-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Biology and health education [Biologie (přírodopis) a výchova ke zdraví]
Boris Rychnovský
Jazyk angličtina Země Česko
Digitální knihovna NLK
Zdroj
- Klíčová slova
- škola, Přírodopis (Biologie), výchova ke zdraví,
- MeSH
- biologické vědy výchova MeSH
- biologie * výchova MeSH
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- mladiství MeSH
- programy Healthy People MeSH
- školy MeSH
- tělesná výchova MeSH
- výchova a vzdělávání MeSH
- zdraví - znalosti, postoje, praxe MeSH
- zdravotní výchova * metody MeSH
- Check Tag
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- mladiství MeSH
Příspěvek specifi kuje podíl biologických disciplín na výchově ke zdraví. Jako výrazně podpůrné hodnotí předměty Antropologie a Fyziologie živočichů. U ostatních (Zoologie, Botanika a Mikrobiologie) hodnotí pozitivní i negativní vlivy. Ve studii autor využívá svých zkušeností z práce vysokoškolského učitele.
The present contribution specifi es the share of biological disciplines in health education. Anthropology and Physiology of Animals are considered most supportive in that context. The other subjects (Zoology, Botany and Microbiology) are assessed with regard to their positive and negative effects. In the work wide author´s pedagogice experience from university lecturing are used.
Biologie (přírodopis) a výchova ke zdraví
Škola a zdraví pro 21. století
Bibliografie atd.Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc15006863
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20150413101545.0
- 007
- ta
- 008
- 150224s2010 xr f 100 0eng||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a eng $b cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Rychnovský, Boris $7 _AN080456 $u Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra biologie, Brno
- 245 10
- $a Biology and health education / $c Boris Rychnovský
- 246 31
- $a Biologie (přírodopis) a výchova ke zdraví
- 500 __
- $a Škola a zdraví pro 21. století
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Příspěvek specifi kuje podíl biologických disciplín na výchově ke zdraví. Jako výrazně podpůrné hodnotí předměty Antropologie a Fyziologie živočichů. U ostatních (Zoologie, Botanika a Mikrobiologie) hodnotí pozitivní i negativní vlivy. Ve studii autor využívá svých zkušeností z práce vysokoškolského učitele.
- 520 9_
- $a The present contribution specifi es the share of biological disciplines in health education. Anthropology and Physiology of Animals are considered most supportive in that context. The other subjects (Zoology, Botany and Microbiology) are assessed with regard to their positive and negative effects. In the work wide author´s pedagogice experience from university lecturing are used.
- 650 _2
- $a školy $7 D012574
- 650 _2
- $a programy Healthy People $7 D040361
- 650 12
- $a biologie $x výchova $7 D001695
- 650 12
- $a zdravotní výchova $x metody $7 D006266
- 650 _2
- $a biologické vědy $x výchova $7 D001690
- 650 _2
- $a tělesná výchova $7 D010806
- 650 _2
- $a výchova a vzdělávání $7 D004493
- 650 _2
- $a zdraví - znalosti, postoje, praxe $7 D007722
- 650 _2
- $a dítě $7 D002648
- 650 _2
- $a mladiství $7 D000293
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 653 00
- $a škola
- 653 00
- $a Přírodopis (Biologie)
- 653 00
- $a výchova ke zdraví
- 773 0_
- $t School and Health 21, 2010 : papers on health education $z 978-80-210-5260-4 $g (2010), s. 195-200 $w MED00184301
- 910 __
- $a ABA008 $b K 89764 $b CD 1523 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20150219103532 $b ABA008
- 991 __
- $a 20150413101827 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1064016 $s 889652
- BAS __
- $a 5
- BMC __
- $a 2010 $d 195-200 $m School and Health 21, 2010 $z 978-80-210-5260-4 $x MED00184301
- LZP __
- $c NLK104 $d 20150413 $a NLK 2015-08/pk