• Something wrong with this record ?

Přechod absolventů středních škol na trh práce - II. etapa : srovnání situace absolventů učebních a maturitních oborů 3 roky po ukonjčení střední školy

Jana Trhlíková

Published
Praha : Národní ústav vzdělávání, 2018
Pagination
56 stran : grafy ; 30 cm

Language Czech Country Czech Republic

Publikace přináší pohled na situaci absolventů založený na osobních studijních i pracovních zkušenostech a jejich hodnocení.

Owner Details Services
NLK-OVI MZ ČR NLK-OVI MZ ČR Shelf no. K 12771 [1]
Volume Location Shelf no. Status Order
Loading data ...
000      
00000nam a2200000 i 4500
001      
MED00197460
003      
CZ-PrNML
005      
20190401133633.0
007      
ta
008      
190221s2018 xr d e 000 0|cze||
009      
BK
020    __
$q (Brožováno)
040    __
$a ABE015 $b cze $d ABE015 $e rda
041    0_
$a cze
044    __
$a xr
072    _7
$a 331 $x Práce $2 Konspekt $9 4 $7 sk135941
100    1_
$a Trhlíková, Jana, $d 1964- $7 mzk2007377512 $4 aut
245    10
$a Přechod absolventů středních škol na trh práce - II. etapa : $b srovnání situace absolventů učebních a maturitních oborů 3 roky po ukonjčení střední školy / $c Jana Trhlíková
264    _1
$a Praha : $b Národní ústav vzdělávání, $c 2018
300    __
$a 56 stran : $b grafy ; $c 30 cm
336    __
$a text $b txt $2 rdacontent
337    __
$a bez média $b n $2 rdamedia
338    __
$a svazek $b nc $2 rdacarrier
520    __
$a Publikace přináší pohled na situaci absolventů založený na osobních studijních i pracovních zkušenostech a jejich hodnocení.
650    07
$a výchova a vzdělávání $x statistika a číselné údaje $7 D004493 $2 czmesh
650    07
$a práce $x statistika a číselné údaje $7 D014937 $2 czmesh
650    07
$a školy $x statistika a číselné údaje $7 D012574 $2 czmesh
650    07
$a sociologie $7 nlk20040148349 $2 mednas
655    _4
$a výzkumné zprávy $7 nlk20040155819
910    __
$a ABE015 $b K 12771 $y 1
990    __
$a 20190215132654 $b ABE015
991    __
$a 20190401134020 $b ABE015
999    __
$a ok $b medvik21 $g 1376647 $s 212948
BAS    __
$a 30
LZP    __
$b 2019/12/13.2.2019