• Je něco špatně v tomto záznamu ?

Problémově orientovaná výuka v patologii - zkušenosti prvních pěti let
[Problem-based learning of phatology - the first five-year experience]

J. Dušek, J. Ehrmann, Z. Kolář

. 1997 ; Roč. 33-42 (č. 2) : s. 61-64.

Jazyk čeština Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc97013475

Digitální knihovna NLK
Zdroj

E-zdroje Online

Autoři osvětlují hlavní zásady problémově orientované výuky (PBL). Popisují dále vlastní pětileté zkušenosti s aplikací této vyučovací metody v patologii. Pohled studentů na PBL doplňují některými údsgi z literatury.

The article explains some of the main characteristics of problem-based learning (PBL). Five-year experience with application of PBL in pathology is described. Student appreciation of PBL is complemented by assessment in the literature.

Problem-based learning of phatology - the first five-year experience

Problémově orientovaná výuka v patologii - zkušenosti prvních pěti let = Problem-based learning of phatology - the first five-year experience /

Problem-based learning of phatology - the first five-year experience /

Bibliografie atd.

Lit: 21

Bibliografie atd.

Souhrn en

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc97013475
003      
CZ-PrNML
005      
20150707134609.0
008      
970700s1997 xr u cze||
009      
AR
040    __
$a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Dušek, Jaroslav, $d 1933-2000 $7 jn19981000810
245    10
$a Problémově orientovaná výuka v patologii - zkušenosti prvních pěti let = $b Problem-based learning of phatology - the first five-year experience / $c J. Dušek, J. Ehrmann, Z. Kolář
246    11
$a Problem-based learning of phatology - the first five-year experience
314    __
$a UP. LF. Ústav patologie, Olomouc, CZ
504    __
$a Lit: 21
504    __
$a Souhrn en
520    3_
$a Autoři osvětlují hlavní zásady problémově orientované výuky (PBL). Popisují dále vlastní pětileté zkušenosti s aplikací této vyučovací metody v patologii. Pohled studentů na PBL doplňují některými údsgi z literatury.
520    9_
$a The article explains some of the main characteristics of problem-based learning (PBL). Five-year experience with application of PBL in pathology is described. Student appreciation of PBL is complemented by assessment in the literature.
650    _2
$a patologie $x výchova $7 D010336
650    _2
$a studium lékařství $x metody $7 D004501
650    _2
$a problémové metody výuky
650    _2
$a studenti lékařství $7 D013337
650    _2
$a diagnóza $7 D003933
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    _2
$a dospělí $7 D000328
650    _2
$a diagnostické techniky a postupy $7 D019937
700    1_
$a Ehrmann, Jiří, $d 1967- $7 jo2003163162
700    1_
$a Kolář, Zdeněk, $d 1953- $4 aut $7 jn20000710256
700    1_
$a Tichý, M. $4 aut
773    0_
$w MED00010993 $t Česko-slovenská patologie a Soudní lékařství $g Roč. 33, č. 2 (1997), s. 61-64 $x 1210-7875
910    __
$a ABA008 $b A 3670 $c 753a $y 0 $z 0
990    __
$a 20060522 $b ABA008
991    __
$a 20150707134626 $b ABA008
BAS    __
$a 3
BMC    __
$a 1997 $b Roč. 33-42 $c č. 2 $d s. 61-64 $i 1210-7875 $m Česko-slovenská patologie a Soudní lékařství $x MED00010993
LZP    __
$b přidání abstraktu

Najít záznam

Citační ukazatele

Nahrávání dat ...

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...