inzerce jako téma [Advertising]
- Termíny
-
reklama jako téma
telemarketing
-
Advertisement as Topic
Advertising as Topic
Telemarketing
Díla o činnosti nebo postupech jak upoutat pozornost veřejnosti na produkt, službu, potřebu atd., obzvláště placenými oznámeními v novinách, časopisech, v rádiu nebo v televizi.
Works about the act or practice of calling public attention to a product, service, need, etc., especially by paid announcements in newspapers, magazines, on radio, or on television. (Random House Unabridged Dictionary, 2d ed)
- Anotace
- medical advertising: do not coordinate with MEDICINE; coordinate with subject of advertising & medium if relevant; do not confuse with Publication Type ADVERTISEMENT
- lékařská reklama - nekombinuj s deskriptorem LÉKAŘSTVÍ; je-li to důležité, kombinuj s předmětem reklamy či médiem; nepleť s publikačním typem REKLAMY
- DUI
- D000329 MeSH Prohlížeč
- CUI
- M0000505
- Historická pozn.
- 2008(1963)
- Veřejná pozn.
- 2008; see ADVERTISING 1963-2007
Povolená podhesla
- HI
- dějiny 9
- EC
- ekonomika 15
- ES
- etika 37
- CL
- klasifikace 1
- MT
- metody 37
- ST
- normy 13
- SN
- statistika a číselné údaje 2
- TD
- trendy 8
- LJ
- zákonodárství a právo 70