-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Využití interaktivní znalostní hry pro zpětnou vazbu vzdělávání
[Use of interactive knowledge-based game for feedback on education]
Jan Bradna
Jazyk čeština Země Česko Médium elektronický zdroj
Typ dokumentu interaktivní tutorial
Digitální knihovna NLK
Zdroj
- Klíčová slova
- interaktivní znalostní hry,
- MeSH
- kontinuální vzdělávání * metody trendy MeSH
- lidé MeSH
- nemocnice fakultní organizace a řízení pracovní síly MeSH
- výchova a vzdělávání metody pracovní síly trendy MeSH
- výzkumné techniky * MeSH
- vzdělávání odborné metody trendy MeSH
- zdravotnická zařízení pracovní síly trendy využití MeSH
- znalosti MeSH
- zpětná vazba MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
- Publikační typ
- interaktivní tutorial MeSH
Autor příspěvku prezentuje zkušenosti s využíváním originální interaktivní znalostní hry. Tu lze využít pro zjištění úrovně znalostí zaměstnanců v určité oblasti a díky tomu lépe naplánovat vzdělávací aktivity. Hra je však dobře využitelná i pro získávání zpětné vazby na účinnost již proběhlých vzdělávacích akcí v rámci zdravotnického zařízení.
Author presents experience with the use of original interactive knowledge-based game. This can be used to determine the level of knowledge in a particular area and thus better plan educational activities. The game can also be used to gather feedback on the effectiveness of training events held within the medical facility.
Use of interactive knowledge-based game for feedback on education
Využití interaktivní znalostní hry pro zpětnou vazbu vzdělávání [elektronický zdroj] /
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc14077908
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20241024120225.0
- 007
- co||g|
- 008
- 141104s2014 xr fs 100 0cze||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Bradna, Jan $7 xx0324386 $u Life Support s.r.o
- 245 10
- $a Využití interaktivní znalostní hry pro zpětnou vazbu vzdělávání $h [elektronický zdroj] / $c Jan Bradna
- 246 31
- $a Use of interactive knowledge-based game for feedback on education
- 520 3_
- $a Autor příspěvku prezentuje zkušenosti s využíváním originální interaktivní znalostní hry. Tu lze využít pro zjištění úrovně znalostí zaměstnanců v určité oblasti a díky tomu lépe naplánovat vzdělávací aktivity. Hra je však dobře využitelná i pro získávání zpětné vazby na účinnost již proběhlých vzdělávacích akcí v rámci zdravotnického zařízení.
- 520 9_
- $a Author presents experience with the use of original interactive knowledge-based game. This can be used to determine the level of knowledge in a particular area and thus better plan educational activities. The game can also be used to gather feedback on the effectiveness of training events held within the medical facility.
- 650 12
- $a kontinuální vzdělávání $x metody $x trendy $7 D004496
- 650 _2
- $a vzdělávání odborné $x metody $x trendy $7 D004517
- 650 _2
- $a zpětná vazba $7 D005246
- 650 _2
- $a znalosti $7 D019359
- 650 _2
- $a výchova a vzdělávání $x metody $x pracovní síly $x trendy $7 D004493
- 650 _2
- $a zdravotnická zařízení $x pracovní síly $x trendy $x využití $7 D006268
- 650 _2
- $a nemocnice fakultní $x organizace a řízení $x pracovní síly $7 D006784
- 650 12
- $a výzkumné techniky $7 D008919
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 653 10
- $a interaktivní znalostní hry
- 655 _2
- $a interaktivní tutorial $7 D054710
- 773 0_
- $t Cesta k modernímu ošetřovatelství $g Roč. 16 (2014), s. 210-212 $w MED00173964
- 856 41
- $u https://www.fnmotol.cz/wp-content/uploads/sbornik-prispevku-z-cmo-xvi-18092014.pdf $y plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $b CD 1536 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20141103114654 $b ABA008
- 991 __
- $a 20241024120219 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1046110 $s 876888
- BAS __
- $a 5 $a 4
- BMC __
- $a 2014 $b 16 $d 210-212 $m Cesta k modernímu ošetřovatelství $x MED00173964
- LZP __
- $c NLK184 $d 20141228 $a NLK 2014-26/mk