Detail
Článek
Článek online
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Aplikace podpůrných opatření ve vzdělávání žáků s dysgrafií z pohledu učitele na 2. stupni ZŠ
[Application of support measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of basic school]

Eliška Smíšková

. 2022 ; 32 (1-2) : 109-116.

Jazyk čeština Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc23008625

Článek je zaměřen na problematiku aplikace podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitelů. Představuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s dysgrafií. K získání dat v rámci kvalitativního výzkumu byla využita metoda polostrukturovaných rozhovorů s šesti pedagogy základních škol. Podle výsledků jsou využívána podpůrná opatření především v oblasti organizace výuky, metod a forem výuky a v oblasti hodnocení. Velký význam je přikládán i spolupráci s rodinou žáka s dysgrafií.

The article is focused on the issue of the application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of basic school. It describes the results of research aimed at formulating recommendations to help teachers improve the support provided to pupils with dysgraphia. To obtain the data, as part of the qualitative research, a method of semi-structured interviews with six basic school teachers was used. On the basis of the interviews, recommendations that can be used in practice are formulated. According to the results, support measures are used mainly in the field of the organisation of teaching, the methods and forms of teaching, and assessment, while great importance is also attached to cooperation with the family of a pupil with dysgraphia.

Application of support measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of basic school

Bibliografie atd.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc23008625
003      
CZ-PrNML
005      
20231002171123.0
007      
ta
008      
230629s2022 xr f 000 0|cze||
009      
AR
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Smíšková, Eliška $7 xx0303369 $u Pedagogicko-psychologická poradna pro Prahu 7 a 8
245    10
$a Aplikace podpůrných opatření ve vzdělávání žáků s dysgrafií z pohledu učitele na 2. stupni ZŠ / $c Eliška Smíšková
246    31
$a Application of support measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of basic school
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Článek je zaměřen na problematiku aplikace podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitelů. Představuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s dysgrafií. K získání dat v rámci kvalitativního výzkumu byla využita metoda polostrukturovaných rozhovorů s šesti pedagogy základních škol. Podle výsledků jsou využívána podpůrná opatření především v oblasti organizace výuky, metod a forem výuky a v oblasti hodnocení. Velký význam je přikládán i spolupráci s rodinou žáka s dysgrafií.
520    9_
$a The article is focused on the issue of the application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of basic school. It describes the results of research aimed at formulating recommendations to help teachers improve the support provided to pupils with dysgraphia. To obtain the data, as part of the qualitative research, a method of semi-structured interviews with six basic school teachers was used. On the basis of the interviews, recommendations that can be used in practice are formulated. According to the results, support measures are used mainly in the field of the organisation of teaching, the methods and forms of teaching, and assessment, while great importance is also attached to cooperation with the family of a pupil with dysgraphia.
650    _7
$a dítě $7 D002648 $2 czmesh
650    _7
$a lidé $7 D006801 $2 czmesh
650    17
$a agrafie $7 D000381 $2 czmesh
650    _7
$a výchova a vzdělávání $7 D004493 $2 czmesh
650    _7
$a vyučování $7 D013663 $2 czmesh
650    _7
$a výzkum $7 D012106 $2 czmesh
773    0_
$t Speciální pedagogika $x 1211-2720 $g Roč. 32, č. 1-2 (2022), s. 109-116 $w MED00011232
856    41
$u https://drive.google.com/file/d/17ctiwHrOMw6cLKEscx1wKsDd1EjuVa8G/view $y plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b B 1676 $c 732 $y p $z 0
990    __
$a 20220707123943 $b ABA008
991    __
$a 20231002171247 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1951147 $s 1194881
BAS    __
$a 3
BMC    __
$a 2022 $b 32 $c 1-2 $d 109-116 $i 1211-2720 $m Speciální pedagogika $x MED00011232
LZP    __
$c NLK109 $d 20231002 $a NLK 2023-05/kč

Najít záznam

Citační ukazatele

Pouze přihlášení uživatelé

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...