-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Využití e-learningové formy výuky v oboru fyzioterapie
[Use of e-learning supports in the physiotherapy study programme]
P. Sládková, Z. Guřan, R. Muchová
Jazyk čeština Země Česko
- MeSH
- fyzioterapie (obor) * výchova MeSH
- počítačem řízená výuka metody využití MeSH
- programovaná výuka jako téma * MeSH
- využití lékařské informatiky MeSH
- Geografické názvy
- Česká republika MeSH
Využití e-learningové formy výuky spočívá pro obor fyzioterapie zejména v možnosti samostudia, ale zatím pouze teoretické části výuky. Dominantní formou zpracování těchto teoretických přednášek jsou ozvučené přednášky opatřené poznámkami.
The main importance of e-learning to physiotherapy study programmes can be seen in the possibility of self-study, but until present it only covers the theoretical part of education. Most of these theoretical lectures are created as sounded PowerPoint presentations with notes. Until present, we have completed 60%, 85%, and 80% of e-learning supports for 1st, 2nd, and 3rd study year, respectively.
Use of e-learning supports in the physiotherapy study programme
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc13005004
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20130507105549.0
- 007
- ta
- 008
- 130206s2008 xr f 100 0cze||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Sládková, Petra $7 xx0138250 $u Klinika rehabilitačního lékařství, Všeobecná fakultní nemocnice v Praze
- 245 10
- $a Využití e-learningové formy výuky v oboru fyzioterapie / $c P. Sládková, Z. Guřan, R. Muchová
- 246 31
- $a Use of e-learning supports in the physiotherapy study programme
- 520 3_
- $a Využití e-learningové formy výuky spočívá pro obor fyzioterapie zejména v možnosti samostudia, ale zatím pouze teoretické části výuky. Dominantní formou zpracování těchto teoretických přednášek jsou ozvučené přednášky opatřené poznámkami.
- 520 9_
- $a The main importance of e-learning to physiotherapy study programmes can be seen in the possibility of self-study, but until present it only covers the theoretical part of education. Most of these theoretical lectures are created as sounded PowerPoint presentations with notes. Until present, we have completed 60%, 85%, and 80% of e-learning supports for 1st, 2nd, and 3rd study year, respectively.
- 650 _2
- $a počítačem řízená výuka $x metody $x využití $7 D003194
- 650 12
- $a programovaná výuka jako téma $7 D011380
- 650 12
- $a fyzioterapie (obor) $x výchova $7 D026761
- 650 _2
- $a využití lékařské informatiky $7 D008491
- 651 _2
- $a Česká republika $7 D018153
- 700 1_
- $a Guřan, Zdeněk $7 xx0121948
- 700 1_
- $a Muchová, R.
- 773 0_
- $t MEFANET report $x 1804-2961 $z 978-80-210-4539-2 $g č. 1 (2008), s. 149 $w MED00178115
- 910 __
- $a ABA008 $b K 88406 $y 3 $z 0
- 990 __
- $a 20130204113350 $b ABA008
- 991 __
- $a 20130507105852 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 967864 $s 803218
- BAS __
- $a 5
- BMC __
- $a 2008 $c 1 $z 978-80-210-4539-2 $i 1804-2961 $m MEFANET report $n MEFANET Rep. $x MED00178115 $d 149
- LZP __
- $b přidání abstraktu $c NLK121 $d 20130320 $a NLK 2013-02/jj