowledge in real life – in examples set for realisation during the school year (on excursions, trips, in schools in nature, etc.).

Biopotravinám patří budoucnost

Bibliografie atd.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc15007818
003      
CZ-PrNML
005      
20191112100722.0
007      
ta
008      
150305s2008 xr ad f 100 0|eng||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a eng $b cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Holubová, Drahomíra $7 mzk2005282241 $u Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky, Brno
245    10
$a Bio-food is our future / $c Drahomíra Holubová
246    31
$a Biopotravinám patří budoucnost
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Náš zdravý život také záleží na kvalitě potravin, které jíme. Příspěvek pohlédne do problematiky projektového vyučování, nastíní úkol ekologických projektů a pro ilustraci naznačí námět matematických environmentálních projektů, ve kterých učitelé s žáky mohou na ukázkách určených k realizaci během školního roku (na vycházkách, výletech, ve škole v přírodě aj.) ověřovat i demonstrovat ekologické poznatky v praxi.
520    9_
$a A healthy life of us also depends on the quality of food we are eating. This contribution looks into the problems of project teaching, outlines the task of ecological projects and as an illustration points out a theme of mathematical environmental projects, in which teachers and pupils can verify and demonstrate ecological knowledge in real life – in examples set for realisation during the school year (on excursions, trips, in schools in nature, etc.).
650    _2
$a ekologie $x trendy $x výchova $7 D004463
650    12
$a biopotraviny $x ekonomika $x využití $7 D058870
650    _2
$a životní styl $7 D008019
650    _2
$a experimentální hry $7 D005717
650    12
$a výchova a vzdělávání $x metody $7 D004493
650    _2
$a dítě $7 D002648
650    _2
$a mladiství $7 D000293
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    _2
$a školy $7 D012574
653    00
$a ekologické zemědělství
653    00
$a projekty s ekologickou tematikou
773    0_
$t School and health 21 $z 978-80-7392-043-2 $g sv. 2 (2008), s. 185-191 $w MED00184275
910    __
$a ABA008 $b K 89759 $b CD 1518 $y 4 $z 0
990    __
$a 20150219103532 $b ABA008
991    __
$a 20191112100958 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1065120 $s 890617
BAS    __
$a 5
BMC    __
$a 2008 $c sv. 2 $d 185-191 $m School and health 21. 3, 2008 $x MED00184275 $z 978-80-7392-043-2
LZP    __
$c NLK104 $d 20150407 $a NLK 2015-08/pk

Najít záznam