-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Marketingové plánování a řízení vrcholové sportovní akce – Czech Open
[Marketing planning and management in elite sport events – Czech Open]
Adam Blažek
Jazyk čeština Země Česko
- MeSH
- lidé MeSH
- marketing MeSH
- obchod * MeSH
- rozhovory jako téma MeSH
- tenis * MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
Práce popisuje praktické předpoklady organizačního zvládnutí sportovní akce – mezinárodního tenisového turnaje Czech Open. Dále se práce zaměřuje na obsah a formy marketingového plánu a úlohu manažera při vytváření marketingového plánu. Práce je především zpracována metodou řízeného rozhovoru s předními manažery společnost TK Plus s.r.o., odpovědnými za průběh této sportovní akce. Rozhovor je založen na 15 otázkách, které pokrývají celou problematiku organizace tohoto sportovního turnaje. Dotazník i poskytnuté odpovědi jsou součástí práce (jsou uvedeny textu i v příloze). V závěru je provedeno určité zobecnění získaných výsledků a stanovení předpokladů pro úspěšné organizační zvládnutí sportovního podniku.
My work describes practical hypothesis of the organizational coping of a sport event – international tennis tournament Czech Open. My work also focuses on content and form of a marketing plan and the role of a manager by the creating of a marketing plan. Discussion is held with main managers of the TK Plus s.r.o. who are responsible for the course of this event. The method of directed dialogue was used in this part. The discussion is based on 15 questions that cover all problems of the organization of this sport event. The questionnaire and answers are a component of my work (in the text and appendix). Conclusion offers some generalization of the acquired results and assessment of the presumption for the organizational coping of a sport event.
Marketing planning and management in elite sport events – Czech Open
Citace poskytuje Crossref.org
LIteratura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc17007394
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20190529093622.0
- 007
- cr|cn|
- 008
- 170222s2016 xr fs 000 0|cze||
- 009
- AR
- 024 7_
- $a 10.5817/StS2016-1-16 $2 doi
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Blažek, Adam $7 _AN090440 $u Fakulta sportovních studií Masarykovy univerzity v Brně
- 245 10
- $a Marketingové plánování a řízení vrcholové sportovní akce – Czech Open / $c Adam Blažek
- 246 31
- $a Marketing planning and management in elite sport events – Czech Open
- 504 __
- $a LIteratura
- 520 3_
- $a Práce popisuje praktické předpoklady organizačního zvládnutí sportovní akce – mezinárodního tenisového turnaje Czech Open. Dále se práce zaměřuje na obsah a formy marketingového plánu a úlohu manažera při vytváření marketingového plánu. Práce je především zpracována metodou řízeného rozhovoru s předními manažery společnost TK Plus s.r.o., odpovědnými za průběh této sportovní akce. Rozhovor je založen na 15 otázkách, které pokrývají celou problematiku organizace tohoto sportovního turnaje. Dotazník i poskytnuté odpovědi jsou součástí práce (jsou uvedeny textu i v příloze). V závěru je provedeno určité zobecnění získaných výsledků a stanovení předpokladů pro úspěšné organizační zvládnutí sportovního podniku.
- 520 9_
- $a My work describes practical hypothesis of the organizational coping of a sport event – international tennis tournament Czech Open. My work also focuses on content and form of a marketing plan and the role of a manager by the creating of a marketing plan. Discussion is held with main managers of the TK Plus s.r.o. who are responsible for the course of this event. The method of directed dialogue was used in this part. The discussion is based on 15 questions that cover all problems of the organization of this sport event. The questionnaire and answers are a component of my work (in the text and appendix). Conclusion offers some generalization of the acquired results and assessment of the presumption for the organizational coping of a sport event.
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a rozhovory jako téma $7 D007407
- 650 12
- $a tenis $7 D013715
- 650 _2
- $a marketing $7 D040541
- 650 12
- $a obchod $7 D003132
- 773 0_
- $t Studia sportiva $x 1802-7679 $g Roč. 10, č. 1 (2016), s. 155-162 $w MED00173478
- 856 41
- $u http://www.fsps.muni.cz/dokumenty/pdf/Studia-sportiva-2016-10-1-pdf.pdf $y domovská stránka časopisu - plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $b online $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20170220062209 $b ABA008
- 991 __
- $a 20190529093748 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1189869 $s 968065
- BAS __
- $a 3 $a 4
- BMC __
- $a 2016 $b 10 $c 1 $d 155-162 $i 1802-7679 $m Studia Sportiva $x MED00173478
- LZP __
- $c NLK188 $d 20180717 $a NLK 2017-13/vt