-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Bio-food is our future [Biopotravinám patří budoucnost]
Drahomíra Holubová
Jazyk angličtina Země Česko
- Klíčová slova
- ekologické zemědělství, projekty s ekologickou tematikou,
- MeSH
- biopotraviny * ekonomika využití MeSH
- dítě MeSH
- ekologie trendy výchova MeSH
- experimentální hry MeSH
- lidé MeSH
- mladiství MeSH
- školy MeSH
- výchova a vzdělávání * metody MeSH
- životní styl MeSH
- Check Tag
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- mladiství MeSH
Náš zdravý život také záleží na kvalitě potravin, které jíme. Příspěvek pohlédne do problematiky projektového vyučování, nastíní úkol ekologických projektů a pro ilustraci naznačí námět matematických environmentálních projektů, ve kterých učitelé s žáky mohou na ukázkách určených k realizaci během školního roku (na vycházkách, výletech, ve škole v přírodě aj.) ověřovat i demonstrovat ekologické poznatky v praxi.
A healthy life of us also depends on the quality of food we are eating. This contribution looks into the problems of project teaching, outlines the task of ecological projects and as an illustration points out a theme of mathematical environmental projects, in which teachers and pupils can verify and demonstrate ecological knowledge in real life – in examples set for realisation during the school year (on excursions, trips, in schools in nature, etc.).
Biopotravinám patří budoucnost
Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc15007818
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20191112100722.0
- 007
- ta
- 008
- 150305s2008 xr ad f 100 0|eng||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a eng $b cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Holubová, Drahomíra $7 mzk2005282241 $u Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky, Brno
- 245 10
- $a Bio-food is our future / $c Drahomíra Holubová
- 246 31
- $a Biopotravinám patří budoucnost
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Náš zdravý život také záleží na kvalitě potravin, které jíme. Příspěvek pohlédne do problematiky projektového vyučování, nastíní úkol ekologických projektů a pro ilustraci naznačí námět matematických environmentálních projektů, ve kterých učitelé s žáky mohou na ukázkách určených k realizaci během školního roku (na vycházkách, výletech, ve škole v přírodě aj.) ověřovat i demonstrovat ekologické poznatky v praxi.
- 520 9_
- $a A healthy life of us also depends on the quality of food we are eating. This contribution looks into the problems of project teaching, outlines the task of ecological projects and as an illustration points out a theme of mathematical environmental projects, in which teachers and pupils can verify and demonstrate ecological knowledge in real life – in examples set for realisation during the school year (on excursions, trips, in schools in nature, etc.).
- 650 _2
- $a ekologie $x trendy $x výchova $7 D004463
- 650 12
- $a biopotraviny $x ekonomika $x využití $7 D058870
- 650 _2
- $a životní styl $7 D008019
- 650 _2
- $a experimentální hry $7 D005717
- 650 12
- $a výchova a vzdělávání $x metody $7 D004493
- 650 _2
- $a dítě $7 D002648
- 650 _2
- $a mladiství $7 D000293
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a školy $7 D012574
- 653 00
- $a ekologické zemědělství
- 653 00
- $a projekty s ekologickou tematikou
- 773 0_
- $t School and health 21 $z 978-80-7392-043-2 $g sv. 2 (2008), s. 185-191 $w MED00184275
- 910 __
- $a ABA008 $b K 89759 $b CD 1518 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20150219103532 $b ABA008
- 991 __
- $a 20191112100958 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1065120 $s 890617
- BAS __
- $a 5
- BMC __
- $a 2008 $c sv. 2 $d 185-191 $m School and health 21. 3, 2008 $x MED00184275 $z 978-80-7392-043-2
- LZP __
- $c NLK104 $d 20150407 $a NLK 2015-08/pk