inzerce jako téma [Advertising]

tematický
598
Termíny

reklama jako téma
telemarketing

 

Advertisement as Topic
Advertising as Topic
Telemarketing

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/D000329
Definice

Díla o činnosti nebo postupech jak upoutat pozornost veřejnosti na produkt, službu, potřebu atd., obzvláště placenými oznámeními v novinách, časopisech, v rádiu nebo v televizi.

Works about the act or practice of calling public attention to a product, service, need, etc., especially by paid announcements in newspapers, magazines, on radio, or on television. (Random House Unabridged Dictionary, 2d ed)

Anotace
medical advertising: do not coordinate with MEDICINE; coordinate with subject of advertising & medium if relevant; do not confuse with Publication Type ADVERTISEMENT
lékařská reklama - nekombinuj s deskriptorem LÉKAŘSTVÍ; je-li to důležité, kombinuj s předmětem reklamy či médiem; nepleť s publikačním typem REKLAMY
DUI
D000329 MeSH Prohlížeč
CUI
M0000505
Historická pozn.
2008(1963)
Veřejná pozn.
2008; see ADVERTISING 1963-2007

J Technologie, průmysl a zemědělství
J01.219 obchod 727
J01.219.687 marketing 244
J01.219.687.274 inzerce jako téma 598
J01.219.687.750 sociální marketing 22

L Informační vědy
L01.143 komunikace 4 448
L01.143.050 inzerce jako téma 598
L01.143.140 blogování 18
L01.143.230 komunikační bariéry 102
L01.143.288 vizualizace dat 14
L01.143.335 zveřejnění 192
L01.143.443 šíření informací 674
L01.143.620 vyjednávání 112
L01.143.790 propaganda 46
L01.143.865 vědecká komunikace 14
L01.143.910 sociální sítě 65