-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Metody výzkumu médií
Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
- Publikováno
- Praha : Portál, 2010
- Vydání
- 1. elektronické vydání
- Stránkování
- 1 online zdroj (296 stran)
Jazyk čeština Země Česko
PN Brno
www.bookport.cz
Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno
Knihovny.cz ISBN
978-80-7367-683-4
978-80-262-0260-8
Bookport.cz
- Klíčová slova
- Sociologie,
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP. PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media.
- 000
- 02205nam a2200349 i 4500
- 001
- bpt122462367
- 003
- CZ-BrNCO
- 005
- 20240925112230.0
- 008
- 170831s2010 xr 000 0 cze
- 009
- eBK
- 020 __
- $a 978-80-7367-683-4 $c 379 Kč $q (print)
- 020 __
- $a 978-80-262-0260-8 $c 284 Kč $q (online ; pdf)
- 040 __
- $a Grada $b cze $e rda
- 041 0_
- $a cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Trampota, Tomáš
- 245 10
- $a Metody výzkumu médií $c Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
- 250 __
- $a 1. elektronické vydání
- 264 _1
- $a Praha : $b Portál, $c 2010
- 300 __
- $a 1 online zdroj (296 stran)
- 336 __
- $a text $b txt $2 rdacontent
- 337 __
- $a počítač $b c $2 rdamedia
- 338 __
- $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
- 520 3_
- $a Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP. PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media.
- 653 __
- $a Sociologie
- 700 1_
- $a Martina Vojtěchovská
- 856 40
- $u https://www.bookport.cz/kniha/metody-vyzkumu-medii-3183/ $y Bookport.cz
- 910 __
- $a BOE204 $b ebook
- BAS __
- $a EBK
- ELZ __
- $a BOE204 $p Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno $u https://www.bookport.cz/kniha/metody-vyzkumu-medii-3183/