-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Problémově orientovaná výuka v patologii - zkušenosti prvních pěti let
[Problem-based learning of phatology - the first five-year experience]
J. Dušek, J. Ehrmann, Z. Kolář
Jazyk čeština Země Česko
- MeSH
- diagnostické techniky a postupy MeSH
- diagnóza MeSH
- dospělí MeSH
- lidé MeSH
- patologie výchova MeSH
- studenti lékařství MeSH
- studium lékařství metody MeSH
- Check Tag
- dospělí MeSH
- lidé MeSH
Autoři osvětlují hlavní zásady problémově orientované výuky (PBL). Popisují dále vlastní pětileté zkušenosti s aplikací této vyučovací metody v patologii. Pohled studentů na PBL doplňují některými údsgi z literatury.
The article explains some of the main characteristics of problem-based learning (PBL). Five-year experience with application of PBL in pathology is described. Student appreciation of PBL is complemented by assessment in the literature.
Problem-based learning of phatology - the first five-year experience
Problémově orientovaná výuka v patologii - zkušenosti prvních pěti let = Problem-based learning of phatology - the first five-year experience /
Problem-based learning of phatology - the first five-year experience /
Lit: 21
Bibliografie atd.Souhrn en
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc97013475
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20150707134609.0
- 008
- 970700s1997 xr u cze||
- 009
- AR
- 040 __
- $a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Dušek, Jaroslav, $d 1933-2000 $7 jn19981000810
- 245 10
- $a Problémově orientovaná výuka v patologii - zkušenosti prvních pěti let = $b Problem-based learning of phatology - the first five-year experience / $c J. Dušek, J. Ehrmann, Z. Kolář
- 246 11
- $a Problem-based learning of phatology - the first five-year experience
- 314 __
- $a UP. LF. Ústav patologie, Olomouc, CZ
- 504 __
- $a Lit: 21
- 504 __
- $a Souhrn en
- 520 3_
- $a Autoři osvětlují hlavní zásady problémově orientované výuky (PBL). Popisují dále vlastní pětileté zkušenosti s aplikací této vyučovací metody v patologii. Pohled studentů na PBL doplňují některými údsgi z literatury.
- 520 9_
- $a The article explains some of the main characteristics of problem-based learning (PBL). Five-year experience with application of PBL in pathology is described. Student appreciation of PBL is complemented by assessment in the literature.
- 650 _2
- $a patologie $x výchova $7 D010336
- 650 _2
- $a studium lékařství $x metody $7 D004501
- 650 _2
- $a problémové metody výuky
- 650 _2
- $a studenti lékařství $7 D013337
- 650 _2
- $a diagnóza $7 D003933
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a dospělí $7 D000328
- 650 _2
- $a diagnostické techniky a postupy $7 D019937
- 700 1_
- $a Ehrmann, Jiří, $d 1967- $7 jo2003163162
- 700 1_
- $a Kolář, Zdeněk, $d 1953- $4 aut $7 jn20000710256
- 700 1_
- $a Tichý, M. $4 aut
- 773 0_
- $w MED00010993 $t Česko-slovenská patologie a Soudní lékařství $g Roč. 33, č. 2 (1997), s. 61-64 $x 1210-7875
- 910 __
- $a ABA008 $b A 3670 $c 753a $y 0 $z 0
- 990 __
- $a 20060522 $b ABA008
- 991 __
- $a 20150707134626 $b ABA008
- BAS __
- $a 3
- BMC __
- $a 1997 $b Roč. 33-42 $c č. 2 $d s. 61-64 $i 1210-7875 $m Česko-slovenská patologie a Soudní lékařství $x MED00010993
- LZP __
- $b přidání abstraktu