Detail
Článek
Abstrakt
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Biology and health education [Biologie (přírodopis) a výchova ke zdraví]

Boris Rychnovský

. 2010 ; () : 195-200.

Jazyk angličtina Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc15006863

Digitální knihovna NLK
Zdroj

Příspěvek specifi kuje podíl biologických disciplín na výchově ke zdraví. Jako výrazně podpůrné hodnotí předměty Antropologie a Fyziologie živočichů. U ostatních (Zoologie, Botanika a Mikrobiologie) hodnotí pozitivní i negativní vlivy. Ve studii autor využívá svých zkušeností z práce vysokoškolského učitele.

The present contribution specifi es the share of biological disciplines in health education. Anthropology and Physiology of Animals are considered most supportive in that context. The other subjects (Zoology, Botany and Microbiology) are assessed with regard to their positive and negative effects. In the work wide author´s pedagogice experience from university lecturing are used.

Biologie (přírodopis) a výchova ke zdraví

Škola a zdraví pro 21. století

Bibliografie atd.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc15006863
003      
CZ-PrNML
005      
20150413101545.0
007      
ta
008      
150224s2010 xr f 100 0eng||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a eng $b cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Rychnovský, Boris $7 _AN080456 $u Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra biologie, Brno
245    10
$a Biology and health education / $c Boris Rychnovský
246    31
$a Biologie (přírodopis) a výchova ke zdraví
500    __
$a Škola a zdraví pro 21. století
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Příspěvek specifi kuje podíl biologických disciplín na výchově ke zdraví. Jako výrazně podpůrné hodnotí předměty Antropologie a Fyziologie živočichů. U ostatních (Zoologie, Botanika a Mikrobiologie) hodnotí pozitivní i negativní vlivy. Ve studii autor využívá svých zkušeností z práce vysokoškolského učitele.
520    9_
$a The present contribution specifi es the share of biological disciplines in health education. Anthropology and Physiology of Animals are considered most supportive in that context. The other subjects (Zoology, Botany and Microbiology) are assessed with regard to their positive and negative effects. In the work wide author´s pedagogice experience from university lecturing are used.
650    _2
$a školy $7 D012574
650    _2
$a programy Healthy People $7 D040361
650    12
$a biologie $x výchova $7 D001695
650    12
$a zdravotní výchova $x metody $7 D006266
650    _2
$a biologické vědy $x výchova $7 D001690
650    _2
$a tělesná výchova $7 D010806
650    _2
$a výchova a vzdělávání $7 D004493
650    _2
$a zdraví - znalosti, postoje, praxe $7 D007722
650    _2
$a dítě $7 D002648
650    _2
$a mladiství $7 D000293
650    _2
$a lidé $7 D006801
653    00
$a škola
653    00
$a Přírodopis (Biologie)
653    00
$a výchova ke zdraví
773    0_
$t School and Health 21, 2010 : papers on health education $z 978-80-210-5260-4 $g (2010), s. 195-200 $w MED00184301
910    __
$a ABA008 $b K 89764 $b CD 1523 $y 4 $z 0
990    __
$a 20150219103532 $b ABA008
991    __
$a 20150413101827 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1064016 $s 889652
BAS    __
$a 5
BMC    __
$a 2010 $d 195-200 $m School and Health 21, 2010 $z 978-80-210-5260-4 $x MED00184301
LZP    __
$c NLK104 $d 20150413 $a NLK 2015-08/pk

Najít záznam