-
Something wrong with this record ?
Každý je na něco chytrý : jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence
Thomas Armstrong
- Published
- Praha : Portál, 2011
- Edition
- Vyd. 1.
- Pagination
- 253 s. : il. ; 23 cm
Language Czech Country Czech Republic
Document type Popular Work
Knihovny.cz ISBN
978-80-262-0019-2
Knihovny.cz NBN
cnb002233667
- MeSH
- Child MeSH
- Intelligence MeSH
- Aptitude MeSH
- Child Guidance MeSH
- Child, Preschool MeSH
- Education MeSH
- Child Rearing MeSH
- Child Development MeSH
- Check Tag
- Child MeSH
- Child, Preschool MeSH
- Publication type
- Popular Work MeSH
- Conspectus
- Předškolní a primární výchova a vzdělávání
- NML Fields
- psychologie, klinická psychologie
- pedagogika
- NML Publication type
- literatura pro děti a mládež
Jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence. Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, na co jsou chytré a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou chytré na slova, hudebně chytré, chytré na logiku, obrazově chytré, tělesně chytré, chytré na lidi, chytré na sebe či chytré na přírodu. Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří; Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, „na co jsou chytré“ a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou „chytré na slova“, „hudebně chytré“, „chytré na logiku“, „obrazově chytré“, „tělesně chytré“, „chytré na lidi“, „chytré na sebe“ či „chytré na přírodu“. Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. Thomas Armstrong žije v americké Kalifornii. Má za sebou třicetiletou kariéru pedagoga a řadu knih a článků, v nichž se zaměřil především na rozvoj dětí a teorii mnohočetné inteligence.
Z anglického originálu přeložil Martin Škapa
Bibliography, etc.Obsahuje bibliografické odkazy
Owner | Details | Services | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
NLK | NLK Shelf no. K 87470 [2] | ||||||
Loading data ...
|
- 000
- 00000nam 2200000 a 4500
- 001
- MED00177061
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20141219173552.0
- 008
- 111220s2011 xr e cze||
- 009
- BK
- 015 __
- $a cnb002233667
- 020 __
- $a 978-80-262-0019-2 $q (brož.)
- 040 __
- $a KMG001 $b cze $d ABA008 $e AACR2
- 041 1_
- $a cze $h eng
- 044 __
- $a xr $c CZ
- 072 _7
- $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $a 373.2/.3 $2 Konspekt $7 sk136614
- 080 __
- $a 373.2/.3 $2 UDC-MRF
- 080 __
- $a 159.95 $2 UDC-MRF
- 080 __
- $a 37.03 $2 UDC-MRF
- 080 __
- $a 159.9 $2 h
- 080 __
- $a 37.01 $2 h
- 100 1_
- $a Armstrong, Thomas, $d 1951- $4 aut $7 xx0144580
- 245 10
- $a Každý je na něco chytrý : $b jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence / $c Thomas Armstrong
- 250 __
- $a Vyd. 1.
- 260 __
- $a Praha : $b Portál, $c 2011
- 300 __
- $a 253 s. : $b il. ; $c 23 cm
- 500 __
- $a Z anglického originálu přeložil Martin Škapa
- 504 __
- $a Obsahuje bibliografické odkazy
- 520 __
- $a Jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence. Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, na co jsou chytré a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou chytré na slova, hudebně chytré, chytré na logiku, obrazově chytré, tělesně chytré, chytré na lidi, chytré na sebe či chytré na přírodu. Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří
- 650 07
- $a psychologie, klinická psychologie $2 mednas $7 nlk20040148221
- 650 07
- $a pedagogika $2 mednas $7 nlk20040148170
- 650 07
- $a inteligence $2 czmesh $7 D007360
- 650 07
- $a nadání $2 czmesh $7 D001076
- 650 07
- $a vývoj dítěte $2 czmesh $7 D002657
- 650 07
- $a výchova dítěte $2 czmesh $7 D002668
- 650 07
- $a poradenství pro děti $2 czmesh $7 D002660
- 650 07
- $a předškolní dítě $2 czmesh $7 D002675
- 650 07
- $a dítě $2 czmesh $7 D002648
- 650 07
- $a výchova a vzdělávání $2 czmesh $7 D004493
- 655 _7
- $a populární práce $2 czmesh $7 D020496
- 655 _4
- $a literatura pro děti a mládež $7 nlk20040155818
- 765 0_
- $t You're smarter than you think $9 Česky
- 910 __
- $a ABA008 $b K 87470 $y 7
- 990 __
- $a 20111207095935 $b ABA008
- 991 __
- $a 20120213154239 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b medvik21 $g 889654 $s 181107
- BAS __
- $a 01 $a 11 $a 30
- LZP __
- $b 172/6.12.2011