-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Model cirkulace jako výuková pomůcka
Jiří Kofránek, Martin Tribula, Pavol Privitzer
Jazyk čeština Země Česko
Digitální knihovna NLK
Plný text - Článek
Ročník
Zdroj
Zdroj
- Klíčová slova
- simulační výukové modely,
- MeSH
- biologické modely * MeSH
- fyziologie krevního oběhu a dýchání MeSH
- hemodynamika * fyziologie MeSH
- internet MeSH
- lidé MeSH
- počítačová simulace * MeSH
- studium lékařství MeSH
- učební pomůcky MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
Vytvořili jsme velmi jednoduchý model hemodynamiky který je možno spustit ve webovém prohlížeči. Navenek je model realizován jako interaktivní obrázek. I přes jeho jednoduchost se v praxi ukázalo jeho dobré pedagogické uplatnění pro vysvětlování patogeneze cirkulačního selhávání a šoku.
Roztoky u Prahy, 21.-22. března 2017
Bibliografie atd.Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc17017509
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20170628163732.0
- 007
- ta
- 008
- 170523s2017 xr ad f 100 0|cze||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Kofránek, Jiří, $d 1949- $7 jn20000710235 $u Oddělení biokybernetiky a počítačové podpory výuky, Ústav patologické fyziologie 1. LFUK, Praha
- 245 10
- $a Model cirkulace jako výuková pomůcka / $c Jiří Kofránek, Martin Tribula, Pavol Privitzer
- 500 __
- $a Roztoky u Prahy, 21.-22. března 2017
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Vytvořili jsme velmi jednoduchý model hemodynamiky který je možno spustit ve webovém prohlížeči. Navenek je model realizován jako interaktivní obrázek. I přes jeho jednoduchost se v praxi ukázalo jeho dobré pedagogické uplatnění pro vysvětlování patogeneze cirkulačního selhávání a šoku.
- 650 12
- $a hemodynamika $x fyziologie $7 D006439
- 650 12
- $a biologické modely $7 D008954
- 650 _2
- $a internet $7 D020407
- 650 12
- $a počítačová simulace $7 D003198
- 650 _2
- $a učební pomůcky $7 D013664
- 650 _2
- $a studium lékařství $7 D004501
- 650 _2
- $a fyziologie krevního oběhu a dýchání $7 D002943
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 653 00
- $a simulační výukové modely
- 700 1_
- $a Tribula, Martin $7 xx0093270 $u Oddělení biokybernetiky a počítačové podpory výuky, Ústav patologické fyziologie 1. LFUK, Praha
- 700 1_
- $a Privitzer, Pavol $7 xx0093268 $u Oddělení biokybernetiky a počítačové podpory výuky, Ústav patologické fyziologie 1. LFUK, Praha
- 773 0_
- $t MEDSOFT ... $x 1803-8115 $g (2017), s. 117-128 $w MED00020567
- 856 41
- $u https://www.creativeconnections.cz/medsoft/2017/Medsoft_2017_Kofranek3.pdf $y plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $b K 91979 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20170523110004 $b ABA008
- 991 __
- $a 20170628164155 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1206493 $s 978327
- BAS __
- $a 5
- BMC __
- $a 2017 $d 117-128 $i 1803-8115 $m Medsoft ... $x MED00020567
- LZP __
- $c NLK188 $d 20170628 $a NLK 2017-20/dk