-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Projektové vyučování ve výuce všeobecných sester
Mgr. Petra Sedlářová, Mgr. Šárka Kazdová
Jazyk čeština Země Česko
Digitální knihovna NLK
Zdroj
- MeSH
- lidé MeSH
- odborné všeobecné sestry * výchova MeSH
- plnění a analýza úkolů MeSH
- zdravotní výchova metody organizace a řízení MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
Projektové vyučování je metoda, která dokáže velmi dobře propojit teorii s praxí, studenta vede k samostatné práci a učí ho řešit problémy komplexně. Literatura často řeší zařazení projektů do výuky na základních a středních školách. S výhodou je však můžeme aplikovat i na škole vysoké. Příspěvek na příkladu ukáže, jak lze využít projektového vyučování ve výuce všeobecných sester. Jedná se o projekt, který vznikl ve spolupráci se ZŠ a ZUŠ v Líbeznicích. Studenti během projektového výstupu procvičují prvky komunikace, zdravotní výchovy a herní terapie. Hlavním cílem projektu je snížit strach ze setkání s nemocným dítětem a strach z komunikace s ním. Projekt se tedy stává jakousi přípravou na praxi na dětském oddělení.
Konference Cesta k modernímu ošetřovatelství XX. Praha, FN Motol, 13. 09. 2018
Bibliografie atd.Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc18040439
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20190222185228.0
- 007
- co||g|
- 008
- 181219s2018 xr fs 100 0|cze||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Sedlářová, Petra, $d 1976- $7 mzk2008443059 $u Ústav ošetřovatelství 3. LF UK ZŠ a ZUŠ Líbeznice
- 245 10
- $a Projektové vyučování ve výuce všeobecných sester / $c Mgr. Petra Sedlářová, Mgr. Šárka Kazdová
- 500 __
- $a Konference Cesta k modernímu ošetřovatelství XX. Praha, FN Motol, 13. 09. 2018
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Projektové vyučování je metoda, která dokáže velmi dobře propojit teorii s praxí, studenta vede k samostatné práci a učí ho řešit problémy komplexně. Literatura často řeší zařazení projektů do výuky na základních a středních školách. S výhodou je však můžeme aplikovat i na škole vysoké. Příspěvek na příkladu ukáže, jak lze využít projektového vyučování ve výuce všeobecných sester. Jedná se o projekt, který vznikl ve spolupráci se ZŠ a ZUŠ v Líbeznicích. Studenti během projektového výstupu procvičují prvky komunikace, zdravotní výchovy a herní terapie. Hlavním cílem projektu je snížit strach ze setkání s nemocným dítětem a strach z komunikace s ním. Projekt se tedy stává jakousi přípravou na praxi na dětském oddělení.
- 650 12
- $a odborné všeobecné sestry $x výchova $7 D009722
- 650 _2
- $a plnění a analýza úkolů $7 D013647
- 650 _2
- $a zdravotní výchova $x metody $x organizace a řízení $7 D006266
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 700 1_
- $a Kazdová, Šárka $7 _AN098910
- 773 0_
- $t Cesta k modernímu ošetřovatelství $z 978-80-87347-40-9 $g Roč. 20(2018), s. 177-181 $w MED00173964
- 856 41
- $u https://www.fnmotol.cz/wp-content/uploads/sbornik-cmo-2018.pdf $y plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $b CD 1715 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20181217131305 $b ABA008
- 991 __
- $a 20190222185524 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1359820 $s 1037505
- BAS __
- $a 5 $a 4
- BMC __
- $a 2018 $b 20 $d 177-181 $z 978-80-87347-40-9 $m Cesta k modernímu ošetřovatelství $x MED00173964
- LZP __
- $c NLK125 $d 20190222 $a NLK 2018-53/vt