-
Something wrong with this record ?
Virtuální realita ve vzdělávání zdravotnických profesionálů v kardiologii na počátku roku 2021
[Virtual reality in education of healthcare professionals in cardiology at the beginning of 2021]
Otakar Jiravský, Filip Jiravský, Jan Hečko, Miroslav Hudec, Radim Špaček, Jan Chovančík, Libor Škňouřil, Martin Fiala
Language Czech Country Czech Republic
- MeSH
- Cardiology education MeSH
- Humans MeSH
- Computer-Assisted Instruction MeSH
- Virtual Reality * MeSH
- Education * methods MeSH
- Check Tag
- Humans MeSH
Elektronická média přebírají dominantní roli ve vzdělávání, jedné z klíčových odpovědností zdravotnických profesionálů. I profesní vzdělávání dnes využívá webové stránky, blogy, videoblogy a mobilní aplikace. Virtuální zobrazování je další, nově dostupnou technologií. Přináší prožitky podobné realitě, což může být přínosem k zachycení, zpracování, zapamatování a následnému použití informací uživatelem. Navzdory relativně krátké uživatelské dostupnosti virtuálního zobrazování je nyní k využití celá řada hardwarových možností a souběžně i obsahu, který je primárně cílem k vzdělávání zdravotnických profesionálů.
Electronic media are picking over a dominant role in education, one of the key responsibiliies of healthcare professionals. At present, even professional education uses websites, blogs, video blogs, and mobile applications. Virtual imaging is another newly available technology. It offers reality-like experiences, which can be useful for picking up, processing, memorizing, and subsequent utilizing of information by the user. Despite relatively short availability of virtual imaging, some hardware options can be now employed together with content primarily aimed at educating healthcare professionals.
Centrum sportovní kardiologie Kardiocentrum Nemocnice AGEL Třinec Podlesí Třinec
Lékařská fakulta Masarykovy Univerzity Brno
Odděleni kardiologie Centrum kardiovaskulární péče Neuron Medical s r o Brno
Polské gymnázium Polskie Gimnazjum im Juliusza Słowackiego Český Těšín
Virtual reality in education of healthcare professionals in cardiology at the beginning of 2021
References provided by Crossref.org
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc21022201
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20211130104301.0
- 007
- ta
- 008
- 210901s2021 xr ad f 000 0|cze||
- 009
- AR
- 024 7_
- $a 10.33678/cor.2021.020 $2 doi
- 040 __
- $a ABA008 $b cze $d ABA008 $e AACR2
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Jiravský, Otakar $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $u Lékařská fakulta Masarykovy Univerzity, Brno $7 xx0098869
- 245 10
- $a Virtuální realita ve vzdělávání zdravotnických profesionálů v kardiologii na počátku roku 2021 / $c Otakar Jiravský, Filip Jiravský, Jan Hečko, Miroslav Hudec, Radim Špaček, Jan Chovančík, Libor Škňouřil, Martin Fiala
- 246 31
- $a Virtual reality in education of healthcare professionals in cardiology at the beginning of 2021
- 520 3_
- $a Elektronická média přebírají dominantní roli ve vzdělávání, jedné z klíčových odpovědností zdravotnických profesionálů. I profesní vzdělávání dnes využívá webové stránky, blogy, videoblogy a mobilní aplikace. Virtuální zobrazování je další, nově dostupnou technologií. Přináší prožitky podobné realitě, což může být přínosem k zachycení, zpracování, zapamatování a následnému použití informací uživatelem. Navzdory relativně krátké uživatelské dostupnosti virtuálního zobrazování je nyní k využití celá řada hardwarových možností a souběžně i obsahu, který je primárně cílem k vzdělávání zdravotnických profesionálů.
- 520 9_
- $a Electronic media are picking over a dominant role in education, one of the key responsibiliies of healthcare professionals. At present, even professional education uses websites, blogs, video blogs, and mobile applications. Virtual imaging is another newly available technology. It offers reality-like experiences, which can be useful for picking up, processing, memorizing, and subsequent utilizing of information by the user. Despite relatively short availability of virtual imaging, some hardware options can be now employed together with content primarily aimed at educating healthcare professionals.
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a počítačem řízená výuka $7 D003194
- 650 12
- $a výchova a vzdělávání $x metody $7 D004493
- 650 12
- $a virtuální realita $7 D000076142
- 650 _2
- $a kardiologie $x výchova $7 D002309
- 700 1_
- $a Jiravský, Filip $u Polské gymnázium - Polskie Gimnazjum im. Juliusza Słowackiego, Český Těšín $7 _AN111887
- 700 1_
- $a Hečko, Jan $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $7 xx0230041
- 700 1_
- $a Hudec, Miroslav $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $u Lékařská fakulta Masarykovy Univerzity, Brno $7 xx0255812
- 700 1_
- $a Špaček, Radim, $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $d 1987- $7 xx0243799
- 700 1_
- $a Chovančík, Jan $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $7 xx0070638
- 700 1_
- $a Škňouřil, Libor, $u Centrum sportovní kardiologie, Kardiocentrum, Nemocnice AGEL Třinec-Podlesí, Třinec $d 1970- $7 xx0223593
- 700 1_
- $a Fiala, Martin, $u Odděleni kardiologie, Centrum kardiovaskulární péče, Neuron Medical s.r.o., Brno $d 1963- $7 xx0060116
- 773 0_
- $t Cor et Vasa $x 0010--8650 $g Roč. 63, č. 4 (2021), s. 481-485 $w MED00010972
- 856 41
- $u https://e-coretvasa.cz/en/artkey/cor-202104-0008_virtual-reality-in-education-of-healthcare-professionals-in-cardiology-at-the-beginning-of-2021.php $y plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $b A 2980 $c 438 $y p $z 0
- 990 __
- $a 20210901 $b ABA008
- 991 __
- $a 20211130104254 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1714049 $s 1142675
- BAS __
- $a 3
- BAS __
- $a PreBMC
- BMC __
- $a 2021 $b 63 $c 4 $d 481-485 $e 20210825 $i 0010-8650 $m Cor et Vasa (Brno) $x MED00010972
- LZP __
- $c NLK109 $d 20211130 $b NLK111 $a Actavia-MED00010972-20210901