Detail
Article
Online article
FT
Medvik - BMC
  • Something wrong with this record ?

Virtuální realita ve vzdělávání zdravotnických profesionálů v kardiologii na počátku roku 2021
[Virtual reality in education of healthcare professionals in cardiology at the beginning of 2021]

Otakar Jiravský, Filip Jiravský, Jan Hečko, Miroslav Hudec, Radim Špaček, Jan Chovančík, Libor Škňouřil, Martin Fiala

. 2021 ; 63 (4) : 481-485. [pub] 20210825

Language Czech Country Czech Republic

Elektronická média přebírají dominantní roli ve vzdělávání, jedné z klíčových odpovědností zdravotnických profesionálů. I profesní vzdělávání dnes využívá webové stránky, blogy, videoblogy a mobilní aplikace. Virtuální zobrazování je další, nově dostupnou technologií. Přináší prožitky podobné realitě, což může být přínosem k zachycení, zpracování, zapamatování a následnému použití informací uživatelem. Navzdory relativně krátké uživatelské dostupnosti virtuálního zobrazování je nyní k využití celá řada hardwarových možností a souběžně i obsahu, který je primárně cílem k vzdělávání zdravotnických profesionálů.

Electronic media are picking over a dominant role in education, one of the key responsibiliies of healthcare professionals. At present, even professional education uses websites, blogs, video blogs, and mobile applications. Virtual imaging is another newly available technology. It offers reality-like experiences, which can be useful for picking up, processing, memorizing, and subsequent utilizing of information by the user. Despite relatively short availability of virtual imaging, some hardware options can be now employed together with content primarily aimed at educating healthcare professionals.

Virtual reality in education of healthcare professionals in cardiology at the beginning of 2021

References provided by Crossref.org

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc21022201
003      
CZ-PrNML
005      
20211130104301.0
007      
ta
008      
210901s2021 xr ad f 000 0|cze||
009      
AR
024    7_
$a 10.33678/cor.2021.020 $2 doi
040    __
$a ABA008 $b cze $d ABA008 $e AACR2
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Jiravský, Otakar $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $u Lékařská fakulta Masarykovy Univerzity, Brno $7 xx0098869
245    10
$a Virtuální realita ve vzdělávání zdravotnických profesionálů v kardiologii na počátku roku 2021 / $c Otakar Jiravský, Filip Jiravský, Jan Hečko, Miroslav Hudec, Radim Špaček, Jan Chovančík, Libor Škňouřil, Martin Fiala
246    31
$a Virtual reality in education of healthcare professionals in cardiology at the beginning of 2021
520    3_
$a Elektronická média přebírají dominantní roli ve vzdělávání, jedné z klíčových odpovědností zdravotnických profesionálů. I profesní vzdělávání dnes využívá webové stránky, blogy, videoblogy a mobilní aplikace. Virtuální zobrazování je další, nově dostupnou technologií. Přináší prožitky podobné realitě, což může být přínosem k zachycení, zpracování, zapamatování a následnému použití informací uživatelem. Navzdory relativně krátké uživatelské dostupnosti virtuálního zobrazování je nyní k využití celá řada hardwarových možností a souběžně i obsahu, který je primárně cílem k vzdělávání zdravotnických profesionálů.
520    9_
$a Electronic media are picking over a dominant role in education, one of the key responsibiliies of healthcare professionals. At present, even professional education uses websites, blogs, video blogs, and mobile applications. Virtual imaging is another newly available technology. It offers reality-like experiences, which can be useful for picking up, processing, memorizing, and subsequent utilizing of information by the user. Despite relatively short availability of virtual imaging, some hardware options can be now employed together with content primarily aimed at educating healthcare professionals.
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    _2
$a počítačem řízená výuka $7 D003194
650    12
$a výchova a vzdělávání $x metody $7 D004493
650    12
$a virtuální realita $7 D000076142
650    _2
$a kardiologie $x výchova $7 D002309
700    1_
$a Jiravský, Filip $u Polské gymnázium - Polskie Gimnazjum im. Juliusza Słowackiego, Český Těšín $7 _AN111887
700    1_
$a Hečko, Jan $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $7 xx0230041
700    1_
$a Hudec, Miroslav $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $u Lékařská fakulta Masarykovy Univerzity, Brno $7 xx0255812
700    1_
$a Špaček, Radim, $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $d 1987- $7 xx0243799
700    1_
$a Chovančík, Jan $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $7 xx0070638
700    1_
$a Škňouřil, Libor, $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $d 1970- $7 xx0223593
700    1_
$a Fiala, Martin, $u Odděleni kardiologie, Centrum kardiovaskulární péče, Neuron Medical s.r.o., Brno $d 1963- $7 xx0060116
773    0_
$t Cor et Vasa $x 0010--8650 $g Roč. 63, č. 4 (2021), s. 481-485 $w MED00010972
856    41
$u https://e-coretvasa.cz/en/artkey/cor-202104-0008_virtual-reality-in-education-of-healthcare-professionals-in-cardiology-at-the-beginning-of-2021.php $y plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b A 2980 $c 438 $y p $z 0
990    __
$a 20210901 $b ABA008
991    __
$a 20211130104254 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1714049 $s 1142675
BAS    __
$a 3
BAS    __
$a PreBMC
BMC    __
$a 2021 $b 63 $c 4 $d 481-485 $e 20210825 $i 0010-8650 $m Cor et Vasa (Brno) $x MED00010972
LZP    __
$c NLK109 $d 20211130 $b NLK111 $a Actavia-MED00010972-20210901

Find record

Citation metrics

Loading data ...

Archiving options

Loading data ...