-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Vybrané okruhy speciálněpedagogické diagnostiky v období povinné školní docházky aneb Co by měl vědět pedagog, který vzdělává v rámci integrace žáka se zdravotním postižením
[Selected areas of special educational diagnosis in the period of compulsory school attendance, or what a teacher should knowš when teaching a pupil with health disability in the framework of integration]
Dagmar Přinosilová
Jazyk čeština Země Česko
- Klíčová slova
- lékařská, psychologická, speciálněpedagogická a sociální část diagnostiky, oblasti diagnostiky v období školní docházky, tělesné, zrakové, sluchové a mentální postižení, diagnostika školní znalosti, specifických poruch učení, školního výkonu a úspěšnosti žáka, sociálních vztahů, sociálně patologických jevů a profesní orientace,
- MeSH
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- mladiství MeSH
- osoby s mentálním postižením klasifikace MeSH
- postižené děti * klasifikace výchova MeSH
- školy organizace a řízení MeSH
- sluchově postižení klasifikace MeSH
- speciální vzdělávání * metody MeSH
- volba povolání * MeSH
- výchova dítěte psychologie trendy MeSH
- zrakově postižení klasifikace MeSH
- Check Tag
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- mladiství MeSH
Selected areas of special educational diagnosis in the period of compulsory school attendance, or what a teacher should knowš when teaching a pupil with health disability in the framework of integration
Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc13028614
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20131010083300.0
- 007
- ta
- 008
- 130904s2013 xr f 000 0cze||
- 009
- AR
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Přinosilová, Dagmar $7 mzk2004246517
- 245 10
- $a Vybrané okruhy speciálněpedagogické diagnostiky v období povinné školní docházky aneb Co by měl vědět pedagog, který vzdělává v rámci integrace žáka se zdravotním postižením / $c Dagmar Přinosilová
- 246 31
- $a Selected areas of special educational diagnosis in the period of compulsory school attendance, or what a teacher should knowš when teaching a pupil with health disability in the framework of integration
- 504 __
- $a Literatura
- 650 12
- $a postižené děti $x klasifikace $x výchova $7 D019988
- 650 _2
- $a školy $x organizace a řízení $7 D012574
- 650 12
- $a speciální vzdělávání $x metody $7 D004519
- 650 _2
- $a výchova dítěte $x psychologie $x trendy $7 D002668
- 650 _2
- $a zrakově postižení $x klasifikace $7 D019987
- 650 _2
- $a sluchově postižení $x klasifikace $7 D019986
- 650 _2
- $a osoby s mentálním postižením $x klasifikace $7 D019989
- 650 12
- $a volba povolání $7 D002321
- 650 _2
- $a dítě $7 D002648
- 650 _2
- $a mladiství $7 D000293
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 653 00
- $a lékařská, psychologická, speciálněpedagogická a sociální část diagnostiky
- 653 00
- $a oblasti diagnostiky v období školní docházky
- 653 00
- $a tělesné, zrakové, sluchové a mentální postižení
- 653 00
- $a diagnostika školní znalosti, specifických poruch učení, školního výkonu a úspěšnosti žáka, sociálních vztahů, sociálně patologických jevů a profesní orientace
- 773 0_
- $t Speciální pedagogika $x 1211-2720 $g Roč. 23, č. 2 (2013), s. 95-111, 189 $w MED00011232
- 910 __
- $a ABA008 $b B 1676 $c 732 $y 3 $z 0
- 990 __
- $a 20130904132718 $b ABA008
- 991 __
- $a 20131009083823 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 992619 $s 827047
- BAS __
- $a 3
- BMC __
- $a 2013 $b 23 $c 2 $i 1211-2720 $m Speciální pedagogika $n Spec. pedagog. (Praha) $x MED00011232 $d 95-111, 189
- LZP __
- $c NLK104 $d 20131009 $a NLK 2013-49/dk