-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Public relations - moderně a účinně 2., aktualizované a doplněné vydání
Václav Svoboda
- Publikováno
- Praha : Grada, 2009
- Vydání
- 1. elektronické vydání
- Stránkování
- 1 online zdroj (240 stran)
Jazyk čeština Země Česko
PN Brno
www.bookport.cz
Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno
Knihovny.cz ISBN
978-80-247-2866-7
978-80-247-6964-6
Bookport.cz
- Klíčová slova
- Marketing a reklama,
- MeSH
- komunikační média MeSH
- public relations MeSH
- veřejné mínění MeSH
- NLK Obory
- sociologie
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
- 000
- 02312nam a2200385 i 4500
- 001
- bpt5640
- 003
- CZ-BrNCO
- 005
- 20240925111427.0
- 008
- 170103s2009 xr 000 0 cze
- 009
- eBK
- 020 __
- $a 978-80-247-2866-7 $c 355 Kč $q (print)
- 020 __
- $a 978-80-247-6964-6 $c 302 Kč $q (online ; pdf)
- 040 __
- $a Grada $b cze $e rda
- 041 0_
- $a cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Svoboda, Václav, $d 1940- $7 mzk2004222184 $4 aut
- 245 10
- $a Public relations - moderně a účinně $b 2., aktualizované a doplněné vydání $c Václav Svoboda
- 250 __
- $a 1. elektronické vydání
- 264 _1
- $a Praha : $b Grada, $c 2009
- 300 __
- $a 1 online zdroj (240 stran)
- 336 __
- $a text $b txt $2 rdacontent
- 337 __
- $a počítač $b c $2 rdamedia
- 338 __
- $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
- 520 3_
- $a Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
- 650 07
- $a public relations $7 D011641 $2 czmesh
- 650 07
- $a sociologie $7 nlk20040148349 $2 mednas
- 650 07
- $a veřejné mínění $7 D011639 $2 czmesh
- 650 07
- $a komunikační média $7 D003146 $2 czmesh
- 653 __
- $a Marketing a reklama
- 856 40
- $u https://www.bookport.cz/kniha/public-relations-moderne-a-ucinne-1501/ $y Bookport.cz
- 910 __
- $a BOE204 $b ebook
- BAS __
- $a EBK
- ELZ __
- $a BOE204 $p Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno $u https://www.bookport.cz/kniha/public-relations-moderne-a-ucinne-1501/