Detail
Článek
Abstrakt
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Integration of environmental studies into maths lessons at 1st level of primary school – outcome analysis [Integrace environmentální výchovy do vyučování matematiky na 1. Stupni ZŠ – výsledky analýzy]

Drahomíra Holubová

. 2009 ; () : 259-264. (topical issues in health education)

Jazyk angličtina Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc15007448

Příspěvek pohlédne do problematiky školních vzdělávacích programů a vyhodnotí, jak lze průřezové téma „Environmentální výchova“ vhodným způsobem začlenit do vyučování matematiky.

The article deals with issue of school educative programmes and gives guidance of how the multidisciplinary subject „Environmental studies“ can be integrated into maths lessons in a suitable way.

Integrace environmentální výchovy do vyučování matematiky na 1. Stupni ZŠ – výsledky analýzy

Bibliografie atd.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc15007448
003      
CZ-PrNML
005      
20150410103331.0
007      
ta
008      
150303s2009 xr d f 100 0|eng||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a eng $b cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Holubová, Drahomíra $7 mzk2005282241 $u Masaryk University, Faculty of Education, Deparment of Mathematics, Brno
245    10
$a Integration of environmental studies into maths lessons at 1st level of primary school – outcome analysis / $c Drahomíra Holubová
246    31
$a Integrace environmentální výchovy do vyučování matematiky na 1. Stupni ZŠ – výsledky analýzy
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Příspěvek pohlédne do problematiky školních vzdělávacích programů a vyhodnotí, jak lze průřezové téma „Environmentální výchova“ vhodným způsobem začlenit do vyučování matematiky.
520    9_
$a The article deals with issue of school educative programmes and gives guidance of how the multidisciplinary subject „Environmental studies“ can be integrated into maths lessons in a suitable way.
650    _2
$a znečištění životního prostředí $x prevence a kontrola $7 D004787
650    12
$a ekologie $x výchova $7 D004463
650    12
$a matematika $x výchova $7 D008433
650    12
$a výchova a vzdělávání $x metody $x organizace a řízení $7 D004493
650    _2
$a dítě $7 D002648
650    _2
$a výchova dítěte $7 D002668
650    _2
$a hodnotící studie jako téma $7 D005069
650    _2
$a lidé $7 D006801
653    00
$a analýza výsledků
653    00
$a problémové úlohy
653    00
$a projekty v matematice
653    00
$a průřezové téma
653    00
$a environmentální výchova
773    0_
$t School and Health 21, 2009 : topical issues in health education $z 978-80-210-4930-7 $g (2009), s. 259-264 $w MED00184298
910    __
$a ABA008 $b K 89762 $b CD 1520 $y 4 $z 0
990    __
$a 20150219103532 $b ABA008
991    __
$a 20150410103608 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1064727 $s 890240
BAS    __
$a 5
BMC    __
$a 2009 $d 259-264 $m School and Health 21, 2009 $z 978-80-210-4930-7 $x MED00184298 $o topical issues in health education
LZP    __
$c NLK104 $d 20150410 $a NLK 2015-08/pk

Najít záznam