-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
"Grounded theory" ve speciálněpedagogickém výzkumu
[Grounded theory in research on special education]
Miroslav Kudláčeik
Speciální pedagogika.
2014 ;
24 (4) :
330-340, 348.
Jazyk čeština Země Česko
Perzistentní odkaz
https://www.medvik.cz/link/bmc15024775
- Klíčová slova
- grounded theory, dualita normativní/ utilitární,
- MeSH
- dítě MeSH
- dospělí MeSH
- klinické kódování * MeSH
- kvalitativní výzkum * MeSH
- lidé MeSH
- pedagogická psychologie * trendy MeSH
- speciální vzdělávání * trendy MeSH
- Check Tag
- dítě MeSH
- dospělí MeSH
- lidé MeSH
Grounded theory in research on special education
Bibliografie atd.
Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc15024775
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20150913215118.0
- 007
- ta
- 008
- 150721s2014 xr f 000 0|cze||
- 009
- AR
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Kudláček, Miroslav $7 utb2012724046 $u Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze
- 245 11
- $a "Grounded theory" ve speciálněpedagogickém výzkumu / $c Miroslav Kudláčeik
- 246 31
- $a Grounded theory in research on special education
- 504 __
- $a Literatura
- 650 12
- $a kvalitativní výzkum $7 D036301
- 650 12
- $a klinické kódování $7 D059019
- 650 12
- $a pedagogická psychologie $x trendy $7 D011588
- 650 12
- $a speciální vzdělávání $x trendy $7 D004519
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a dítě $7 D002648
- 650 _2
- $a dospělí $7 D000328
- 653 00
- $a grounded theory
- 653 00
- $a dualita normativní/ utilitární
- 773 0_
- $t Speciální pedagogika $x 1211-2720 $g Roč. 24, č. 4 (2014), s. 330-340, 348 $w MED00011232
- 910 __
- $a ABA008 $b B 1676 $c 732 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20150721101335 $b ABA008
- 991 __
- $a 20150913215245 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1084980 $s 907776
- BAS __
- $a 3
- BMC __
- $a 2014 $b 24 $c 4 $d 330-340, 348 $i 1211-2720 $m Speciální pedagogika $n Spec. pedagog. (Praha) $x MED00011232
- LZP __
- $c NLK185 $d 20150913 $a NLK 2015-32/dk