Detail
Článek
Abstrakt
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Self-evaluation tools for kindergartens participating in the health-promoting schools programme [Nástroje pro vlastní hodnocení mateřských škol v síti programu škol podporujících zdraví]

Zora Syslová

. 2011 ; () : 73-78.

Jazyk angličtina Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc15006495

Příspěvek přináší informace o nástrojích pro vlastní hodnocení mateřských škol přijatých do sítě Programu podpory zdraví ve školách. Pozornost bude věnována především nově vytvořenému nástroji pro hodnocení výsledků vzdělávání. V závěru příspěvku bude autorka informovat o revizi dotazníku INDI MŠ a připravovaném nástroji pro hodnocení oblasti průběhu vzdělávání.

The paper presents information on self-evaluation tools for kindergartens admitted to the network of the Health-Promoting Schools Programme. Attention will be given mainly to the new tool for the evaluation of learning results. At the end of her paper, the author informs about the updated version of the INDI MŠ questionnaire and about preparatory work on a tool for the evaluation of process of instruction.

Nástroje pro vlastní hodnocení mateřských škol v síti programu škol podporujících zdraví

Bibliografie atd.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc15006495
003      
CZ-PrNML
005      
20150414092114.0
007      
ta
008      
150220s2011 xr f 100 0eng||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a eng $b cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Syslová, Zora $7 _AN066871 $u Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky, Brno
245    10
$a Self-evaluation tools for kindergartens participating in the health-promoting schools programme / $c Zora Syslová
246    31
$a Nástroje pro vlastní hodnocení mateřských škol v síti programu škol podporujících zdraví
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Příspěvek přináší informace o nástrojích pro vlastní hodnocení mateřských škol přijatých do sítě Programu podpory zdraví ve školách. Pozornost bude věnována především nově vytvořenému nástroji pro hodnocení výsledků vzdělávání. V závěru příspěvku bude autorka informovat o revizi dotazníku INDI MŠ a připravovaném nástroji pro hodnocení oblasti průběhu vzdělávání.
520    9_
$a The paper presents information on self-evaluation tools for kindergartens admitted to the network of the Health-Promoting Schools Programme. Attention will be given mainly to the new tool for the evaluation of learning results. At the end of her paper, the author informs about the updated version of the INDI MŠ questionnaire and about preparatory work on a tool for the evaluation of process of instruction.
650    _2
$a školky $x klasifikace $x organizace a řízení $x pracovní síly $x trendy $7 D012578
650    _2
$a podpora zdraví $x metody $x organizace a řízení $7 D006293
650    _2
$a referenční standardy $7 D012015
650    _2
$a řízení kvality $7 D011786
650    _2
$a předškolní dítě $x výchova $7 D002675
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    _2
$a dítě $7 D002648
653    00
$a vlastní hodnocení
653    00
$a kriteria
653    00
$a výsledky vzdělávání
653    00
$a oblasti hodnocení
653    00
$a nástroje
773    0_
$t School and health 21, 2011 : health education: initiatives for educational areas $z 978-80-210-5524-7 $g (2011), s. 73-78 $w MED00184305
910    __
$a ABA008 $b K 89766 $b CD 1525 $y 4 $z 0
990    __
$a 20150219103532 $b ABA008
991    __
$a 20150414092357 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1063640 $s 889281
BAS    __
$a 5
BMC    __
$a 2011 $d 73-78 $m School and Health 21, 2011 $x MED00184305 $z 978-80-210-5524-7
LZP    __
$c NLK104 $d 20150414 $a NLK 2015-08/pk

Najít záznam