• Je něco špatně v tomto záznamu ?

Paměťový test učení: současné normy pro děti ve věku 9-14 let
[Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old]

Marek Preiss, Jana Motejlková, Irena Janů

. 2001 ; Roč. 5 (č. 3) : s. 156-160.

Jazyk čeština Země Česko

Typ dokumentu srovnávací studie

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc01014687

Práce je věnována zpřesňování norem pro Paměťový test učení u dětí ve věku 9–14 let. Autoři prezentují normy získané na souboru 550 pražských dětí, zvlášť pro chlapce a dívky, údaje o druhu chyb, percentilové normy a korelace k vybraným parametrům.

Paper presents norms for Auditory Verbal Learning test in children 9-14 years old. Data have been collected in Prague sample (N = 550) of boys and girls. Categories of errors, percentile norms and correlations to selected parametres are also presented.

Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old

Paměťový test učení: současné normy pro děti ve věku 9-14 let = Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old /

Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old /

Bibliografie atd.

Lit: 6

Bibliografie atd.

Souhrn: eng

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc01014687
003      
CZ-PrNML
005      
20131121140225.0
008      
011000s2001 xr u cze||
009      
AR
040    __
$a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Preiss, Marek, $d 1967- $4 aut $7 mzk2002142240
245    10
$a Paměťový test učení: současné normy pro děti ve věku 9-14 let = $b Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old / $c Marek Preiss, Jana Motejlková, Irena Janů
246    11
$a Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old
314    __
$a Psychiatrické centrum, Praha 8, CZ
504    __
$a Lit: 6
504    __
$a Souhrn: eng
520    3_
$a Práce je věnována zpřesňování norem pro Paměťový test učení u dětí ve věku 9–14 let. Autoři prezentují normy získané na souboru 550 pražských dětí, zvlášť pro chlapce a dívky, údaje o druhu chyb, percentilové normy a korelace k vybraným parametrům.
520    9_
$a Paper presents norms for Auditory Verbal Learning test in children 9-14 years old. Data have been collected in Prague sample (N = 550) of boys and girls. Categories of errors, percentile norms and correlations to selected parametres are also presented.
650    _2
$a paměť $7 D008568
650    _2
$a učení $7 D007858
650    _2
$a dítě $7 D002648
650    _2
$a neuropsychologické testy $x NORMY $x STATISTIKA A ČÍSELNÉ ÚDAJE $7 D009483
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    _2
$a mužské pohlaví $7 D008297
650    _2
$a ženské pohlaví $7 D005260
655    _2
$a srovnávací studie $7 D003160
700    1_
$a Motejlková, Jana $4 aut
700    1_
$a Janů, Irena $4 aut $7 xx0074155
700    1_
$a Kolářová, Eva $4 aut
773    0_
$w MED00011067 $t Psychiatrie $g Roč. 5, č. 3 (2001), s. 156-160 $x 1211-7579
910    __
$a ABA008 $b B 2070 $c 603a $y 0 $z 0
990    __
$a 20011215 $b ABA008
991    __
$a 20131121140854 $b ABA008
BAS    __
$a 3
BMC    __
$a 2001 $b Roč. 5 $c č. 3 $d s. 156-160 $i 1211-7579 $m Psychiatrie (Praha, Print) $x MED00011067
LZP    __
$b přidání abstraktu

Najít záznam

Citační ukazatele

Nahrávání dat ...

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...