-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Systém celoživotního vzdělávání lékárníků ve Velké Británii
[Monoclonal antibodies in treating high cholesterol levels]
Michal Papáček1, Alena Petříková2
Jazyk čeština Země Česko
- Klíčová slova
- kontinuální profesní rozvoj,
- MeSH
- kontinuální vzdělávání farmaceutů * metody organizace a řízení MeSH
- lidé MeSH
- podpora školení MeSH
- společnosti farmaceutické MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
- Geografické názvy
- Spojené království MeSH
Celoživotní vzdělávání lékárníků je pro všechny britské lékárníky povinné. Řídí se profesním řádem britské lékárnické komory a vychází z myšlenky kontinuálního profesního rozvoje – Continuing Professional Development (CPD). Náplní CPD může být jakákoli oblast vedoucí ke zvýšení kvality a bezpečnosti individuální praxe lékárníka. Základním nástrojem pro samotné CPD a jeho zaznamenávání je model „CPD cyklu“. CPD může být uskutečňováno jakýmkoli způsobem, nejčastěji však formou vzdělávacích akcí, samostudia, e-learningu a analýzy vlastní praxe. Ačkoli je CPD podporováno a je efektivní, komora v současnosti pracuje na jeho zkvalitnění.
This article focuses on system of continuous education of British pharmacists. This system is compulsory and is regulated by the General Pharmaceutical Council and its Professional Standard. It is based on the concept of Continuing Professional Development (CPD). Pharmacists are encouraged to undertake CPD in any area that leads to increasing quality of care and improved patient safety safety in their individual pharmacy practice. The „CPD cycle“ model is the fundamental tool for CPD participation and its recording. CPD can have any form, most common forms include attending training events, self-directed learning, e-learning and reflection on one´s own practice. Although CPD has been well implemented and supported, GPhC is currently working on its improvement.
Monoclonal antibodies in treating high cholesterol levels
Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc18007352
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20180313123301.0
- 007
- cr|cn|
- 008
- 180309s2017 xr a fs 000 0|cze||
- 009
- eAR
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Papáček, Michal $7 _AN067754 $u Veřejná lékárna, Middlesbrough, Velké Británie
- 245 10
- $a Systém celoživotního vzdělávání lékárníků ve Velké Británii / $c Michal Papáček1, Alena Petříková2
- 246 31
- $a Monoclonal antibodies in treating high cholesterol levels
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Celoživotní vzdělávání lékárníků je pro všechny britské lékárníky povinné. Řídí se profesním řádem britské lékárnické komory a vychází z myšlenky kontinuálního profesního rozvoje – Continuing Professional Development (CPD). Náplní CPD může být jakákoli oblast vedoucí ke zvýšení kvality a bezpečnosti individuální praxe lékárníka. Základním nástrojem pro samotné CPD a jeho zaznamenávání je model „CPD cyklu“. CPD může být uskutečňováno jakýmkoli způsobem, nejčastěji však formou vzdělávacích akcí, samostudia, e-learningu a analýzy vlastní praxe. Ačkoli je CPD podporováno a je efektivní, komora v současnosti pracuje na jeho zkvalitnění.
- 520 9_
- $a This article focuses on system of continuous education of British pharmacists. This system is compulsory and is regulated by the General Pharmaceutical Council and its Professional Standard. It is based on the concept of Continuing Professional Development (CPD). Pharmacists are encouraged to undertake CPD in any area that leads to increasing quality of care and improved patient safety safety in their individual pharmacy practice. The „CPD cycle“ model is the fundamental tool for CPD participation and its recording. CPD can have any form, most common forms include attending training events, self-directed learning, e-learning and reflection on one´s own practice. Although CPD has been well implemented and supported, GPhC is currently working on its improvement.
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 12
- $a kontinuální vzdělávání farmaceutů $x metody $x organizace a řízení $7 D004513
- 650 _2
- $a společnosti farmaceutické $7 D012957
- 650 _2
- $a podpora školení $7 D014146
- 651 _2
- $a Spojené království $7 D006113
- 653 00
- $a kontinuální profesní rozvoj
- 700 1_
- $a Petříková, Alena, $d 1981- $7 xx0145037 $u Ústav aplikované farmacie, Farmaceutická fakulta, Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
- 773 0_
- $t Praktické lékárenství $x 1801-2434 $g Roč. 13, č. 3E (2017), s. e50-e54 $w MED00014027
- 856 41
- $u https://www.praktickelekarenstvi.cz/pdfs/lek/2017/90/07.pdf $y plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $b online $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20171215105545 $b ABA008
- 991 __
- $a 20180313123310 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1281220 $s 1004129
- BAS __
- $a 3 $a 4
- BMC __
- $a 2017 $b 13 $c 3E $d e50-e54 $i 1801-2434 $m Praktické lékárenství $x MED00014027
- LZP __
- $c NLK185 $d 20180313 $a NLK 2017-44/dk