Detail
Článek
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Sociální média ve zdravotnictví [Social media in the health care]

Tomáš Pruša

. 2012 ; 4 (1) : 1-13.

Jazyk čeština Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc12024609

Rozšíření informačních technologií v České republice má dlouhodobě vzrůstající charakter. S rozvojem informačních technologií se zvyšují i možnosti zdravotní péče. Nástupem sociálních médií se otevřely nové možnosti komunikace a distribuce informací, na které mohou reagovat instituce ve zdravotnictví. Ty mají k dispozici nástroje, které nemají v současné době pevná pravidla užití a nabízí velké možnosti i velká rizika. V České republice je využití sociálních médií ve zdravotnictví ve srovnání se zahraničím sporadické a neinteraktivní, informace pro pacienty jsou příliš složité a jsou poskytovány nevhodným způsobem. Srovnání dobrých a špatných příkladů využití sociálních médií umožní hledání nových možností v českém prostředí. Při respektu požadavků kladených na formu informace ze strany pacientů je možné zajistit jejich vyšší míru spolupráce a tak dosáhnout lepších výsledků léčby a současně úspor ve zdravotnictví.

Expansion of information technology in the Czech Republic has a growing character over a long period. The possibilities of health care increase together with the development of information technology. The arrival of social media has offered new possibilities for communication and information distribution, to which health care institutions can react. Those have a tool that is not currently adjusted by fixed rules and offers great opportunities and great risks. In the Czech Republic is the use of social media in health care, in the comparison to other countries, too sporadic and non-interactive, pieces of information for patients are too complex and are provided in an inappropriate manner. The comparison of good and bad examples of the use of social media enables searching for new possibilities in the Czech Republic. In respect of requirements for information from patients, it is possible to ensure their greater compliance and to achieve better treatment outcomes, while achieving savings in the health care.

Social media in the health care

Bibliografie atd.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc12024609
003      
CZ-PrNML
005      
20120903105638.0
007      
ta
008      
120821s2012 xr f 000 0cze||
009      
AR
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Pruša, Tomáš $7 xx0086883
245    10
$a Sociální média ve zdravotnictví / $c Tomáš Pruša
246    31
$a Social media in the health care
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Rozšíření informačních technologií v České republice má dlouhodobě vzrůstající charakter. S rozvojem informačních technologií se zvyšují i možnosti zdravotní péče. Nástupem sociálních médií se otevřely nové možnosti komunikace a distribuce informací, na které mohou reagovat instituce ve zdravotnictví. Ty mají k dispozici nástroje, které nemají v současné době pevná pravidla užití a nabízí velké možnosti i velká rizika. V České republice je využití sociálních médií ve zdravotnictví ve srovnání se zahraničím sporadické a neinteraktivní, informace pro pacienty jsou příliš složité a jsou poskytovány nevhodným způsobem. Srovnání dobrých a špatných příkladů využití sociálních médií umožní hledání nových možností v českém prostředí. Při respektu požadavků kladených na formu informace ze strany pacientů je možné zajistit jejich vyšší míru spolupráce a tak dosáhnout lepších výsledků léčby a současně úspor ve zdravotnictví.
520    9_
$a Expansion of information technology in the Czech Republic has a growing character over a long period. The possibilities of health care increase together with the development of information technology. The arrival of social media has offered new possibilities for communication and information distribution, to which health care institutions can react. Those have a tool that is not currently adjusted by fixed rules and offers great opportunities and great risks. In the Czech Republic is the use of social media in health care, in the comparison to other countries, too sporadic and non-interactive, pieces of information for patients are too complex and are provided in an inappropriate manner. The comparison of good and bad examples of the use of social media enables searching for new possibilities in the Czech Republic. In respect of requirements for information from patients, it is possible to ensure their greater compliance and to achieve better treatment outcomes, while achieving savings in the health care.
650    _2
$a sociální média $7 D061108
650    _2
$a sociální sítě $7 D060756
650    _2
$a veřejné zdravotnictví $7 D011634
650    _2
$a šíření informací $7 D033181
650    _2
$a informační služby $7 D007255
650    _2
$a veřejné zdravotnictví - informatika $7 D040442
773    0_
$t ProInflow $x 1804-2406 $g Roč. 4, č. 1 (2012), s. 1-13 $w MED00179157
856    41
$u http://pro.inflow.cz/sites/default/files/pdfclanky/Tomas_Prusa.pdf $y plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $y 2
990    __
$a 20120821143129 $b ABA008
991    __
$a 20120903105806 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 946080 $s 781945
BAS    __
$a 3
BMC    __
$a 2012 $b 4 $c 1 $d 1-13 $i 1804-2406 $m ProInflow $x MED00179157
LZP    __
$a 2012-08/lmlm

Citační ukazatele

Nahrávání dat...

Možnosti archivace

Nahrávání dat...