• Je něco špatně v tomto záznamu ?

Metody výzkumu médií

Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská

Publikováno
Praha : Portál, 2010
Vydání
1. elektronické vydání
Stránkování
1 online zdroj (296 stran)

Jazyk čeština Země Česko

E-zdroje

PN Brno www.bookport.cz Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP. PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media.

Vlastník Detaily Služby
PN Brno PN Brno Signatura ebook [0] viz E-zdroje
000      
02205nam a2200349 i 4500
001      
bpt122462367
003      
CZ-BrNCO
005      
20240925112230.0
008      
170831s2010 xr 000 0 cze
009      
eBK
020    __
$a 978-80-7367-683-4 $c 379 Kč $q (print)
020    __
$a 978-80-262-0260-8 $c 284 Kč $q (online ; pdf)
040    __
$a Grada $b cze $e rda
041    0_
$a cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Trampota, Tomáš
245    10
$a Metody výzkumu médií $c Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
250    __
$a 1. elektronické vydání
264    _1
$a Praha : $b Portál, $c 2010
300    __
$a 1 online zdroj (296 stran)
336    __
$a text $b txt $2 rdacontent
337    __
$a počítač $b c $2 rdamedia
338    __
$a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
520    3_
$a Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP. PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media.
653    __
$a Sociologie
700    1_
$a Martina Vojtěchovská
856    40
$u https://www.bookport.cz/kniha/metody-vyzkumu-medii-3183/ $y Bookport.cz
910    __
$a BOE204 $b ebook
BAS    __
$a EBK
ELZ    __
$a BOE204 $p Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno $u https://www.bookport.cz/kniha/metody-vyzkumu-medii-3183/