• Something wrong with this record ?

Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

Jozef Ftorek

Published
Praha : Grada, 2007
Edition
První vydání
Series
Manažer. Komunikace
Pagination
165 stran : ilustrace, faksimilie ; 25 cm

Language Czech Country Czech Republic

Document type Handbook

Links

Knihovny.cz ISBN 978-80-247-1903-0
Knihovny.cz NBN cnb001697910

Publikace přibližuje hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, funkci a roli médií ve společnosti při vytváření souhlasu mezi občany. Nakladatelská anotace. Kráceno; Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.

Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulova

Bibliography, etc.

Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy

Owner Details Services
NLK-OVI MZ ČR NLK-OVI MZ ČR Shelf no. K 12580 [1]
Volume Location Shelf no. Status Order
Loading data ...
000      
00000nam a2200000 i 4500
001      
MED00195952
003      
CZ-PrNML
005      
20180927082005.0
007      
ta
008      
180921s2007 xr cdohe 000 0|cze||
009      
BK
015    __
$a cnb001697910
020    __
$a 978-80-247-1903-0 $q (brožováno)
040    __
$a OLA001 $b cze $d ABE015 $e rda
041    0_
$a cze
044    __
$a xr
072    _7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
080    __
$a 659.4 $2 MRF
080    __
$a 316.772.4 $2 MRF
080    __
$a 316.65 $2 MRF
080    __
$a (035) $2 MRF
100    1_
$a Ftorek, Jozef, $d 1973- $7 ola364281 $4 aut
245    10
$a Public relations jako ovlivňování mínění : $b jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / $c Jozef Ftorek
246    10
$a Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulova
250    __
$a První vydání
264    _1
$a Praha : $b Grada, $c 2007
300    __
$a 165 stran : $b ilustrace, faksimilie ; $c 25 cm
336    __
$a text $b txt $2 rdacontent
337    __
$a bez média $b n $2 rdamedia
338    __
$a svazek $b nc $2 rdacarrier
490    1_
$a Manažer. Komunikace
504    __
$a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
520    __
$a Publikace přibližuje hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, funkci a roli médií ve společnosti při vytváření souhlasu mezi občany. Nakladatelská anotace. Kráceno
650    07
$a public relations $7 D011641 $2 czmesh
650    07
$a veřejné mínění $7 D011639 $2 czmesh
650    07
$a komunikační média $7 D003146 $2 czmesh
650    07
$a sociologie $7 nlk20040148349 $2 mednas
655    _7
$a příručky $7 D020479 $2 czmesh
830    _0
$a Manažer. $p Komunikace
910    __
$a ABE015 $b K 12580 $y 1
990    __
$a 20180914100231 $b ABE015
991    __
$a 20180927082437 $b ABE015
999    __
$a ok $b medvik21 $g 1333846 $s 210118
BAS    __
$a 30
LZP    __
$b 2018/74/13.9.2018