-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Celoživotní vzdělávání v oboru adiktologie
[Life-long education in addictology]
Josef Radimecký
Jazyk čeština, angličtina Země Česko
- MeSH
- finanční podpora výzkumu jako téma MeSH
- kontinuální vzdělávání metody trendy zákonodárství a právo MeSH
- lidé MeSH
- poruchy spojené s užíváním psychoaktivních látek prevence a kontrola terapie MeSH
- studium ošetřovatelství bakalářské metody pracovní síly trendy MeSH
- uznání odborné způsobilosti trendy zákonodárství a právo MeSH
- vzdělávání odborné - rekvalifikace metody pracovní síly trendy MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
- Geografické názvy
- Česká republika MeSH
Text se pokouší na pozadí stručného přehledu historie aktivit dalšího vzdělávání v oboru a dalších významných vlivů nastínit současné snahy o vytvoření uceleného systému celoživotního vzdělávání v adiktologii. Jsou představeny cíle a základní idea koncepce celoživotního vzdělávání, navrhované čtyři kvalifikační úrovně profese adiktologa a kreditní systém, který je definován prováděcí vyhláškou k zákonu č. 96/2004 Sb. Ve všech případech jsou diskutovány možné výhody a nevýhody prezentovaných návrhů. Z nich se zdá být zřejmé, že v současné době je ve vztahu k přípravě koncepce celoživotního vzdělávání více otázek než definitivních odpovědí a o nich je třeba v odborné obci dále diskutovat.
With the use of brief summary of historical activities in the field of further education as well as of other significant influences the paper attempts to present recent steps aiming to develop a complex system of a life-long education in addictology. Aim and basic idea of the conception of life-long education are introduced as well as proposed four-level system of qualification of professionals in the field including the credit system as it is defined for the health sector by the Czech legislation. Pros and cons of presented proposals are discussed. These lead to conclusion that recently there seem to be more questions rather than definitive answers with regard to the conception of life-long education. Thus, an ongoing discussion about this topic within the expert community seems to be inevitable.
Life-long education in addictology
Celoživotní vzdělávání v oboru adiktologie = Life-long education in addictology /
Life-long education in addictology /
Lit. 10
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc07014746
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20190905102502.0
- 008
- 071205s2007 xr u cze||
- 009
- AR
- 040 __
- $a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
- 041 0_
- $a cze $a eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Radimecký, Josef $4 aut
- 245 10
- $a Celoživotní vzdělávání v oboru adiktologie = $b Life-long education in addictology / $c Josef Radimecký
- 246 11
- $a Life-long education in addictology
- 314 __
- $a Centrum adiktologie, Psychiatrická klinika, 1. LF UK a VFN, Praha, CZ
- 504 __
- $a Lit. 10
- 520 3_
- $a Text se pokouší na pozadí stručného přehledu historie aktivit dalšího vzdělávání v oboru a dalších významných vlivů nastínit současné snahy o vytvoření uceleného systému celoživotního vzdělávání v adiktologii. Jsou představeny cíle a základní idea koncepce celoživotního vzdělávání, navrhované čtyři kvalifikační úrovně profese adiktologa a kreditní systém, který je definován prováděcí vyhláškou k zákonu č. 96/2004 Sb. Ve všech případech jsou diskutovány možné výhody a nevýhody prezentovaných návrhů. Z nich se zdá být zřejmé, že v současné době je ve vztahu k přípravě koncepce celoživotního vzdělávání více otázek než definitivních odpovědí a o nich je třeba v odborné obci dále diskutovat.
- 520 9_
- $a With the use of brief summary of historical activities in the field of further education as well as of other significant influences the paper attempts to present recent steps aiming to develop a complex system of a life-long education in addictology. Aim and basic idea of the conception of life-long education are introduced as well as proposed four-level system of qualification of professionals in the field including the credit system as it is defined for the health sector by the Czech legislation. Pros and cons of presented proposals are discussed. These lead to conclusion that recently there seem to be more questions rather than definitive answers with regard to the conception of life-long education. Thus, an ongoing discussion about this topic within the expert community seems to be inevitable.
- 650 _2
- $a kontinuální vzdělávání $x metody $x trendy $x zákonodárství a právo $7 D004496
- 650 _2
- $a poruchy spojené s užíváním psychoaktivních látek $x prevence a kontrola $x terapie $7 D019966
- 650 _2
- $a vzdělávání odborné - rekvalifikace $x metody $x pracovní síly $x trendy $7 D004518
- 650 _2
- $a studium ošetřovatelství bakalářské $x metody $x pracovní síly $x trendy $7 D004508
- 650 _2
- $a uznání odborné způsobilosti $x trendy $x zákonodárství a právo $7 D003406
- 650 _2
- $a finanční podpora výzkumu jako téma $7 D012109
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 651 _2
- $a Česká republika $7 D018153
- 773 0_
- $w MED00012365 $t Adiktologie $g Roč. 7, č. 2 (2007), s. 154-165 (e 46-57) $x 1213-3841
- 910 __
- $a ABA008 $b A 4153 $c 611 $y 0 $z 0
- 913 __
- $a CZ $b 237605 FRVŠ MŠMT
- 990 __
- $a 20071212 $b ABA008
- 991 __
- $a 20190905102834 $b ABA008
- BAS __
- $a 3
- BMC __
- $a 2007 $b 7 $c 2 $f 46-57 $d 154-165 $i 1213-3841 $m Adiktologie $x MED00012365
- LZP __
- $b přidání abstraktu