-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Možnosti využití aktivních videoher v rehabilitaci
[Possibilities of Using Active Video Games in Rehabilitation]
Dupalová D., Šlachtová M., Doleželová E.
Jazyk čeština Země Česko
Typ dokumentu kazuistiky, práce podpořená grantem
- MeSH
- lidé MeSH
- mladý dospělý MeSH
- neurologie MeSH
- polytrauma MeSH
- posturální rovnováha MeSH
- rehabilitace * metody MeSH
- subarachnoidální krvácení MeSH
- svalová spasticita MeSH
- terapie cvičením * MeSH
- videohry * MeSH
- výsledek terapie MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
- mladý dospělý MeSH
- mužské pohlaví MeSH
- Publikační typ
- kazuistiky MeSH
- práce podpořená grantem MeSH
Práce poukazuje na možnosti využití aktivních videoher Kinect Xbox 360 a Nintendo Wii v pohybové léčbě nemocných s různými typy diagnóz. V textu jsou popsány základní vlastnosti těchto herních systémů, potenciální přínos, limity i rizika použití. Na základě poznatků současných studií jsou v práci uvedeny možnosti využití v rehabilitaci. Součástí je kazuistika pacienta s neurologickým postižením, kdy v terapii bylo využito prvků balanční terapie pomocí balanční podložky systému Nintendo Wii.
The article focuses on the possibility of the use of active video games such as Kinect Xbox 360 and Nintendo Wii in patients with different types of diagnosis in physical therapy. The text describes the basic features of the game system, its benefits, disadvantages and the risks of its use. Based on the recent knowledge, the paper presents possibilities of its application in physiotherapy. The case study of a neurologic patient with using balance therapy on Nintendo Wii balance board forms a part of this article.
Possibilities of Using Active Video Games in Rehabilitation
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc13034533
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20131119125356.0
- 007
- ta
- 008
- 131023s2013 xr a f 000 0|cze||
- 009
- AR
- 040 __
- $a ABA008 $b cze $d ABA008 $e AACR2
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Dupalová, Dagmar $u Katedra fyzioterapie, Fakulta tělesné kultury, Olomouc $7 xx0224094
- 245 10
- $a Možnosti využití aktivních videoher v rehabilitaci / $c Dupalová D., Šlachtová M., Doleželová E.
- 246 31
- $a Possibilities of Using Active Video Games in Rehabilitation
- 520 3_
- $a Práce poukazuje na možnosti využití aktivních videoher Kinect Xbox 360 a Nintendo Wii v pohybové léčbě nemocných s různými typy diagnóz. V textu jsou popsány základní vlastnosti těchto herních systémů, potenciální přínos, limity i rizika použití. Na základě poznatků současných studií jsou v práci uvedeny možnosti využití v rehabilitaci. Součástí je kazuistika pacienta s neurologickým postižením, kdy v terapii bylo využito prvků balanční terapie pomocí balanční podložky systému Nintendo Wii.
- 520 9_
- $a The article focuses on the possibility of the use of active video games such as Kinect Xbox 360 and Nintendo Wii in patients with different types of diagnosis in physical therapy. The text describes the basic features of the game system, its benefits, disadvantages and the risks of its use. Based on the recent knowledge, the paper presents possibilities of its application in physiotherapy. The case study of a neurologic patient with using balance therapy on Nintendo Wii balance board forms a part of this article.
- 650 12
- $a videohry $7 D018910
- 650 12
- $a terapie cvičením $7 D005081
- 650 12
- $a rehabilitace $x metody $7 D012046
- 650 _2
- $a neurologie $7 D009462
- 650 _2
- $a posturální rovnováha $7 D004856
- 650 _2
- $a polytrauma $7 D009104
- 650 _2
- $a subarachnoidální krvácení $7 D013345
- 650 _2
- $a svalová spasticita $7 D009128
- 650 _2
- $a výsledek terapie $7 D016896
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a mužské pohlaví $7 D008297
- 650 _2
- $a mladý dospělý $7 D055815
- 655 _2
- $a kazuistiky $7 D002363
- 655 _2
- $a práce podpořená grantem $7 D013485
- 700 1_
- $a Vodičková, Martina, $u Katedra fyzioterapie, Fakulta tělesné kultury, Olomouc $d 1972- $7 kup19990000107855
- 700 1_
- $a Doleželová, Eva $u Katedra fyzioterapie, Fakulta tělesné kultury, Olomouc $7 xx0179807
- 773 0_
- $w MED00011088 $t Rehabilitace a fyzikální lékařství $x 1211-2658 $g Roč. 20, č. 3 (2013), s. 135-141
- 856 41
- $u https://www.prolekare.cz/casopisy/rehabilitace-fyzikalni-lekarstvi/2013-3/moznosti-vyuziti-aktivnich-videoher-v-rehabilitaci-41630 $y plný text volně dostupný
- 910 __
- $a ABA008 $b B 1854 $c 237 c $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20131023 $b ABA008
- 991 __
- $a 20131119130025 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 999862 $s 833004
- BAS __
- $a 3
- BAS __
- $a PreBMC
- BMC __
- $a 2013 $b 20 $c 3 $d 135-141 $i 1211-2658 $m Rehabilitace a fyzikální lékařství $x MED00011088 $y 87784
- LZP __
- $c NLK183 $d 20131119 $b NLK138 $a Meditorial-20131023