-
Something wrong with this record ?
Školní vzdělávání ve Švédsku
Věra Ježková, Dominik Dvořák, David Greger
- Published
- Praha : Karolinum, 2019
- Edition
- 1. elektronické vydání
- Pagination
- 1 online zdroj (192 stran)
Language Czech Country Czech Republic
PN Brno
www.bookport.cz
Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno
Knihovny.cz ISBN
978-80-246-2021-3
978-80-246-4370-0
Bookport.cz
- Keywords
- Pedagogika,
Analyticko-srovnávací studie je třetí publikací řady Školní vzdělávání v... První dvě publikace jsou Školní vzdělávání v Německu a Školní vzdělávání ve Velké Británii.Část studie, vypracovaná českými autory, zprostředkuje na školní vzdělávání "pohled zvenku", který lze považovat za "objektivní", "neutrální", neovlivněný vlastními přímými zkušenostmi autorů. "Pohled zevnitř" přináší závěrečná kapitola švédského spoluautora.Těžiště studie tvoří problémy, které se jeví jako zásadní ve švédském školním vzdělávání a jsou aktuální také pro rozvoj českého školního vzdělávání. Studie se skládá z devíti kapitol. Nejprve je charakterizován kontext, v němž školní vzdělávání probíhá. Dále je představena švédská vzdělávací politika a charakterizován vzdělávací systém Švédska. Kapitoly 4-9 přinášejí podrobnější pohled na aktuální témata švédské vzdělávací politiky v oblasti školního vzdělávání - soukromých škol, evaluace škol a hodnocení žáků, kurikula, spravedlivosti ve školním vzdělávání, národnostních a etnických menšin ve švédském školním vzdělávání a jazyků a jazykového vzdělávání ve Švédsku. Poslední kapitola přináší popis vzdělávacích politik od zavedení povinné základní školy v roce 1962 přes restrukturalizační opatření zavedená na počátku 90. let až po změny schválené v roce 2010. Studie je určena výzkumníkům a odborníkům v oblasti vzdělávání, vyučujícím i studentům pedagogických fakult a dalších fakult připravujících učitele, představitelům Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky i dalším pracovníkům působícím ve státní správě zabývajícím se vzděláváním.; Těžiště studie tvoří problémy, které se jeví jako zásadní ve švédském školním vzdělávání a jsou aktuální také pro rozvoj českého školního vzdělávání. Studie se skládá z devíti kapitol. Nejprve je charakterizován kontext, v němž školní vzdělávání probíhá. Dále je představena švédská vzdělávací politika a charakterizován vzdělávací systém Švédska. Kapitoly 4 - 9 přinášejí podrobnější pohled na aktuální témata švédské vzdělávací politiky v oblasti školního vzdělávání - soukromých škol, evaluace škol a hodnocení žáků, kurikula, spravedlivosti ve školním vzdělávání, národnostních a etnických menšin ve švédském školním vzdělávání a jazyků a jazykového vzdělávání ve Švédsku. Poslední kapitola přináší popis vzdělávacích politik od zavedení povinné základní školy v roce 1962 přes restrukturalizační opatření zavedená na počátku 90. let až po změny schválené v roce 2010. Studie je určena výzkumníkům a odborníkům v oblasti vzdělávání, vyučujícím i studentům pedagogických fakult a dalších fakult připravujících učitele, představitelům Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky i dalším pracovníkům působícím ve státní správě zabývajícím se vzděláváním.
Owner | Details | Services |
---|---|---|
PN Brno | PN Brno Shelf no. ebook [0] | see E-resources |
- 000
- 03041nam a2200361 i 4500
- 001
- bpt443573570
- 003
- CZ-BrNCO
- 005
- 20240925114521.0
- 008
- 230209s2019 xr 000 0 cze
- 009
- eBK
- 020 __
- $a 978-80-246-2021-3 $c 190 Kč $q (print)
- 020 __
- $a 978-80-246-4370-0 $c 130 Kč $q (online ; pdf)
- 040 __
- $a Grada $b cze $e rda
- 041 0_
- $a cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Ježková, Věra
- 245 10
- $a Školní vzdělávání ve Švédsku $c Věra Ježková, Dominik Dvořák, David Greger
- 250 __
- $a 1. elektronické vydání
- 264 _1
- $a Praha : $b Karolinum, $c 2019
- 300 __
- $a 1 online zdroj (192 stran)
- 336 __
- $a text $b txt $2 rdacontent
- 337 __
- $a počítač $b c $2 rdamedia
- 338 __
- $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
- 520 3_
- $a Analyticko-srovnávací studie je třetí publikací řady Školní vzdělávání v... První dvě publikace jsou Školní vzdělávání v Německu a Školní vzdělávání ve Velké Británii.Část studie, vypracovaná českými autory, zprostředkuje na školní vzdělávání "pohled zvenku", který lze považovat za "objektivní", "neutrální", neovlivněný vlastními přímými zkušenostmi autorů. "Pohled zevnitř" přináší závěrečná kapitola švédského spoluautora.Těžiště studie tvoří problémy, které se jeví jako zásadní ve švédském školním vzdělávání a jsou aktuální také pro rozvoj českého školního vzdělávání. Studie se skládá z devíti kapitol. Nejprve je charakterizován kontext, v němž školní vzdělávání probíhá. Dále je představena švédská vzdělávací politika a charakterizován vzdělávací systém Švédska. Kapitoly 4-9 přinášejí podrobnější pohled na aktuální témata švédské vzdělávací politiky v oblasti školního vzdělávání - soukromých škol, evaluace škol a hodnocení žáků, kurikula, spravedlivosti ve školním vzdělávání, národnostních a etnických menšin ve švédském školním vzdělávání a jazyků a jazykového vzdělávání ve Švédsku. Poslední kapitola přináší popis vzdělávacích politik od zavedení povinné základní školy v roce 1962 přes restrukturalizační opatření zavedená na počátku 90. let až po změny schválené v roce 2010. Studie je určena výzkumníkům a odborníkům v oblasti vzdělávání, vyučujícím i studentům pedagogických fakult a dalších fakult připravujících učitele, představitelům Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky i dalším pracovníkům působícím ve státní správě zabývajícím se vzděláváním.
- 653 __
- $a Pedagogika
- 700 1_
- $a Dominik Dvořák
- 700 1_
- $a David Greger
- 856 40
- $u https://www.bookport.cz/kniha/skolni-vzdelavani-ve-svedsku-11364/ $y Bookport.cz
- 910 __
- $a BOE204 $b ebook
- BAS __
- $a EBK
- ELZ __
- $a BOE204 $p Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno $u https://www.bookport.cz/kniha/skolni-vzdelavani-ve-svedsku-11364/