• Something wrong with this record ?

Projektové vyučování ve výuce všeobecných sester

Mgr. Petra Sedlářová, Mgr. Šárka Kazdová

. 2018 ; 20 () : 177-181.

Language Czech Country Czech Republic

Projektové vyučování je metoda, která dokáže velmi dobře propojit teorii s praxí, studenta vede k samostatné práci a učí ho řešit problémy komplexně. Literatura často řeší zařazení projektů do výuky na základních a středních školách. S výhodou je však můžeme aplikovat i na škole vysoké. Příspěvek na příkladu ukáže, jak lze využít projektového vyučování ve výuce všeobecných sester. Jedná se o projekt, který vznikl ve spolupráci se ZŠ a ZUŠ v Líbeznicích. Studenti během projektového výstupu procvičují prvky komunikace, zdravotní výchovy a herní terapie. Hlavním cílem projektu je snížit strach ze setkání s nemocným dítětem a strach z komunikace s ním. Projekt se tedy stává jakousi přípravou na praxi na dětském oddělení.

Konference Cesta k modernímu ošetřovatelství XX. Praha, FN Motol, 13. 09. 2018

Bibliography, etc.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc18040439
003      
CZ-PrNML
005      
20190222185228.0
007      
co||g|
008      
181219s2018 xr fs 100 0|cze||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Sedlářová, Petra, $d 1976- $7 mzk2008443059 $u Ústav ošetřovatelství 3. LF UK ZŠ a ZUŠ Líbeznice
245    10
$a Projektové vyučování ve výuce všeobecných sester / $c Mgr. Petra Sedlářová, Mgr. Šárka Kazdová
500    __
$a Konference Cesta k modernímu ošetřovatelství XX. Praha, FN Motol, 13. 09. 2018
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Projektové vyučování je metoda, která dokáže velmi dobře propojit teorii s praxí, studenta vede k samostatné práci a učí ho řešit problémy komplexně. Literatura často řeší zařazení projektů do výuky na základních a středních školách. S výhodou je však můžeme aplikovat i na škole vysoké. Příspěvek na příkladu ukáže, jak lze využít projektového vyučování ve výuce všeobecných sester. Jedná se o projekt, který vznikl ve spolupráci se ZŠ a ZUŠ v Líbeznicích. Studenti během projektového výstupu procvičují prvky komunikace, zdravotní výchovy a herní terapie. Hlavním cílem projektu je snížit strach ze setkání s nemocným dítětem a strach z komunikace s ním. Projekt se tedy stává jakousi přípravou na praxi na dětském oddělení.
650    12
$a odborné všeobecné sestry $x výchova $7 D009722
650    _2
$a plnění a analýza úkolů $7 D013647
650    _2
$a zdravotní výchova $x metody $x organizace a řízení $7 D006266
650    _2
$a lidé $7 D006801
700    1_
$a Kazdová, Šárka $7 _AN098910
773    0_
$t Cesta k modernímu ošetřovatelství $z 978-80-87347-40-9 $g Roč. 20(2018), s. 177-181 $w MED00173964
856    41
$u https://www.fnmotol.cz/wp-content/uploads/sbornik-cmo-2018.pdf $y plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b CD 1715 $y 4 $z 0
990    __
$a 20181217131305 $b ABA008
991    __
$a 20190222185524 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1359820 $s 1037505
BAS    __
$a 5 $a 4
BMC    __
$a 2018 $b 20 $d 177-181 $z 978-80-87347-40-9 $m Cesta k modernímu ošetřovatelství $x MED00173964
LZP    __
$c NLK125 $d 20190222 $a NLK 2018-53/vt

Find record