samořízené učení jako téma [Self-Directed Learning as Topic]

tematický
Termíny

samořízené studium jako téma

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/D000073819
Definice

Proces, v němž jednotlivci přebírají iniciativu, diagnostikují své vzdělávací potřeby, formulují vzdělávací cíle, určují zdroje pro učení, volí a provádějí učební strategie a vyhodnocují výsledky učení.

Process in which individuals take the initiative, in diagnosing their learning needs, formulating learning goals, identifying resources for learning, choosing and implementing learning strategies and evaluating learning outcomes (Knowles, 1975)

DUI
D000073819 MeSH Prohlížeč
CUI
M000623980
Předchozí užití
Learning (1966-2017)
Historická pozn.
2018
Veřejná pozn.
2018

F Psychiatrie a psychologie
F02.463.425 učení 1 153
F02.463.425.069 asociace (psychologie) 102
F02.463.425.179 podmiňování (psychologie) 139
F02.463.425.234 podněty 165
F02.463.425.280 diskriminační učení 33
F02.463.425.420 naučená bezmocnost 12
F02.463.425.448 imprinting (psychologie) 7
F02.463.425.475 inhibice (psychologie) 38
F02.463.425.540 paměť 1 102
F02.463.425.612 přeučení 3
F02.463.425.674 praxe (psychologie) 18
F02.463.425.725 řešení problému 370
F02.463.425.770 posilování (psychologie) 43
F02.463.425.798 reverzní učení 11
F02.463.425.818.500 programovaná výuka jako téma 167
F02.463.425.838 set (psychologie) 4
F02.463.425.874 prostorové učení 13
F02.463.425.952 verbální učení 38

I Antropologie, vzdělávání, sociologie a sociální jevy
I02.903 vyučování 1 442
I02.903.302 vzdělávací modely 75
I02.903.694 doučování 3