• Something wrong with this record ?

Každý je na něco chytrý : jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence

Thomas Armstrong

Published
Praha : Portál, 2011
Edition
Vyd. 1.
Pagination
253 s. : il. ; 23 cm

Language Czech Country Czech Republic

Document type Popular Work

Links

Knihovny.cz ISBN 978-80-262-0019-2
Knihovny.cz NBN cnb002233667

Jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence. Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, na co jsou chytré a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou chytré na slova, hudebně chytré, chytré na logiku, obrazově chytré, tělesně chytré, chytré na lidi, chytré na sebe či chytré na přírodu. Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří; Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, „na co jsou chytré“ a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou „chytré na slova“, „hudebně chytré“, „chytré na logiku“, „obrazově chytré“, „tělesně chytré“, „chytré na lidi“, „chytré na sebe“ či „chytré na přírodu“. Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. Thomas Armstrong žije v americké Kalifornii. Má za sebou třicetiletou kariéru pedagoga a řadu knih a článků, v nichž se zaměřil především na rozvoj dětí a teorii mnohočetné inteligence.

Z anglického originálu přeložil Martin Škapa

Bibliography, etc.

Obsahuje bibliografické odkazy

Owner Details Services
NLK NLK Shelf no. K 87470 [2]
Volume Location Shelf no. Status Order
Loading data ...
000      
00000nam 2200000 a 4500
001      
MED00177061
003      
CZ-PrNML
005      
20141219173552.0
008      
111220s2011 xr e cze||
009      
BK
015    __
$a cnb002233667
020    __
$a 978-80-262-0019-2 $q (brož.)
040    __
$a KMG001 $b cze $d ABA008 $e AACR2
041    1_
$a cze $h eng
044    __
$a xr $c CZ
072    _7
$x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $a 373.2/.3 $2 Konspekt $7 sk136614
080    __
$a 373.2/.3 $2 UDC-MRF
080    __
$a 159.95 $2 UDC-MRF
080    __
$a 37.03 $2 UDC-MRF
080    __
$a 159.9 $2 h
080    __
$a 37.01 $2 h
100    1_
$a Armstrong, Thomas, $d 1951- $4 aut $7 xx0144580
245    10
$a Každý je na něco chytrý : $b jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence / $c Thomas Armstrong
250    __
$a Vyd. 1.
260    __
$a Praha : $b Portál, $c 2011
300    __
$a 253 s. : $b il. ; $c 23 cm
500    __
$a Z anglického originálu přeložil Martin Škapa
504    __
$a Obsahuje bibliografické odkazy
520    __
$a Jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence. Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, na co jsou chytré a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou chytré na slova, hudebně chytré, chytré na logiku, obrazově chytré, tělesně chytré, chytré na lidi, chytré na sebe či chytré na přírodu. Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří
650    07
$a psychologie, klinická psychologie $2 mednas $7 nlk20040148221
650    07
$a pedagogika $2 mednas $7 nlk20040148170
650    07
$a inteligence $2 czmesh $7 D007360
650    07
$a nadání $2 czmesh $7 D001076
650    07
$a vývoj dítěte $2 czmesh $7 D002657
650    07
$a výchova dítěte $2 czmesh $7 D002668
650    07
$a poradenství pro děti $2 czmesh $7 D002660
650    07
$a předškolní dítě $2 czmesh $7 D002675
650    07
$a dítě $2 czmesh $7 D002648
650    07
$a výchova a vzdělávání $2 czmesh $7 D004493
655    _7
$a populární práce $2 czmesh $7 D020496
655    _4
$a literatura pro děti a mládež $7 nlk20040155818
765    0_
$t You're smarter than you think $9 Česky
910    __
$a ABA008 $b K 87470 $y 7
990    __
$a 20111207095935 $b ABA008
991    __
$a 20120213154239 $b ABA008
999    __
$a ok $b medvik21 $g 889654 $s 181107
BAS    __
$a 01 $a 11 $a 30
LZP    __
$b 172/6.12.2011