Detail
Článek
Článek ve sborníku
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Využití interaktivní znalostní hry pro zpětnou vazbu vzdělávání
[Use of interactive knowledge-based game for feedback on education]

Jan Bradna

Jazyk čeština Země Česko Médium elektronický zdroj

Typ dokumentu interaktivní tutorial

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc14077908

Digitální knihovna NLK
Zdroj

Autor příspěvku prezentuje zkušenosti s využíváním originální interaktivní znalostní hry. Tu lze využít pro zjištění úrovně znalostí zaměstnanců v určité oblasti a díky tomu lépe naplánovat vzdělávací aktivity. Hra je však dobře využitelná i pro získávání zpětné vazby na účinnost již proběhlých vzdělávacích akcí v rámci zdravotnického zařízení.

Author presents experience with the use of original interactive knowledge-based game. This can be used to determine the level of knowledge in a particular area and thus better plan educational activities. The game can also be used to gather feedback on the effectiveness of training events held within the medical facility.

Use of interactive knowledge-based game for feedback on education

Využití interaktivní znalostní hry pro zpětnou vazbu vzdělávání [elektronický zdroj] /

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc14077908
003      
CZ-PrNML
005      
20241024120225.0
007      
co||g|
008      
141104s2014 xr fs 100 0cze||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Bradna, Jan $7 xx0324386 $u Life Support s.r.o
245    10
$a Využití interaktivní znalostní hry pro zpětnou vazbu vzdělávání $h [elektronický zdroj] / $c Jan Bradna
246    31
$a Use of interactive knowledge-based game for feedback on education
520    3_
$a Autor příspěvku prezentuje zkušenosti s využíváním originální interaktivní znalostní hry. Tu lze využít pro zjištění úrovně znalostí zaměstnanců v určité oblasti a díky tomu lépe naplánovat vzdělávací aktivity. Hra je však dobře využitelná i pro získávání zpětné vazby na účinnost již proběhlých vzdělávacích akcí v rámci zdravotnického zařízení.
520    9_
$a Author presents experience with the use of original interactive knowledge-based game. This can be used to determine the level of knowledge in a particular area and thus better plan educational activities. The game can also be used to gather feedback on the effectiveness of training events held within the medical facility.
650    12
$a kontinuální vzdělávání $x metody $x trendy $7 D004496
650    _2
$a vzdělávání odborné $x metody $x trendy $7 D004517
650    _2
$a zpětná vazba $7 D005246
650    _2
$a znalosti $7 D019359
650    _2
$a výchova a vzdělávání $x metody $x pracovní síly $x trendy $7 D004493
650    _2
$a zdravotnická zařízení $x pracovní síly $x trendy $x využití $7 D006268
650    _2
$a nemocnice fakultní $x organizace a řízení $x pracovní síly $7 D006784
650    12
$a výzkumné techniky $7 D008919
650    _2
$a lidé $7 D006801
653    10
$a interaktivní znalostní hry
655    _2
$a interaktivní tutorial $7 D054710
773    0_
$t Cesta k modernímu ošetřovatelství $g Roč. 16 (2014), s. 210-212 $w MED00173964
856    41
$u https://www.fnmotol.cz/wp-content/uploads/sbornik-prispevku-z-cmo-xvi-18092014.pdf $y plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b CD 1536 $y 4 $z 0
990    __
$a 20141103114654 $b ABA008
991    __
$a 20241024120219 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1046110 $s 876888
BAS    __
$a 5 $a 4
BMC    __
$a 2014 $b 16 $d 210-212 $m Cesta k modernímu ošetřovatelství $x MED00173964
LZP    __
$c NLK184 $d 20141228 $a NLK 2014-26/mk

Najít záznam