-
Something wrong with this record ?
Inkluzivní vzdělávání Teorie a praxe
Vanda Hájková, Iva Strnadová
- Published
- Praha : Grada, 2010
- Edition
- 1. elektronické vydání
- Pagination
- 1 online zdroj (224 stran)
Language Czech Country Czech Republic
PN Brno
www.bookport.cz
Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno
Knihovny.cz ISBN
978-80-247-3070-7
978-80-247-6943-1
978-80-247-7827-3
Bookport.cz
- Keywords
- Pedagogika, Speciální pedagogika,
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, ale JAK takovému dítěti toto vzdělávání umožnit, aby z něho profitovalo ono samo i jeho okolí. Kniha přináší všem, kteří mají zájem českou školní praxi nadále rozvíjet, přehled současných teorií inkluzivního vzdělání, interpretaci jeho principů a výklad metodiky. Záměrem je vytvořit současně i teoretické zázemí pro postupující inkluzivně orientovanou praxi na školách. Publikace je určena především pro studenty pedagogických oborů a pro odbornou veřejnost - pedagogy, psychology, sociální pracovníky a poradenská pracoviště včetně pracovníků nově vznikajících Center podpory inkluzivního vzdělávání (CPIV).
Owner | Details | Services |
---|---|---|
PN Brno | PN Brno Shelf no. ebook [0] | see E-resources |
- 000
- 02267nam a2200373 i 4500
- 001
- bpt5894
- 003
- CZ-BrNCO
- 005
- 20240925110930.0
- 008
- 170103s2010 xr 000 0 cze
- 009
- eBK
- 020 __
- $a 978-80-247-3070-7 $c 319 Kč $q (print)
- 020 __
- $a 978-80-247-6943-1 $c 271 Kč $q (online ; pdf)
- 020 __
- $a 978-80-247-7827-3 $c 271 Kč $q (online ; epub)
- 040 __
- $a Grada $b cze $e rda
- 041 0_
- $a cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Hájková, Vanda
- 245 10
- $a Inkluzivní vzdělávání $b Teorie a praxe $c Vanda Hájková, Iva Strnadová
- 250 __
- $a 1. elektronické vydání
- 264 _1
- $a Praha : $b Grada, $c 2010
- 300 __
- $a 1 online zdroj (224 stran)
- 336 __
- $a text $b txt $2 rdacontent
- 337 __
- $a počítač $b c $2 rdamedia
- 338 __
- $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
- 520 3_
- $a Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, ale JAK takovému dítěti toto vzdělávání umožnit, aby z něho profitovalo ono samo i jeho okolí. Kniha přináší všem, kteří mají zájem českou školní praxi nadále rozvíjet, přehled současných teorií inkluzivního vzdělání, interpretaci jeho principů a výklad metodiky. Záměrem je vytvořit současně i teoretické zázemí pro postupující inkluzivně orientovanou praxi na školách. Publikace je určena především pro studenty pedagogických oborů a pro odbornou veřejnost - pedagogy, psychology, sociální pracovníky a poradenská pracoviště včetně pracovníků nově vznikajících Center podpory inkluzivního vzdělávání (CPIV).
- 653 __
- $a Pedagogika
- 653 __
- $a Speciální pedagogika
- 700 1_
- $a Iva Strnadová
- 856 40
- $u https://www.bookport.cz/kniha/inkluzivni-vzdelavani-414/ $y Bookport.cz
- 910 __
- $a BOE204 $b ebook
- BAS __
- $a EBK
- ELZ __
- $a BOE204 $p Bookport.cz - pouze pro uživatele PN Brno $u https://www.bookport.cz/kniha/inkluzivni-vzdelavani-414/