Detail
Kniha
E-kniha
FT
Medvik - Katalogy
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Public relations - moderně a účinně 2., aktualizované a doplněné vydání

Václav Svoboda

Publikováno
Praha : Grada, 2009
Vydání
1. elektronické vydání
Stránkování
1 online zdroj (240 stran)

Jazyk čeština Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/BOE204/bpt5640
E-zdroje

PN Brno www.bookport.cz Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Vlastník Detaily Služby
PN Brno PN Brno Signatura ebook [0] viz E-zdroje
000      
02312nam a2200385 i 4500
001      
bpt5640
003      
CZ-BrNCO
005      
20240925111427.0
008      
170103s2009 xr 000 0 cze
009      
eBK
020    __
$a 978-80-247-2866-7 $c 355 Kč $q (print)
020    __
$a 978-80-247-6964-6 $c 302 Kč $q (online ; pdf)
040    __
$a Grada $b cze $e rda
041    0_
$a cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Svoboda, Václav, $d 1940- $7 mzk2004222184 $4 aut
245    10
$a Public relations - moderně a účinně $b 2., aktualizované a doplněné vydání $c Václav Svoboda
250    __
$a 1. elektronické vydání
264    _1
$a Praha : $b Grada, $c 2009
300    __
$a 1 online zdroj (240 stran)
336    __
$a text $b txt $2 rdacontent
337    __
$a počítač $b c $2 rdamedia
338    __
$a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
520    3_
$a Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
650    07
$a public relations $7 D011641 $2 czmesh
650    07
$a sociologie $7 nlk20040148349 $2 mednas
650    07
$a veřejné mínění $7 D011639 $2 czmesh
650    07
$a komunikační média $7 D003146 $2 czmesh
653    __
$a Marketing a reklama
856    40
$u https://www.bookport.cz/kniha/public-relations-moderne-a-ucinne-1501/ $y Bookport.cz
910    __
$a BOE204 $b ebook
BAS    __
$a EBK
ELZ    __
$a BOE204 $p Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno $u https://www.bookport.cz/kniha/public-relations-moderne-a-ucinne-1501/