Detail
Článek
Článek online
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Prožívání smyslu života a hodnoty studentů humanitních oborů – výsledky první části pilotní studie
[Experiencing of meaning of life and values of students of humanities – results of the first part of the pilot study]

Stanislava Ševčíková, Jitka Balášová, Ladislava Blažková, Jana Fialková, Adam Horváth, Marta Karabová, Iveta Kráčmarová, Ivan Luhový, Jan Macháček, Jitka Mozorová, Eliška Ochmanová, Helena Poláková, Zuzana Pospíšilová, Alžběta Wurmová

. 2012 ; 6 (3-4) : 182-191.

Jazyk čeština Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc13010905

Cílem předkládaného příspěvku je seznámit odbornou veřejnost s analýzou, jak skupina studentů humanitních oborů vnímá smysl života a hodnoty (tvůrčí, zážitkové a postojové) kategorizované z vlastních písemných prací v kurzu Logoterapie a existenciální analýza. Studující společně s vyučující z nich následně provedli kvalitativní obsahovou analýzu prizmatem konceptu logoterapie a existenciální analýzy. Prostřednictvím této analýzy jsou předloženy názory vybrané skupiny studujících humanitních oborů a vyvozeny důsledky pro pedagogickou praxi.

The goal of presented paper is to introduce to the public outcomes of the analysis, how students of humanities perceive meaning of life and values (creative, experiential, attitudinal) categorised on the basis of own written reflections from the course Logotherapy and existential analysis. Students and the teacher then carried out the qualitative content analysis with the prism of logotherapy and existential analysis. Through the analysis there are the opinions of the limited group of students of humanities submitted and deduced the conclusions for teaching practice.

Experiencing of meaning of life and values of students of humanities – results of the first part of the pilot study

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc13010905
003      
CZ-PrNML
005      
20241121145346.0
007      
ta
008      
130325s2012 xr f 000 0cze||
009      
AR
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Balášová, Jitka, $d 1983- $7 xx0325906
245    10
$a Prožívání smyslu života a hodnoty studentů humanitních oborů – výsledky první části pilotní studie / $c Stanislava Ševčíková, Jitka Balášová, Ladislava Blažková, Jana Fialková, Adam Horváth, Marta Karabová, Iveta Kráčmarová, Ivan Luhový, Jan Macháček, Jitka Mozorová, Eliška Ochmanová, Helena Poláková, Zuzana Pospíšilová, Alžběta Wurmová
246    31
$a Experiencing of meaning of life and values of students of humanities – results of the first part of the pilot study
520    3_
$a Cílem předkládaného příspěvku je seznámit odbornou veřejnost s analýzou, jak skupina studentů humanitních oborů vnímá smysl života a hodnoty (tvůrčí, zážitkové a postojové) kategorizované z vlastních písemných prací v kurzu Logoterapie a existenciální analýza. Studující společně s vyučující z nich následně provedli kvalitativní obsahovou analýzu prizmatem konceptu logoterapie a existenciální analýzy. Prostřednictvím této analýzy jsou předloženy názory vybrané skupiny studujících humanitních oborů a vyvozeny důsledky pro pedagogickou praxi.
520    9_
$a The goal of presented paper is to introduce to the public outcomes of the analysis, how students of humanities perceive meaning of life and values (creative, experiential, attitudinal) categorised on the basis of own written reflections from the course Logotherapy and existential analysis. Students and the teacher then carried out the qualitative content analysis with the prism of logotherapy and existential analysis. Through the analysis there are the opinions of the limited group of students of humanities submitted and deduced the conclusions for teaching practice.
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    12
$a kvalita života $7 D011788
650    _2
$a psychologie $7 D011584
650    _2
$a psychoterapie $7 D011613
650    _2
$a studium vysokoškolské $7 D004500
650    12
$a postoj $7 D001290
650    _2
$a sociální práce $7 D012947
650    _2
$a sběr dat $7 D003625
650    _2
$a studenti $7 D013334
700    1_
$a Blažková, Ladislava. $7 xx0194480
700    1_
$a Fialková, Jana. $7 _AN072038
700    1_
$a Horváth, Adam. $7 _AN072039
700    1_
$a Karabová, Marta. $7 _AN071148
700    1_
$a Kráčmarová, Iveta. $7 _AN072040
700    1_
$a Luhový, Ivan. $7 _AN072041
700    1_
$a Macháček, Jan. $7 _AN072042
700    1_
$a Mozorová, Jitka. $7 _AN072043
700    1_
$a Ochmanová, Eliška. $7 _AN072044
700    1_
$a Poláková, Helena $7 xx0102073
700    1_
$a Pospíšilová, Zuzana. $7 _AN072046
700    1_
$a Ševčíková, Stanislava. $7 xx0039427
700    1_
$a Wurmová, Alžběta. $7 _AN072048
773    0_
$t Psychoterapie (Brno) $x 1802-3983 $g Roč. 6, č. 3-4 (2012), s. 182-191 $w MED00155125
856    41
$u https://journals.muni.cz/psychoterapie/issue/view/712/414 $y plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b A 4213 $c 614 b $y 3 $z 0
990    __
$a 20130322084258 $b ABA008
991    __
$a 20241121145339 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 973937 $s 809173
BAS    __
$a 3
BMC    __
$a 2012 $b 6 $c 3-4 $i 1802-3983 $m Psychoterapie (Brno) $n Psychoterapie (Brno) $x MED00155125 $d 182-191
LZP    __
$c NLK183 $d 20130412 $a NLK 2013-16/vt

Najít záznam

Citační ukazatele

Nahrávání dat ...

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...