-
Something wrong with this record ?
Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Jozef Ftorek
- Published
- Praha : Grada, 2007
- Edition
- První vydání
- Series
- Manažer. Komunikace
- Pagination
- 165 stran : ilustrace, faksimilie ; 25 cm
Language Czech Country Czech Republic
Document type Handbook
Knihovny.cz ISBN
978-80-247-1903-0
Knihovny.cz NBN
cnb001697910
- MeSH
- Communications Media MeSH
- Public Relations MeSH
- Public Opinion MeSH
- Publication type
- Handbook MeSH
- Conspectus
- Reklama. Public relations. Média
- NML Fields
- sociologie
Publikace přibližuje hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, funkci a roli médií ve společnosti při vytváření souhlasu mezi občany. Nakladatelská anotace. Kráceno; Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulova
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Owner | Details | Services | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
NLK-OVI MZ ČR | NLK-OVI MZ ČR Shelf no. K 12580 [1] | ||||||
Loading data ...
|
- 000
- 00000nam a2200000 i 4500
- 001
- MED00195952
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20180927082005.0
- 007
- ta
- 008
- 180921s2007 xr cdohe 000 0|cze||
- 009
- BK
- 015 __
- $a cnb001697910
- 020 __
- $a 978-80-247-1903-0 $q (brožováno)
- 040 __
- $a OLA001 $b cze $d ABE015 $e rda
- 041 0_
- $a cze
- 044 __
- $a xr
- 072 _7
- $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
- 080 __
- $a 659.4 $2 MRF
- 080 __
- $a 316.772.4 $2 MRF
- 080 __
- $a 316.65 $2 MRF
- 080 __
- $a (035) $2 MRF
- 100 1_
- $a Ftorek, Jozef, $d 1973- $7 ola364281 $4 aut
- 245 10
- $a Public relations jako ovlivňování mínění : $b jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / $c Jozef Ftorek
- 246 10
- $a Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulova
- 250 __
- $a První vydání
- 264 _1
- $a Praha : $b Grada, $c 2007
- 300 __
- $a 165 stran : $b ilustrace, faksimilie ; $c 25 cm
- 336 __
- $a text $b txt $2 rdacontent
- 337 __
- $a bez média $b n $2 rdamedia
- 338 __
- $a svazek $b nc $2 rdacarrier
- 490 1_
- $a Manažer. Komunikace
- 504 __
- $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
- 520 __
- $a Publikace přibližuje hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, funkci a roli médií ve společnosti při vytváření souhlasu mezi občany. Nakladatelská anotace. Kráceno
- 650 07
- $a public relations $7 D011641 $2 czmesh
- 650 07
- $a veřejné mínění $7 D011639 $2 czmesh
- 650 07
- $a komunikační média $7 D003146 $2 czmesh
- 650 07
- $a sociologie $7 nlk20040148349 $2 mednas
- 655 _7
- $a příručky $7 D020479 $2 czmesh
- 830 _0
- $a Manažer. $p Komunikace
- 910 __
- $a ABE015 $b K 12580 $y 1
- 990 __
- $a 20180914100231 $b ABE015
- 991 __
- $a 20180927082437 $b ABE015
- 999 __
- $a ok $b medvik21 $g 1333846 $s 210118
- BAS __
- $a 30
- LZP __
- $b 2018/74/13.9.2018