-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Prožívání smyslu života a hodnoty studentů humanitních oborů – výsledky první části pilotní studie
[Experiencing of meaning of life and values of students of humanities – results of the first part of the pilot study]
Stanislava Ševčíková, Jitka Balášová, Ladislava Blažková, Jana Fialková, Adam Horváth, Marta Karabová, Iveta Kráčmarová, Ivan Luhový, Jan Macháček, Jitka Mozorová, Eliška Ochmanová, Helena Poláková, Zuzana Pospíšilová, Alžběta Wurmová
Jazyk čeština Země Česko
- MeSH
- kvalita života * MeSH
- lidé MeSH
- postoj * MeSH
- psychologie MeSH
- psychoterapie MeSH
- sběr dat MeSH
- sociální práce MeSH
- studenti MeSH
- studium vysokoškolské MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
Cílem předkládaného příspěvku je seznámit odbornou veřejnost s analýzou, jak skupina studentů humanitních oborů vnímá smysl života a hodnoty (tvůrčí, zážitkové a postojové) kategorizované z vlastních písemných prací v kurzu Logoterapie a existenciální analýza. Studující společně s vyučující z nich následně provedli kvalitativní obsahovou analýzu prizmatem konceptu logoterapie a existenciální analýzy. Prostřednictvím této analýzy jsou předloženy názory vybrané skupiny studujících humanitních oborů a vyvozeny důsledky pro pedagogickou praxi.
The goal of presented paper is to introduce to the public outcomes of the analysis, how students of humanities perceive meaning of life and values (creative, experiential, attitudinal) categorised on the basis of own written reflections from the course Logotherapy and existential analysis. Students and the teacher then carried out the qualitative content analysis with the prism of logotherapy and existential analysis. Through the analysis there are the opinions of the limited group of students of humanities submitted and deduced the conclusions for teaching practice.
Experiencing of meaning of life and values of students of humanities – results of the first part of the pilot study
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc13010905
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20241121145346.0
- 007
- ta
- 008
- 130325s2012 xr f 000 0cze||
- 009
- AR
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Balášová, Jitka, $d 1983- $7 xx0325906
- 245 10
- $a Prožívání smyslu života a hodnoty studentů humanitních oborů – výsledky první části pilotní studie / $c Stanislava Ševčíková, Jitka Balášová, Ladislava Blažková, Jana Fialková, Adam Horváth, Marta Karabová, Iveta Kráčmarová, Ivan Luhový, Jan Macháček, Jitka Mozorová, Eliška Ochmanová, Helena Poláková, Zuzana Pospíšilová, Alžběta Wurmová
- 246 31
- $a Experiencing of meaning of life and values of students of humanities – results of the first part of the pilot study
- 520 3_
- $a Cílem předkládaného příspěvku je seznámit odbornou veřejnost s analýzou, jak skupina studentů humanitních oborů vnímá smysl života a hodnoty (tvůrčí, zážitkové a postojové) kategorizované z vlastních písemných prací v kurzu Logoterapie a existenciální analýza. Studující společně s vyučující z nich následně provedli kvalitativní obsahovou analýzu prizmatem konceptu logoterapie a existenciální analýzy. Prostřednictvím této analýzy jsou předloženy názory vybrané skupiny studujících humanitních oborů a vyvozeny důsledky pro pedagogickou praxi.
- 520 9_
- $a The goal of presented paper is to introduce to the public outcomes of the analysis, how students of humanities perceive meaning of life and values (creative, experiential, attitudinal) categorised on the basis of own written reflections from the course Logotherapy and existential analysis. Students and the teacher then carried out the qualitative content analysis with the prism of logotherapy and existential analysis. Through the analysis there are the opinions of the limited group of students of humanities submitted and deduced the conclusions for teaching practice.
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 12
- $a kvalita života $7 D011788
- 650 _2
- $a psychologie $7 D011584
- 650 _2
- $a psychoterapie $7 D011613
- 650 _2
- $a studium vysokoškolské $7 D004500
- 650 12
- $a postoj $7 D001290
- 650 _2
- $a sociální práce $7 D012947
- 650 _2
- $a sběr dat $7 D003625
- 650 _2
- $a studenti $7 D013334
- 700 1_
- $a Blažková, Ladislava. $7 xx0194480
- 700 1_
- $a Fialková, Jana. $7 _AN072038
- 700 1_
- $a Horváth, Adam. $7 _AN072039
- 700 1_
- $a Karabová, Marta. $7 _AN071148
- 700 1_
- $a Kráčmarová, Iveta. $7 _AN072040
- 700 1_
- $a Luhový, Ivan. $7 _AN072041
- 700 1_
- $a Macháček, Jan. $7 _AN072042
- 700 1_
- $a Mozorová, Jitka. $7 _AN072043
- 700 1_
- $a Ochmanová, Eliška. $7 _AN072044
- 700 1_
- $a Poláková, Helena $7 xx0102073
- 700 1_
- $a Pospíšilová, Zuzana. $7 _AN072046
- 700 1_
- $a Ševčíková, Stanislava. $7 xx0039427
- 700 1_
- $a Wurmová, Alžběta. $7 _AN072048
- 773 0_
- $t Psychoterapie (Brno) $x 1802-3983 $g Roč. 6, č. 3-4 (2012), s. 182-191 $w MED00155125
- 856 41
- $u https://journals.muni.cz/psychoterapie/issue/view/712/414 $y plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $b A 4213 $c 614 b $y 3 $z 0
- 990 __
- $a 20130322084258 $b ABA008
- 991 __
- $a 20241121145339 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 973937 $s 809173
- BAS __
- $a 3
- BMC __
- $a 2012 $b 6 $c 3-4 $i 1802-3983 $m Psychoterapie (Brno) $n Psychoterapie (Brno) $x MED00155125 $d 182-191
- LZP __
- $c NLK183 $d 20130412 $a NLK 2013-16/vt