-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Environmental education and health (health education) [Environmentální vzdělávání a zdraví (výchova ke zdraví)]
Boris Rychnovský
Jazyk angličtina Země Česko
Digitální knihovna NLK
Zdroj
- Klíčová slova
- ekologicko-environmentální vzdělávání, výchova a osvěta, výchova ke zdraví, TUR - (trvale) udržitelný rozvoj,
- MeSH
- ekologie * výchova MeSH
- ekosystém MeSH
- kurikulum * MeSH
- lidé MeSH
- programy Healthy People MeSH
- studenti MeSH
- vzdělávání odborné MeSH
- zdraví - znalosti, postoje, praxe MeSH
- životní styl MeSH
- znečištění životního prostředí prevence a kontrola MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
Environmentální vzdělávání se zabývá rovněž zákonitostmi a jevy s výrazným dopadem na lidské zdraví. Jako základní teoretické východisko zdravého života jsou prezentovány přirozené jevy a děje v ekosystému, které jsou antropogenními vlivy regionálně rozdílně pozměňované. O nejdůležitějších a nejvýznamnějších z nich jsou studenti informováni formou povinného environmentálního vzdělávání. Na Pedagogické fakultě MU je realizováno jako povinný předmět pro všechny studenty učitelství 2. stupně ZŠ i SŠ. Obsah přednášek je tematicky zaměřen především na otázky antropogenních změn koloběhů makrobiogenních prvků s následnými vlivy na zdravotní stav člověka.
Environmental education also deals with rules and phenomena with a signifi cant impact on human health. The theoretical basis for healthy living, the natural phenomena and happenings in the ecosystem, are altered by anthropogenic effects differing by region. The most important of them are introduced to the students in the form of compulsory environmental education. The Pedagogical Faculty of Masaryk University provides environmental education as a compulsory subject for all future teachers at junior and secondary level. The lectures mainly focus on anthropogenic changes of circulation of macro-biogenic elements with subsequent effects on human health.
Environmentální vzdělávání a zdraví (výchova ke zdraví)
Škola a zdraví pro 21. století
Bibliografie atd.Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc15006855
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20150413101208.0
- 007
- ta
- 008
- 150224s2010 xr f 100 0eng||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a eng $b cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Rychnovský, Boris $7 _AN080456 $u Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra biologie
- 245 10
- $a Environmental education and health (health education) / $c Boris Rychnovský
- 246 31
- $a Environmentální vzdělávání a zdraví (výchova ke zdraví)
- 500 __
- $a Škola a zdraví pro 21. století
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Environmentální vzdělávání se zabývá rovněž zákonitostmi a jevy s výrazným dopadem na lidské zdraví. Jako základní teoretické východisko zdravého života jsou prezentovány přirozené jevy a děje v ekosystému, které jsou antropogenními vlivy regionálně rozdílně pozměňované. O nejdůležitějších a nejvýznamnějších z nich jsou studenti informováni formou povinného environmentálního vzdělávání. Na Pedagogické fakultě MU je realizováno jako povinný předmět pro všechny studenty učitelství 2. stupně ZŠ i SŠ. Obsah přednášek je tematicky zaměřen především na otázky antropogenních změn koloběhů makrobiogenních prvků s následnými vlivy na zdravotní stav člověka.
- 520 9_
- $a Environmental education also deals with rules and phenomena with a signifi cant impact on human health. The theoretical basis for healthy living, the natural phenomena and happenings in the ecosystem, are altered by anthropogenic effects differing by region. The most important of them are introduced to the students in the form of compulsory environmental education. The Pedagogical Faculty of Masaryk University provides environmental education as a compulsory subject for all future teachers at junior and secondary level. The lectures mainly focus on anthropogenic changes of circulation of macro-biogenic elements with subsequent effects on human health.
- 650 _2
- $a zdraví - znalosti, postoje, praxe $7 D007722
- 650 _2
- $a programy Healthy People $7 D040361
- 650 12
- $a ekologie $x výchova $7 D004463
- 650 _2
- $a ekosystém $7 D017753
- 650 _2
- $a životní styl $7 D008019
- 650 _2
- $a znečištění životního prostředí $x prevence a kontrola $7 D004787
- 650 12
- $a kurikulum $7 D003479
- 650 _2
- $a vzdělávání odborné $7 D004517
- 650 _2
- $a studenti $7 D013334
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 653 00
- $a ekologicko-environmentální vzdělávání
- 653 00
- $a výchova a osvěta
- 653 00
- $a výchova ke zdraví
- 653 00
- $a TUR - (trvale) udržitelný rozvoj
- 773 0_
- $t School and Health 21, 2010 : papers on health education $z 978-80-210-5260-4 $g (2010), s. 161-169 $w MED00184301
- 910 __
- $a ABA008 $b K 89764 $b CD 1523 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20150219103532 $b ABA008
- 991 __
- $a 20150413101449 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1064008 $s 889644
- BAS __
- $a 5
- BMC __
- $a 2010 $d 161-169 $m School and Health 21, 2010 $z 978-80-210-5260-4 $x MED00184301
- LZP __
- $c NLK104 $d 20150413 $a NLK 2015-08/pk