• Something wrong with this record ?

Řízení výroby a nákupu

Gustav Tomek, Věra Vávrová

Published
Praha : Grada, 2007
Edition
1. elektronické vydání
Pagination
1 online zdroj (384 stran)

Language Czech Country Czech Republic

E-resources

PN Brno www.bookport.cz Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Seznámíte se se zásadami aktivního nákupu a nákupního marketingu. Poznáte nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací i organizační a informační principy supply chain managementu. Kniha nemá na trhu konkurenci, nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky.

Owner Details Services
PN Brno PN Brno Shelf no. ebook [0] see E-resources
000      
02222nam a2200349 i 4500
001      
bpt3996
003      
CZ-BrNCO
005      
20240925111940.0
008      
170103s2007 xr 000 0 cze
009      
eBK
020    __
$a 978-80-247-1479-0 $c 579 Kč $q (print)
020    __
$a 978-80-247-7017-8 $c 492 Kč $q (online ; pdf)
040    __
$a Grada $b cze $e rda
041    0_
$a cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Tomek, Gustav
245    10
$a Řízení výroby a nákupu $c Gustav Tomek, Věra Vávrová
250    __
$a 1. elektronické vydání
264    _1
$a Praha : $b Grada, $c 2007
300    __
$a 1 online zdroj (384 stran)
336    __
$a text $b txt $2 rdacontent
337    __
$a počítač $b c $2 rdamedia
338    __
$a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
520    3_
$a V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Seznámíte se se zásadami aktivního nákupu a nákupního marketingu. Poznáte nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací i organizační a informační principy supply chain managementu. Kniha nemá na trhu konkurenci, nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky.
653    __
$a Podnikání a management
700    1_
$a Věra Vávrová
856    40
$u https://www.bookport.cz/kniha/rizeni-vyroby-a-nakupu-2624/ $y Bookport.cz
910    __
$a BOE204 $b ebook
BAS    __
$a EBK
ELZ    __
$a BOE204 $p Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno $u https://www.bookport.cz/kniha/rizeni-vyroby-a-nakupu-2624/