Detail
Article
Web resource
Online article
FT
Medvik - BMC
  • Something wrong with this record ?

Pohybové hry jako metoda nácviku gymnastických dovedností ve školní tělesné výchově
[Movement games as a learning method of gymnastics skills at school physical education]

Jitka Vorálková, Tomáš Perič

. 2016 ; 10 (2) : 155-163.

Language Czech Country Czech Republic

Pozitivní pohybové zkušenosti a silné emotivní zážitky zvyšují účinnost vyučovacího procesu. Efektivity vyučovací jednotky může učitel tělesné výchovy dosáhnout různými metodami, avšak mezi nejúčinnější řadíme využití bohaté palety pohybových her. Hru lze považovat v oblasti školní tělesné výchovy jako vhodný prostředek pro rozvoj a zvyšování úrovně nejen kondičních a koordinačních schopností, ale také jako přirozenou metodu pro nácvik základních gymnastických dovedností. Zvýšené atraktivity her můžeme dosáhnout vhodně zvoleným gymnastickým nářadím a jeho kombinacemi či seskupením. Moderní technologie umožňuje výrobu takového nářadí, jehož design motivuje děti ke cvičení a snadná manipulace snižuje psychické zábrany a výrazně zvyšuje bezpečnost všech cvičenců.

Positive motion experience and strong emotional experiences increase efficiency of the teaching process. Physical education teachers may achieve effectiveness of a teaching unit using various methods. A wide range of movement games belong among the most efficient ones. Physical education games may be considered a suitable tool to develop and enhance both fitness and coordination abilities and a natural method to learn basic gymnastics skills. Higher attractiveness of games can be achieved by suitably chosen gymnastics tools, its combination or groupings. Modern technology allows production of such tools whose design encourages children to exercise and easy handling reduces mental inhibitions and increases safety of all gymnasts.

Movement games as a learning method of gymnastics skills at school physical education

References provided by Crossref.org

Bibliography, etc.

LIteratura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc17022870
003      
CZ-PrNML
005      
20190529092255.0
007      
cr|cn|
008      
170718s2016 xr fs 000 0|cze||
009      
AR
024    7_
$a 10.5817/StS2016-2-17 $2 doi
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Vorálková, Jitka $7 _AN073000 $u Fakulta tělesné výchovy a sportu, Univerzita Karlova v Praze
245    10
$a Pohybové hry jako metoda nácviku gymnastických dovedností ve školní tělesné výchově / $c Jitka Vorálková, Tomáš Perič
246    31
$a Movement games as a learning method of gymnastics skills at school physical education
504    __
$a LIteratura
520    3_
$a Pozitivní pohybové zkušenosti a silné emotivní zážitky zvyšují účinnost vyučovacího procesu. Efektivity vyučovací jednotky může učitel tělesné výchovy dosáhnout různými metodami, avšak mezi nejúčinnější řadíme využití bohaté palety pohybových her. Hru lze považovat v oblasti školní tělesné výchovy jako vhodný prostředek pro rozvoj a zvyšování úrovně nejen kondičních a koordinačních schopností, ale také jako přirozenou metodu pro nácvik základních gymnastických dovedností. Zvýšené atraktivity her můžeme dosáhnout vhodně zvoleným gymnastickým nářadím a jeho kombinacemi či seskupením. Moderní technologie umožňuje výrobu takového nářadí, jehož design motivuje děti ke cvičení a snadná manipulace snižuje psychické zábrany a výrazně zvyšuje bezpečnost všech cvičenců.
520    9_
$a Positive motion experience and strong emotional experiences increase efficiency of the teaching process. Physical education teachers may achieve effectiveness of a teaching unit using various methods. A wide range of movement games belong among the most efficient ones. Physical education games may be considered a suitable tool to develop and enhance both fitness and coordination abilities and a natural method to learn basic gymnastics skills. Higher attractiveness of games can be achieved by suitably chosen gymnastics tools, its combination or groupings. Modern technology allows production of such tools whose design encourages children to exercise and easy handling reduces mental inhibitions and increases safety of all gymnasts.
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    12
$a gymnastika $7 D006173
650    12
$a tělesná výchova $7 D010806
650    12
$a hra a hračky $7 D010988
650    _2
$a vyučování $7 D013663
653    00
$a klasifikace her
653    00
$a pohybové hry
700    1_
$a Perič, Tomáš, $d 1967- $7 mzk2002156729 $u Fakulta tělesné výchovy a sportu, Univerzita Karlova v Praze
773    0_
$t Studia sportiva $x 1802-7679 $g Roč. 10, č. 2 (2016), s. 155-163 $w MED00173478
910    __
$a ABA008 $b online $y 4 $z 0
990    __
$a 20170717070721 $b ABA008
991    __
$a 20190529092421 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1238326 $s 983781
BAS    __
$a 3 $a 4
BMC    __
$a 2016 $b 10 $c 2 $d 155-163 $i 1802-7679 $m Studia Sportiva $x MED00173478
LZP    __
$c NLK185 $d 20190221 $a NLK 2017-33/vt

Find record

Citation metrics

Loading data ...

Archiving options

Loading data ...