Detail
Article
Web resource
FT
Medvik - BMC
  • Something wrong with this record ?

Specifika produktu ve zdravotnictví z hlediska marketingu
[Specifics of a product in health care from marketing point of view]

Jana Bellová

. 2009 ; 2 (1) : 15-26.

Language Czech, English Country Czech Republic

Tato teoretická studie se zabývá specifikací produktů poskytovaných ve zdravotnických zařízeních, rolí marketingu ve zdravotnické organizaci a potřebě jeho konkrétního zacílení vycházející právě z této specifikace. Rozebírá a taktéž poukazuje na omezení marketingových možností dané organizace působící v této oblasti a vychází ze stěžejní role pacienta jakožto finálního spokojeného zákazníka. Taktéž pak navrhuje oblasti marketingového působení.

This theoretical study deals with specifics of products provided in health care institutions and points out the role of marketing in such an organization and the need of its concrete targeting arising from this specification. It also analyses and points out the fundamental role of a patient as a final satisfied customer. It also suggests areas of marketing influence.

Specifics of a product in health care from marketing point of view

References provided by Crossref.org

Bibliography, etc.

Lit.: 8

000      
00000naa 2200000 a 4500
001      
bmc10010694
003      
CZ-PrNML
005      
20180614082643.0
008      
100505s2009 xr e cze||
009      
AR
024    7_
$a 10.5507/pol.2009.002 $2 doi
040    __
$a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
041    0_
$a cze $a eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Bellová, Jana, $d 1981- $7 mzk2005313080
245    10
$a Specifika produktu ve zdravotnictví z hlediska marketingu / $c Jana Bellová
246    11
$a Specifics of a product in health care from marketing point of view
314    __
$a Ústav sociálního lékařství a zdravotní politiky LF UPOL
504    __
$a Lit.: 8
520    3_
$a Tato teoretická studie se zabývá specifikací produktů poskytovaných ve zdravotnických zařízeních, rolí marketingu ve zdravotnické organizaci a potřebě jeho konkrétního zacílení vycházející právě z této specifikace. Rozebírá a taktéž poukazuje na omezení marketingových možností dané organizace působící v této oblasti a vychází ze stěžejní role pacienta jakožto finálního spokojeného zákazníka. Taktéž pak navrhuje oblasti marketingového působení.
520    9_
$a This theoretical study deals with specifics of products provided in health care institutions and points out the role of marketing in such an organization and the need of its concrete targeting arising from this specification. It also analyses and points out the fundamental role of a patient as a final satisfied customer. It also suggests areas of marketing influence.
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    _2
$a marketing zdravotnických služeb $x metody $x využití $7 D008389
650    _2
$a veřejné zdravotnictví $x metody $7 D011634
650    _2
$a spokojenost pacientů $7 D017060
650    _2
$a komunitní zdraví - plánování $x metody $x využití $7 D018672
650    _2
$a zdravotnická zařízení $x normy $x využití $7 D006268
650    _2
$a příjem pacientů $x normy $7 D010343
650    _2
$a pacienti hospitalizovaní $x psychologie $7 D007297
650    _2
$a vztahy mezi zdravotnickým pracovníkem a pacientem $x etika $7 D011369
650    _2
$a šíření informací $x etika $x metody $7 D033181
650    _2
$a komunikace $7 D003142
650    _2
$a vzdělávání pacientů jako téma $x metody $7 D010353
650    _2
$a propuštění pacienta $7 D010351
773    0_
$w MED00169529 $t Profese on-line $g Roč. 2, č. 1 (2009), s. 15-26 $x 1803-4330
856    41
$u https://profeseonline.upol.cz/pdfs/pol/2009/01/02.pdf $y plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b online $y 8 $z 0
990    __
$a 20100504171800 $b ABA008
991    __
$a 20180614082857 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 724551 $s 587694
BAS    __
$a 3
BMC    __
$a 2009 $b 2 $c 1 $m Profese online $x MED00169529 $d 15-26
LZP    __
$a 2010-22/vtjb

Find record

Citation metrics

Loading data ...