-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Paměťový test učení: současné normy pro děti ve věku 9-14 let
[Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old]
Marek Preiss, Jana Motejlková, Irena Janů
Jazyk čeština Země Česko
Typ dokumentu srovnávací studie
- MeSH
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- neuropsychologické testy normy statistika a číselné údaje MeSH
- paměť MeSH
- učení MeSH
- Check Tag
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- mužské pohlaví MeSH
- ženské pohlaví MeSH
- Publikační typ
- srovnávací studie MeSH
Práce je věnována zpřesňování norem pro Paměťový test učení u dětí ve věku 9–14 let. Autoři prezentují normy získané na souboru 550 pražských dětí, zvlášť pro chlapce a dívky, údaje o druhu chyb, percentilové normy a korelace k vybraným parametrům.
Paper presents norms for Auditory Verbal Learning test in children 9-14 years old. Data have been collected in Prague sample (N = 550) of boys and girls. Categories of errors, percentile norms and correlations to selected parametres are also presented.
Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old
Paměťový test učení: současné normy pro děti ve věku 9-14 let = Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old /
Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old /
Lit: 6
Bibliografie atd.Souhrn: eng
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc01014687
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20131121140225.0
- 008
- 011000s2001 xr u cze||
- 009
- AR
- 040 __
- $a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Preiss, Marek, $d 1967- $4 aut $7 mzk2002142240
- 245 10
- $a Paměťový test učení: současné normy pro děti ve věku 9-14 let = $b Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old / $c Marek Preiss, Jana Motejlková, Irena Janů
- 246 11
- $a Auditory verbal learning test: comprehensive norms for children9-14 years old
- 314 __
- $a Psychiatrické centrum, Praha 8, CZ
- 504 __
- $a Lit: 6
- 504 __
- $a Souhrn: eng
- 520 3_
- $a Práce je věnována zpřesňování norem pro Paměťový test učení u dětí ve věku 9–14 let. Autoři prezentují normy získané na souboru 550 pražských dětí, zvlášť pro chlapce a dívky, údaje o druhu chyb, percentilové normy a korelace k vybraným parametrům.
- 520 9_
- $a Paper presents norms for Auditory Verbal Learning test in children 9-14 years old. Data have been collected in Prague sample (N = 550) of boys and girls. Categories of errors, percentile norms and correlations to selected parametres are also presented.
- 650 _2
- $a paměť $7 D008568
- 650 _2
- $a učení $7 D007858
- 650 _2
- $a dítě $7 D002648
- 650 _2
- $a neuropsychologické testy $x NORMY $x STATISTIKA A ČÍSELNÉ ÚDAJE $7 D009483
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a mužské pohlaví $7 D008297
- 650 _2
- $a ženské pohlaví $7 D005260
- 655 _2
- $a srovnávací studie $7 D003160
- 700 1_
- $a Motejlková, Jana $4 aut
- 700 1_
- $a Janů, Irena $4 aut $7 xx0074155
- 700 1_
- $a Kolářová, Eva $4 aut
- 773 0_
- $w MED00011067 $t Psychiatrie $g Roč. 5, č. 3 (2001), s. 156-160 $x 1211-7579
- 910 __
- $a ABA008 $b B 2070 $c 603a $y 0 $z 0
- 990 __
- $a 20011215 $b ABA008
- 991 __
- $a 20131121140854 $b ABA008
- BAS __
- $a 3
- BMC __
- $a 2001 $b Roč. 5 $c č. 3 $d s. 156-160 $i 1211-7579 $m Psychiatrie (Praha, Print) $x MED00011067
- LZP __
- $b přidání abstraktu