-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Integration of environmental studies into maths lessons at 1st level of primary school – outcome analysis [Integrace environmentální výchovy do vyučování matematiky na 1. Stupni ZŠ – výsledky analýzy]
Drahomíra Holubová
Jazyk angličtina Země Česko
- Klíčová slova
- analýza výsledků, problémové úlohy, projekty v matematice, průřezové téma, environmentální výchova,
- MeSH
- dítě MeSH
- ekologie * výchova MeSH
- hodnotící studie jako téma MeSH
- lidé MeSH
- matematika * výchova MeSH
- výchova a vzdělávání * metody organizace a řízení MeSH
- výchova dítěte MeSH
- znečištění životního prostředí prevence a kontrola MeSH
- Check Tag
- dítě MeSH
- lidé MeSH
Příspěvek pohlédne do problematiky školních vzdělávacích programů a vyhodnotí, jak lze průřezové téma „Environmentální výchova“ vhodným způsobem začlenit do vyučování matematiky.
The article deals with issue of school educative programmes and gives guidance of how the multidisciplinary subject „Environmental studies“ can be integrated into maths lessons in a suitable way.
Integrace environmentální výchovy do vyučování matematiky na 1. Stupni ZŠ – výsledky analýzy
Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc15007448
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20150410103331.0
- 007
- ta
- 008
- 150303s2009 xr d f 100 0|eng||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a eng $b cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Holubová, Drahomíra $7 mzk2005282241 $u Masaryk University, Faculty of Education, Deparment of Mathematics, Brno
- 245 10
- $a Integration of environmental studies into maths lessons at 1st level of primary school – outcome analysis / $c Drahomíra Holubová
- 246 31
- $a Integrace environmentální výchovy do vyučování matematiky na 1. Stupni ZŠ – výsledky analýzy
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Příspěvek pohlédne do problematiky školních vzdělávacích programů a vyhodnotí, jak lze průřezové téma „Environmentální výchova“ vhodným způsobem začlenit do vyučování matematiky.
- 520 9_
- $a The article deals with issue of school educative programmes and gives guidance of how the multidisciplinary subject „Environmental studies“ can be integrated into maths lessons in a suitable way.
- 650 _2
- $a znečištění životního prostředí $x prevence a kontrola $7 D004787
- 650 12
- $a ekologie $x výchova $7 D004463
- 650 12
- $a matematika $x výchova $7 D008433
- 650 12
- $a výchova a vzdělávání $x metody $x organizace a řízení $7 D004493
- 650 _2
- $a dítě $7 D002648
- 650 _2
- $a výchova dítěte $7 D002668
- 650 _2
- $a hodnotící studie jako téma $7 D005069
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 653 00
- $a analýza výsledků
- 653 00
- $a problémové úlohy
- 653 00
- $a projekty v matematice
- 653 00
- $a průřezové téma
- 653 00
- $a environmentální výchova
- 773 0_
- $t School and Health 21, 2009 : topical issues in health education $z 978-80-210-4930-7 $g (2009), s. 259-264 $w MED00184298
- 910 __
- $a ABA008 $b K 89762 $b CD 1520 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20150219103532 $b ABA008
- 991 __
- $a 20150410103608 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1064727 $s 890240
- BAS __
- $a 5
- BMC __
- $a 2009 $d 259-264 $m School and Health 21, 2009 $z 978-80-210-4930-7 $x MED00184298 $o topical issues in health education
- LZP __
- $c NLK104 $d 20150410 $a NLK 2015-08/pk