- 
             Je něco špatně v tomto záznamu ?
 
Rozvíjení emoční inteligence žáků : prevence šikanování, intolerance a násilí mezi dospívajícími
Eva Gajdošová, Gabriela Herényiová
- Publikováno
 - Praha : Portál, 2006
 
- Vydání
 - Vyd. 1.
 
- Edice
 - Pedagogická praxe
 
- Stránkování
 - 324 s. : il. ; 23 cm
 
Jazyk čeština Země Česko
Typ dokumentu příručky
    Knihovny.cz ISBN 
           
             80-7367-115-8
             
           
         
    Knihovny.cz ČNB 
           
             cnb001649555
             
           
         
      
- Klíčová slova
 - šikana,
 - MeSH
 - emoce MeSH
 - inteligence MeSH
 - násilí prevence a kontrola psychologie MeSH
 - pedagogická psychologie MeSH
 - školy MeSH
 - Publikační typ
 - příručky MeSH
 
- Konspekt
 - Výchova a vzdělávání
 - NLK Obory
 - pedagogika
 - psychologie, klinická psychologie
 
Prevence šikanování, intolerance a násilí mezi dospívajícími Pro současnou školu je charakteristické, že i přes opakovaně deklarovaný cíl, kterým je komplexní a harmonický rozvoj žákovy osobnosti, klade důraz především na školní výkonnost žáka. Emoční a sociální vývoj žáků, rozvoj samostatnosti a tvořivosti zůstává v pozadí. Zkušené školní psycholožky v této knize shrnují své zkušenosti s všestranným rozvíjením osobnosti žáků v alternativní humanisticky orientované škole. Jejich působení je založeno na těsné spolupráci s učiteli, výchovnými poradci, poradenskými psychology a rodiči. Ukazují, jak poznat a zlepšit sociální vztahy ve třídě, jak pracovat s dětmi s poruchami chování. Pomáhají žákům také při rozhodování o jejich profesní orientaci. Předkládají programy, které jsou zaměřeny na prevenci šikanování a agresivního chování. Publikace je určena učitelům, školním psychologům a výchovným poradcům.
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
| Vlastník | Detaily | Služby | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| NLK | NLK Signatura K 80337 [2] | ||||||
      
 
          Nahrávání dat ...
         
       | 
  |||||||
- 000
 - 00000nam 2200000 a 4500
 
- 001
 - MED00151379
 
- 003
 - CZ-PrNML
 
- 005
 - 20141219162716.0
 
- 008
 - 060616s2006 xr ayyye ^^^^ 000 0 cze||
 
- 009
 - BK
 
- 015 __
 - $a cnb001649555
 
- 020 __
 - $a 80-7367-115-8 $q (brož.)
 
- 040 __
 - $a ABA008 $b cze $d ABA008 $e AACR2
 
- 041 1_
 - $a cze $h slo
 
- 044 __
 - $a xr $c CZ
 
- 072 _7
 - $x Výchova a vzdělávání $a 37 $2 Konspekt $7 sk136672
 
- 080 __
 - $a 159.942 $2 MRF
 
- 080 __
 - $a 37.013.77 $2 MRF
 
- 080 __
 - $a 364.636 $2 MRF
 
- 080 __
 - $a 364.63-057.87 $2 MRF
 
- 080 __
 - $a 364-212 $2 MRF
 
- 080 __
 - $a (035) $2 MRF
 
- 100 1_
 - $a Gajdošová, Eva $4 aut $7 xx0040413
 
- 245 10
 - $a Rozvíjení emoční inteligence žáků : $b prevence šikanování, intolerance a násilí mezi dospívajícími / $c Eva Gajdošová, Gabriela Herényiová
 
- 250 __
 - $a Vyd. 1.
 
- 260 __
 - $a Praha : $b Portál, $c 2006
 
- 300 __
 - $a 324 s. : $b il. ; $c 23 cm
 
- 490 1_
 - $a Pedagogická praxe
 
- 504 __
 - $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
 
- 650 07
 - $a pedagogika $2 mednas $7 nlk20040148170
 
- 650 07
 - $a psychologie, klinická psychologie $2 mednas $7 nlk20040148221
 
- 650 07
 - $a pedagogická psychologie $2 czmesh $7 D011588
 
- 650 07
 - $a inteligence $2 czmesh $7 D007360
 
- 650 07
 - $a emoce $2 czmesh $7 D004644
 
- 650 07
 - $a násilí $x prevence a kontrola $x psychologie $2 czmesh $7 D014754
 
- 650 07
 - $a školy $2 czmesh $7 D012574
 
- 653 0_
 - $a šikana
 
- 655 _7
 - $a příručky $2 czmesh $7 D020479
 
- 700 1_
 - $a Herényiová, Gabriela $4 aut $7 xx0040414
 
- 830 _0
 - $a Pedagogická praxe (Portál)
 
- 910 __
 - $a ABA008 $b K 80337 $y x
 
- 990 __
 - $a 20060616103401 $b ABA008
 
- 991 __
 - $a 20060810120356 $b ABA008
 
- 999 __
 - $a ok $b medvik21 $g 133214 $s 151414
 
- BAS __
 - $a 01 $a 11 $a 30
 
- LZP __
 - $b 116/16.6.2006