PhDr., Ph.D., lingvistka, bohemistka a vysokoškolská pedagožka zaměřená na oblast reklamní a marketingové komunikace, na vyjadřování médií a v médiích, na metodologii i teorii aplikované pragmalingvistiky, tké překladatelka z francouzštiny (Katedra marketingové komunikace a public...
-
- Země
- Česko
Charles University Faculty of Social Sciences Department of Marketing Communication and Public Relations Prague Czech Republic
Univerzita Karlova Institut komunikačních studií a žurnalistiky
Rábová, Tereza: K mnohoznačnosti mediálního diskurzu. In: Sborník Národního muzea v Praze. Řada C, Literární historie, Roč. 56, č. 3-4 (2011), s. 17-22
Klabíková Rábová, Tereza: Náboženské motivy v českém jazyce. In: Příležitosti a výzvy v komunikaci církve ve 21. století, s. 9-14, 2015
www(Institut komunikačních studií a žurnalistiky - Fakulta sociálních věd - Univerzita Karlova), cit. 15. 9. 2015
www(LinkedIn), cit. 22 3. 202
www(Marketingová komunikace a public relations - Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK), cit. 15. 9. 2015
Klabíková Rábová, Tereza ... [et al.]: Analysis of presumed IQOS influencer marketing on Instagram in the Czech Republic in 2018–2019. Adiktologie, 2019, roč. 19, č. 1, s. 7-15.
Sdílet
Název dokumentu
Po ukončení testovacího provozu bude odkaz přesměrován adresu produkční verze portálu Medvik.