• Something wrong with this record ?

Inkluzivní vzdělávání Teorie a praxe

Vanda Hájková, Iva Strnadová

Published
Praha : Grada, 2010
Edition
1. elektronické vydání
Pagination
1 online zdroj (224 stran)

Language Czech Country Czech Republic

E-resources

PN Brno www.bookport.cz Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno

Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, ale JAK takovému dítěti toto vzdělávání umožnit, aby z něho profitovalo ono samo i jeho okolí. Kniha přináší všem, kteří mají zájem českou školní praxi nadále rozvíjet, přehled současných teorií inkluzivního vzdělání, interpretaci jeho principů a výklad metodiky. Záměrem je vytvořit současně i teoretické zázemí pro postupující inkluzivně orientovanou praxi na školách. Publikace je určena především pro studenty pedagogických oborů a pro odbornou veřejnost - pedagogy, psychology, sociální pracovníky a poradenská pracoviště včetně pracovníků nově vznikajících Center podpory inkluzivního vzdělávání (CPIV).

Owner Details Services
PN Brno PN Brno Shelf no. ebook [0] see E-resources
000      
02267nam a2200373 i 4500
001      
bpt5894
003      
CZ-BrNCO
005      
20240925110930.0
008      
170103s2010 xr 000 0 cze
009      
eBK
020    __
$a 978-80-247-3070-7 $c 319 Kč $q (print)
020    __
$a 978-80-247-6943-1 $c 271 Kč $q (online ; pdf)
020    __
$a 978-80-247-7827-3 $c 271 Kč $q (online ; epub)
040    __
$a Grada $b cze $e rda
041    0_
$a cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Hájková, Vanda
245    10
$a Inkluzivní vzdělávání $b Teorie a praxe $c Vanda Hájková, Iva Strnadová
250    __
$a 1. elektronické vydání
264    _1
$a Praha : $b Grada, $c 2010
300    __
$a 1 online zdroj (224 stran)
336    __
$a text $b txt $2 rdacontent
337    __
$a počítač $b c $2 rdamedia
338    __
$a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
520    3_
$a Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, ale JAK takovému dítěti toto vzdělávání umožnit, aby z něho profitovalo ono samo i jeho okolí. Kniha přináší všem, kteří mají zájem českou školní praxi nadále rozvíjet, přehled současných teorií inkluzivního vzdělání, interpretaci jeho principů a výklad metodiky. Záměrem je vytvořit současně i teoretické zázemí pro postupující inkluzivně orientovanou praxi na školách. Publikace je určena především pro studenty pedagogických oborů a pro odbornou veřejnost - pedagogy, psychology, sociální pracovníky a poradenská pracoviště včetně pracovníků nově vznikajících Center podpory inkluzivního vzdělávání (CPIV).
653    __
$a Pedagogika
653    __
$a Speciální pedagogika
700    1_
$a Iva Strnadová
856    40
$u https://www.bookport.cz/kniha/inkluzivni-vzdelavani-414/ $y Bookport.cz
910    __
$a BOE204 $b ebook
BAS    __
$a EBK
ELZ    __
$a BOE204 $p Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno $u https://www.bookport.cz/kniha/inkluzivni-vzdelavani-414/