Detail
Článek
Článek ve sborníku
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Využití e-learningové formy výuky v oboru fyzioterapie
[Use of e-learning supports in the physiotherapy study programme]

P. Sládková, Z. Guřan, R. Muchová

. 2008 ; (1) : 149.

Jazyk čeština Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc13005004

Využití e-learningové formy výuky spočívá pro obor fyzioterapie zejména v možnosti samostudia, ale zatím pouze teoretické části výuky. Dominantní formou zpracování těchto teoretických přednášek jsou ozvučené přednášky opatřené poznámkami.

The main importance of e-learning to physiotherapy study programmes can be seen in the possibility of self-study, but until present it only covers the theoretical part of education. Most of these theoretical lectures are created as sounded PowerPoint presentations with notes. Until present, we have completed 60%, 85%, and 80% of e-learning supports for 1st, 2nd, and 3rd study year, respectively.

Use of e-learning supports in the physiotherapy study programme

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc13005004
003      
CZ-PrNML
005      
20130507105549.0
007      
ta
008      
130206s2008 xr f 100 0cze||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Sládková, Petra $7 xx0138250 $u Klinika rehabilitačního lékařství, Všeobecná fakultní nemocnice v Praze
245    10
$a Využití e-learningové formy výuky v oboru fyzioterapie / $c P. Sládková, Z. Guřan, R. Muchová
246    31
$a Use of e-learning supports in the physiotherapy study programme
520    3_
$a Využití e-learningové formy výuky spočívá pro obor fyzioterapie zejména v možnosti samostudia, ale zatím pouze teoretické části výuky. Dominantní formou zpracování těchto teoretických přednášek jsou ozvučené přednášky opatřené poznámkami.
520    9_
$a The main importance of e-learning to physiotherapy study programmes can be seen in the possibility of self-study, but until present it only covers the theoretical part of education. Most of these theoretical lectures are created as sounded PowerPoint presentations with notes. Until present, we have completed 60%, 85%, and 80% of e-learning supports for 1st, 2nd, and 3rd study year, respectively.
650    _2
$a počítačem řízená výuka $x metody $x využití $7 D003194
650    12
$a programovaná výuka jako téma $7 D011380
650    12
$a fyzioterapie (obor) $x výchova $7 D026761
650    _2
$a využití lékařské informatiky $7 D008491
651    _2
$a Česká republika $7 D018153
700    1_
$a Guřan, Zdeněk $7 xx0121948
700    1_
$a Muchová, R.
773    0_
$t MEFANET report $x 1804-2961 $z 978-80-210-4539-2 $g č. 1 (2008), s. 149 $w MED00178115
910    __
$a ABA008 $b K 88406 $y 3 $z 0
990    __
$a 20130204113350 $b ABA008
991    __
$a 20130507105852 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 967864 $s 803218
BAS    __
$a 5
BMC    __
$a 2008 $c 1 $z 978-80-210-4539-2 $i 1804-2961 $m MEFANET report $n MEFANET Rep. $x MED00178115 $d 149
LZP    __
$b přidání abstraktu $c NLK121 $d 20130320 $a NLK 2013-02/jj

Najít záznam

Citační ukazatele

Nahrávání dat ...

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...