Detail
Článek
Článek ve sborníku
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Education for health – new professional training for teachers [Výchova ke zdraví – nová profesní příprava učitelů]

Jitka Šimíčková-Čížková, Bohumil Vašina, Petr Šišák

. 2009 ; () : 105-110. (general issues in health education)

Jazyk angličtina Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc15007590

Digitální knihovna NLK
Zdroj

Příspěvek představuje nový studijní program vzdělávání učitelů. Struktura vzdělání souvisí s požadavky praxe zakotvené v Rámcovém vzdělávacím programu. V naší studii jsme se pokusili ověřit jak vnímají studenti učitelství kvalitu svého života a jakou hodnotu má zdraví mezi jinými dimenzemi, kterým studenti dávají priority.

This article presents a new study programme for teacher education. The structure of education is connected with the practical requirements set out by the General Educational Programme. Our study attempts to discover how student teachers perceive their quality of life, and what value they attach to health in comparison with other aspects prioritised by students.

Výchova ke zdraví – nová profesní příprava učitelů

Bibliografie atd.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc15007590
003      
CZ-PrNML
005      
20150504114946.0
007      
ta
008      
150304s2009 xr d f 100 0|eng||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a eng $b cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Šimíčková-Čížková, Jitka, $d 1941- $7 jk01021896 $u University of Ostrava in Ostrava, Faculty of Education, Department of Padagogical and School Psychology
245    10
$a Education for health – new professional training for teachers / $c Jitka Šimíčková-Čížková, Bohumil Vašina, Petr Šišák
246    31
$a Výchova ke zdraví – nová profesní příprava učitelů
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Příspěvek představuje nový studijní program vzdělávání učitelů. Struktura vzdělání souvisí s požadavky praxe zakotvené v Rámcovém vzdělávacím programu. V naší studii jsme se pokusili ověřit jak vnímají studenti učitelství kvalitu svého života a jakou hodnotu má zdraví mezi jinými dimenzemi, kterým studenti dávají priority.
520    9_
$a This article presents a new study programme for teacher education. The structure of education is connected with the practical requirements set out by the General Educational Programme. Our study attempts to discover how student teachers perceive their quality of life, and what value they attach to health in comparison with other aspects prioritised by students.
650    12
$a univerzity $x organizace a řízení $x pracovní síly $7 D014495
650    12
$a studenti $x psychologie $7 D013334
650    12
$a zdravotní výchova $x metody $x pracovní síly $x trendy $7 D006266
650    _2
$a kvalita života $x psychologie $7 D011788
650    _2
$a osobní uspokojení $7 D010549
650    _2
$a vyučování $x metody $x organizace a řízení $x pracovní síly $7 D013663
650    _2
$a výchova a vzdělávání $7 D004493
650    _2
$a behaviorální výzkum $x metody $7 D035841
650    _2
$a statistika jako téma $7 D013223
650    _2
$a průzkumy a dotazníky $x normy $x využití $7 D011795
650    _2
$a dospělí $7 D000328
650    _2
$a mladý dospělý $7 D055815
650    _2
$a lidé $7 D006801
653    00
$a Nový studijní program vzdělávání učitelů podle Rámcového vzdělávacího programu
700    1_
$a Vašina, Bohumil, $d 1934- $7 xx0008274 $u University of Ostrava in Ostrava, Faculty of Education, Department of educational and school psychology
700    1_
$a Šišák, Petr $7 mzk2014816045 $u University of Ostrava in Ostrava, Faculty of Education, Department of Pedagogy of Pedagogical and School Psychology
773    0_
$t School and Health 21, 2009 : general issues in health education $z 978-80-210-4929-1 $g (2009), s. 105-110 $w MED00184299
910    __
$a ABA008 $b K 89763 $b CD 1521 $y 4 $z 0
990    __
$a 20150219103532 $b ABA008
991    __
$a 20150504115252 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1064883 $s 890386
BAS    __
$a 5
BMC    __
$a 2009 $d 105-110 $m School and Health 21, 2009 $x MED00184299 $z 978-80-210-4929-1 $o general issues in health education
LZP    __
$c NLK184 $d 20150504 $a NLK 2015-08/pk

Najít záznam