-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Teaching evidence-based medicine to undergraduate medical students : information specialists as multi-professional team members
J. Potomková, V. Mihál, D. Koukalová
Pathways to new roles the education, training and continuing development of the health library & information workforce.
2007 ;
() :
52.
Jazyk angličtina Země Polsko
Perzistentní odkaz
https://www.medvik.cz/link/bmc07507454
- MeSH
- informační služby MeSH
- interprofesionální vztahy MeSH
- lékařské knihovny MeSH
- medicína založená na důkazech výchova MeSH
- studium lékařství pregraduální MeSH
- Geografické názvy
- Česká republika MeSH
Bibliografie atd.
Lit.: 7
- 000
- 01662naa 2200373 a 4500
- 001
- bmc07507454
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20180314130218.0
- 008
- 080806s2007 pl e eng||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
- 041 0_
- $a eng
- 044 __
- $a pl
- 100 1_
- $a Potomková, Jarmila $7 js20081218006
- 245 10
- $a Teaching evidence-based medicine to undergraduate medical students : $b information specialists as multi-professional team members / $c J. Potomková, V. Mihál, D. Koukalová
- 314 __
- $a Palacky University Medical Library, Olomouc, Czech Republic
- 504 __
- $a Lit.: 7
- 650 _2
- $a medicína založená na důkazech $x výchova $7 D019317
- 650 _2
- $a studium lékařství pregraduální $7 D004504
- 650 _2
- $a interprofesionální vztahy $7 D007400
- 650 _2
- $a lékařské knihovny $7 D007993
- 650 _2
- $a informační služby $7 D007255
- 651 _2
- $a Česká republika $7 D018153
- 700 1_
- $a Mihál, Vladimír, $d 1951- $7 nlk19990073561
- 700 1_
- $a Koukalová, Dagmar $7 mzk2005274930
- 773 0_
- $t Pathways to new roles the education, training and continuing development of the health library & information workforce $g (2007), s. 52 $w def
- 910 __
- $a ABA008 $b DT 8214 $y 1 $z 0
- 990 __
- $a 20080806105055 $b ABA008
- 991 __
- $a 20180314130228 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 623059 $s 475492
- BAS __
- $a 7
- BMC __
- $x není $a 2007 $d 52 $m Pathways to new roles the education, training and continuing development of the health library & information workforce
- LZP __
- $a 2008-4/lmlm