Detail
Článek
Web zdroj
Článek online
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Marketingové plánování a řízení vrcholové sportovní akce – Czech Open
[Marketing planning and management in elite sport events – Czech Open]

Adam Blažek

. 2016 ; 10 (1) : 155-162.

Jazyk čeština Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc17007394

Práce popisuje praktické předpoklady organizačního zvládnutí sportovní akce – mezinárodního tenisového turnaje Czech Open. Dále se práce zaměřuje na obsah a formy marketingového plánu a úlohu manažera při vytváření marketingového plánu. Práce je především zpracována metodou řízeného rozhovoru s předními manažery společnost TK Plus s.r.o., odpovědnými za průběh této sportovní akce. Rozhovor je založen na 15 otázkách, které pokrývají celou problematiku organizace tohoto sportovního turnaje. Dotazník i poskytnuté odpovědi jsou součástí práce (jsou uvedeny textu i v příloze). V závěru je provedeno určité zobecnění získaných výsledků a stanovení předpokladů pro úspěšné organizační zvládnutí sportovního podniku.

My work describes practical hypothesis of the organizational coping of a sport event – international tennis tournament Czech Open. My work also focuses on content and form of a marketing plan and the role of a manager by the creating of a marketing plan. Discussion is held with main managers of the TK Plus s.r.o. who are responsible for the course of this event. The method of directed dialogue was used in this part. The discussion is based on 15 questions that cover all problems of the organization of this sport event. The questionnaire and answers are a component of my work (in the text and appendix). Conclusion offers some generalization of the acquired results and assessment of the presumption for the organizational coping of a sport event.

Marketing planning and management in elite sport events – Czech Open

Citace poskytuje Crossref.org

Bibliografie atd.

LIteratura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc17007394
003      
CZ-PrNML
005      
20190529093622.0
007      
cr|cn|
008      
170222s2016 xr fs 000 0|cze||
009      
AR
024    7_
$a 10.5817/StS2016-1-16 $2 doi
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Blažek, Adam $7 _AN090440 $u Fakulta sportovních studií Masarykovy univerzity v Brně
245    10
$a Marketingové plánování a řízení vrcholové sportovní akce – Czech Open / $c Adam Blažek
246    31
$a Marketing planning and management in elite sport events – Czech Open
504    __
$a LIteratura
520    3_
$a Práce popisuje praktické předpoklady organizačního zvládnutí sportovní akce – mezinárodního tenisového turnaje Czech Open. Dále se práce zaměřuje na obsah a formy marketingového plánu a úlohu manažera při vytváření marketingového plánu. Práce je především zpracována metodou řízeného rozhovoru s předními manažery společnost TK Plus s.r.o., odpovědnými za průběh této sportovní akce. Rozhovor je založen na 15 otázkách, které pokrývají celou problematiku organizace tohoto sportovního turnaje. Dotazník i poskytnuté odpovědi jsou součástí práce (jsou uvedeny textu i v příloze). V závěru je provedeno určité zobecnění získaných výsledků a stanovení předpokladů pro úspěšné organizační zvládnutí sportovního podniku.
520    9_
$a My work describes practical hypothesis of the organizational coping of a sport event – international tennis tournament Czech Open. My work also focuses on content and form of a marketing plan and the role of a manager by the creating of a marketing plan. Discussion is held with main managers of the TK Plus s.r.o. who are responsible for the course of this event. The method of directed dialogue was used in this part. The discussion is based on 15 questions that cover all problems of the organization of this sport event. The questionnaire and answers are a component of my work (in the text and appendix). Conclusion offers some generalization of the acquired results and assessment of the presumption for the organizational coping of a sport event.
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    _2
$a rozhovory jako téma $7 D007407
650    12
$a tenis $7 D013715
650    _2
$a marketing $7 D040541
650    12
$a obchod $7 D003132
773    0_
$t Studia sportiva $x 1802-7679 $g Roč. 10, č. 1 (2016), s. 155-162 $w MED00173478
856    41
$u http://www.fsps.muni.cz/dokumenty/pdf/Studia-sportiva-2016-10-1-pdf.pdf $y domovská stránka časopisu - plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b online $y 4 $z 0
990    __
$a 20170220062209 $b ABA008
991    __
$a 20190529093748 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1189869 $s 968065
BAS    __
$a 3 $a 4
BMC    __
$a 2016 $b 10 $c 1 $d 155-162 $i 1802-7679 $m Studia Sportiva $x MED00173478
LZP    __
$c NLK188 $d 20180717 $a NLK 2017-13/vt

Najít záznam

Citační ukazatele

Nahrávání dat ...

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...