Detail
Article
Online article
FT
Medvik - BMC
  • Something wrong with this record ?

Možnosti výuky složek Integrovaného záchranného systému na Ústavu soudního lékařství
[Possibilities of teaching the organizations of the Integrated Rescue System in the Department of forensic medicine]

Jan Frišhons, Adam Strnad, Jan Krajsa

. 2020 ; 23 (3) : 41-43.

Language Czech Country Czech Republic

Digital library NLK
Source

E-resources Online

Pitva a demonstrace morfologických nálezů slouží již několik staletí také k získání cenných vědomostí, které se zaryjí většině studentů po zbytek života do paměti. Teoretická výuka, nácvik život zachraňujících úkonů a názorná demonstrace morfologických nálezů na pracovišti soudního lékařství poskytuje studentům nejen z řad složek IZS již několik let ucelený pohled na problematiku některých mechanizmů poranění, život zachraňujících úkonů a náležitosti manipulace s mrtvým tělem. Výuka je koncipována tak, aby byla srozumitelná jak pro studenty se základními vědomostmi z oboru somatologie, tak pro ty, kteří se s tímto oborem dosud nesetkali.

Autopsies and demonstrations of morphological findings have also been used for centuries to gain valuable knowledge that will be etched in most students‘ memory for the rest of their lives. Theoretical teaching, practice of life-saving procedures and demonstration of morphological findings in forensic medicine has provided students from the IRS for several years with a comprehensive view of some injury mechanisms, life-saving procedures and dead body handling. Teaching is designed to be understandable both for students with basic knowledge of somatology and without previous knowledge/information.

Possibilities of teaching the organizations of the Integrated Rescue System in the Department of forensic medicine

Bibliography, etc.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc20020617
003      
CZ-PrNML
005      
20220617085130.0
007      
ta
008      
201124s2020 xr a f 000 0|cze||
009      
AR
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Frišhons, Jan $7 mzk2012725313 $u LF, MU Brno, Anatomický ústav; Ústav soudního lékařství LF a FN u sv. Anny
245    10
$a Možnosti výuky složek Integrovaného záchranného systému na Ústavu soudního lékařství / $c Jan Frišhons, Adam Strnad, Jan Krajsa
246    31
$a Possibilities of teaching the organizations of the Integrated Rescue System in the Department of forensic medicine
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Pitva a demonstrace morfologických nálezů slouží již několik staletí také k získání cenných vědomostí, které se zaryjí většině studentů po zbytek života do paměti. Teoretická výuka, nácvik život zachraňujících úkonů a názorná demonstrace morfologických nálezů na pracovišti soudního lékařství poskytuje studentům nejen z řad složek IZS již několik let ucelený pohled na problematiku některých mechanizmů poranění, život zachraňujících úkonů a náležitosti manipulace s mrtvým tělem. Výuka je koncipována tak, aby byla srozumitelná jak pro studenty se základními vědomostmi z oboru somatologie, tak pro ty, kteří se s tímto oborem dosud nesetkali.
520    9_
$a Autopsies and demonstrations of morphological findings have also been used for centuries to gain valuable knowledge that will be etched in most students‘ memory for the rest of their lives. Theoretical teaching, practice of life-saving procedures and demonstration of morphological findings in forensic medicine has provided students from the IRS for several years with a comprehensive view of some injury mechanisms, life-saving procedures and dead body handling. Teaching is designed to be understandable both for students with basic knowledge of somatology and without previous knowledge/information.
650    17
$a studium lékařství $7 D004501 $2 czmesh
650    _7
$a kurikulum $7 D003479 $2 czmesh
650    17
$a urgentní zdravotnické služby $7 D004632 $2 czmesh
650    _7
$a péče o pacienty v kritickém stavu $7 D003422 $2 czmesh
650    _7
$a odborný výcvik $7 D011231 $2 czmesh
650    _7
$a tracheotomie $x metody $x výchova $7 D014140 $2 czmesh
650    _7
$a thorakocentéza $x metody $x výchova $7 D000069258 $2 czmesh
650    _7
$a soudní lékařství $7 D005554 $2 czmesh
700    1_
$a Strnad, Adam $7 xx0254548 $u Ústav soudního lékařství LF a FN u sv. Anny
700    1_
$a Krajsa, Jan $7 xx0160060 $u Ústav soudního lékařství LF a FN u sv. Anny
773    0_
$t Urgentní medicína $x 1212-1924 $g Roč. 23, č. 3 (2020), s. 41-43 $w MED00011107
856    41
$u https://urgentnimedicina.cz/casopisy/UM_2020_3.pdf $y plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b B 2059 $c 472 d $y p $z 0
990    __
$a 20201124133858 $b ABA008
991    __
$a 20220617085123 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1586847 $s 1110825
BAS    __
$a 3
BMC    __
$a 2020 $b 23 $c 3 $d 41-43 $i 1212-1924 $m Urgentní medicína $x MED00011107
LZP    __
$c NLK120 $d 20220617 $a NLK 2020-52/kv

Find record

Citation metrics

Loading data ...

Archiving options

Loading data ...