-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Shrnutí analýzy dodržování mezinárodního kodexu marketingu náhrad mateřského mléka prostřednictvím protokolu NetCode
[Analysis of compliance with the International code of marketing of breast-milk substitutes using the NetCode protocol - summary]
Adéla Lemrová, Denisa Hejlová, Markéta Kaclová
Jazyk čeština Země Česko
- MeSH
- analýza dat MeSH
- kojení MeSH
- lidé MeSH
- marketing * MeSH
- náhražky mateřského mléka * zákonodárství a právo MeSH
- Světová zdravotnická organizace MeSH
- výživová politika MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
- Geografické názvy
- Česká republika MeSH
Na základě pověření vlády a ministerstva zdravotnictví zpracoval Státní zdravotní ústav analýzu dodržování Mezinárodního kodexu marketingu náhrad mateřského mléka v ČR. Kodex byl přijat v roce 1981 a jeho cílem je omezit nevhodný marketing a chránit kojení. Tento kodex reguluje reklamu a propagaci výrobků, určených k výživě i krmení kojenců a malých dětí. Pro monitoring implementace kodexu v ČR byla vytvořena síť NetCode. V rámci sítě byl vyvinut soubor metodik (protokolů), které průběh a pravidla monitoringu definují.
The National Institute of Public Health was assigned by the Government and the Ministry of Health to conduct an analysis of the compliance with the International Code of Marketing of Breast-milk Substitutes in the Czech Republic. The Code was adopted in 1981, and it aims to reduce inappropriate marketing and protect breastfeeding. This code regulates the advertising and promotion of products intended for the nutrition and feeding of infants and young children. The NetCode was created to monitor the implementation of the Code in the Czech Republic, and a set of methodologies (protocols) was developed to define the monitoring process and rules.
Analysis of compliance with the International code of marketing of breast-milk substitutes using the NetCode protocol - summary
Citace poskytuje Crossref.org
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc25018028
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20251010092713.0
- 007
- ta
- 008
- 250912s2025 xr f 000 0|cze||
- 009
- AR
- 024 7_
- $a 10.21101/hygiena.a1888 $2 doi
- 040 __
- $a ABA008 $b cze $d ABA008 $e AACR2
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Lemrová, Adéla $7 xx0273344 $u Státní zdravotní ústav, Centrum podpory veřejného zdraví, Oddělení well-beingu dětí a mladistvých, Praha
- 245 10
- $a Shrnutí analýzy dodržování mezinárodního kodexu marketingu náhrad mateřského mléka prostřednictvím protokolu NetCode / $c Adéla Lemrová, Denisa Hejlová, Markéta Kaclová
- 246 31
- $a Analysis of compliance with the International code of marketing of breast-milk substitutes using the NetCode protocol - summary
- 520 3_
- $a Na základě pověření vlády a ministerstva zdravotnictví zpracoval Státní zdravotní ústav analýzu dodržování Mezinárodního kodexu marketingu náhrad mateřského mléka v ČR. Kodex byl přijat v roce 1981 a jeho cílem je omezit nevhodný marketing a chránit kojení. Tento kodex reguluje reklamu a propagaci výrobků, určených k výživě i krmení kojenců a malých dětí. Pro monitoring implementace kodexu v ČR byla vytvořena síť NetCode. V rámci sítě byl vyvinut soubor metodik (protokolů), které průběh a pravidla monitoringu definují.
- 520 9_
- $a The National Institute of Public Health was assigned by the Government and the Ministry of Health to conduct an analysis of the compliance with the International Code of Marketing of Breast-milk Substitutes in the Czech Republic. The Code was adopted in 1981, and it aims to reduce inappropriate marketing and protect breastfeeding. This code regulates the advertising and promotion of products intended for the nutrition and feeding of infants and young children. The NetCode was created to monitor the implementation of the Code in the Czech Republic, and a set of methodologies (protocols) was developed to define the monitoring process and rules.
- 650 07
- $a kojení $2 czmesh $7 D001942
- 650 17
- $a náhražky mateřského mléka $x zákonodárství a právo $2 czmesh $7 D041943
- 650 07
- $a výživová politika $2 czmesh $7 D018673
- 650 17
- $a marketing $2 czmesh $7 D040541
- 650 07
- $a Světová zdravotnická organizace $2 czmesh $7 D014944
- 650 07
- $a analýza dat $2 czmesh $7 D000078332
- 650 07
- $a lidé $2 czmesh $7 D006801
- 651 _7
- $a Česká republika $2 czmesh $7 D018153
- 700 1_
- $a Hejlová, Denisa, $d 1979- $7 jo2010570674 $u Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Centrum pro strategickou komunikaci, Praha
- 700 1_
- $a Kaclová, Markéta $u Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Centrum pro strategickou komunikaci, Praha $7 xx0336009
- 773 0_
- $t Hygiena $x 1802-6281 $g Roč. 70, č. 2 (2025), s. 65-67 $w MED00011019
- 856 41
- $u https://hygiena.szu.cz/artkey/hyg-202502-0006_shrnuti-analyzy-dodrzovani-mezinarodniho-kodexu-marketingu-nahrad-materskeho-mleka-prostrednictvim-protokolu-ne.php $y plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $b A 2003 $c 342 a $y p $z 0
- 990 __
- $a 20250815 $b ABA008
- 991 __
- $a 20251010092659 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 2398324 $s 1256158
- BAS __
- $a 3
- BAS __
- $a PreBMC
- BMC __
- $a 2025 $b 70 $c 2 $d 65-67 $e 20250630 $i 1802-6281 $m Hygiena $x MED00011019
- LZP __
- $c NLK182 $d 20251003 $b NLK111 $a Actavia-MED00011019-20250815